quote:
Wat? Ik krijg complete plannen voor een zombie-themeparty met bijpassende outfits en enge cocktails!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer als ik in NL ben houden we een marathon, wanna join?
Oh kluts, je maakt me blij nuquote:
Heerlijk nummerquote:
Met zombies kun je niet doorslaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Wat? Ik krijg complete plannen voor een zombie-themeparty met bijpassende outfits en enge cocktails!
Of sla ik door?
Ik ga daarvoor ook al zombienight houden met klutsquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer als ik in NL ben houden we een marathon, wanna join?
Voor dit thema zou die smiley een hoofd op die vork moeten hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga daarvoor ook al zombienight houden met kluts
En Bateman, verdomme.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, je slaat helemaal niet door. * Barbusse bereidt zich vast voor op een shitload of Bloody Mary'squote:Op donderdag 6 januari 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Wat? Ik krijg complete plannen voor een zombie-themeparty met bijpassende outfits en enge cocktails!
Of sla ik door?
Jamaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voel je je buitengesloten?quote:
Ja, maar dan kunnen wij vast oefenen en is het perfect als jij er bij bent!quote:
That goes without saying babequote:
babeman.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
That goes without saying babe
Ja maar er blijft genoeg B over voor jou, echtquote:
quote:
Van de 4 mensen zijn er 3 b's.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar er blijft genoeg B over voor jou, echt
Klopt wel helemaal, als je naar die lekkere vriendin van hem kijkt natuurlijk.quote:
B?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar er blijft genoeg B over voor jou, echt
Zelfkennis is een groot goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt wel helemaal, als je naar die lekkere vriendin van hem kijkt natuurlijk.
Wat een babe is dat inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt wel helemaal, als je naar die lekkere vriendin van hem kijkt natuurlijk.
* doet een "Michael Jackson in Thriller"- dansjequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
B?
Okies, I will come prepared. Bring on the blood!
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat een babe is dat inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |