Ja dus wat zeurt die man?quote:
Jij kan dat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
* doet een "Michael Jackson in Thriller"- dansje
quote:
Ik denk dat Kluts bedoelde dat zij geen B isquote:
Tuurlijk! Ik heb 12 jaar gedanst, dus dat moet ik dan toch wel kunnen.quote:
Ik zeurde dus eigenlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat Kluts bedoelde dat zij geen B is
Daar ben je vrouw voor.quote:
Wat, vrouwen zeuren?quote:
Kluts moet ook niet zeurenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat Kluts bedoelde dat zij geen B is
Mannen hebben het zeuren uitgevonden, vrouwen hebben het geperfectioneerdquote:
Tas al ingepakt?quote:
Hadden ze dat niet beter met het gebruik van alternatieve energie kunnen doen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen hebben het zeuren uitgevonden, vrouwen hebben het geperfectioneerd
Nee dit leek ons leukerquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet beter met het gebruik van alternatieve energie kunnen doen?
Damn....quote:
Doen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanavond.
Wel bijna net upgrade naar business class gekocht.
Toch ingehouden.
224 euro.quote:
Waarom niet, dat hotel is ook al niet echt afzien, dus dat afzien kan dan ook best op dag 4 van de vakantie beginnen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
224 euro.
Het was al 900 mijn retour ticket. Ik kreeg via de telefoon te horen dat ik niet de rich bitch mocht uithangen dus toen maar niet gedaan.
Ik ga voor mijn plezier niet voor het afzien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom niet, dat hotel is ook al niet echt afzien, dus dat afzien kan dan ook best op dag 4 van de vakantie beginnen.
Dan is die upgrade niet meer dan gerechtvaardigd. Het gaat afzien worden in het vliegtuig zonder upgrade.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn plezier niet voor het afzien.
Hoe verzinnen mensen het toch dat het afzien moet zijn.
Hoe lang is het vliegen? Ik zat 7 uur lang economy zowat met m'n knieën tegen de stoel voor me aan, niet prettig. En zo lang ben ik niet. Op de terugweg zat ik bij de nooduitgang dus had ik zat ruimte, maar toen boden ze nog betere stoelen aan voor 80 dollar en ik zou het nog doen ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
224 euro.
Het was al 900 mijn retour ticket. Ik kreeg via de telefoon te horen dat ik niet de rich bitch mocht uithangen dus toen maar niet gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |