Je kunt op je retourbon idd aangeven dat je een andere maat wil, maar je moet volgens mij wel gewoon het andere pakketje betalen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:33 schreef heaven7 het volgende:
Cherry kon je je niet inhouden Zat er al op te wachten wanneer je toch zou bestellen haha!
Weet iemand hoe het zit met als je iets wil ruilen voor een andere maat? Moet je dan het hele pakket terugsturen en aangeven dat je 1 item in maat huppelepup wil hebben? En moet je dan wachten met betalen of moet je evengoed samen met de rest betalen? Ga toch voor een 34 van dat donkergrijze vest, heb hem gister even aangehad een uurtje of 2 en hij is echt te wijd.. (Voel me helemaal slank )
volgens mij wordt er elke dag aangevuld, maar vaak op donderdag komt er nieuwe spullen/nieuwe collectie...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op welke dagen wordt het assortiment aangevuld trouwens?
?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op welke dagen wordt het assortiment aangevuld trouwens?
Staat je naam wel op de bon?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:47 schreef anisoptera het volgende:
WTF! Ok, ik kom net thuis. Zegt mijn moeder: "Heb je nou weer zitten bestellen? Er zijn vandaag twee bestellingen afgeleverd." Zoals je misschien al raadt, heb ik niets besteld .. Hoe kan dit? In totaal iets over de ¤100,- samen. Zal een mail helpen, wat denken jullie?
Bestelling één op de naam van mijn zus en de ander op de naam van mijn moeder. Er zijn wel accounts op beide namen, maar er is echt niets besteld vanaf die accounts. Niemand heeft ooit op 'bestelling voltooien' geklikt.quote:
Moet je even in de besteloverzichten kijken en gewoon alles terugsturen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:23 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Bestelling één op de naam van mijn zus en de ander op de naam van mijn moeder. Er zijn wel accounts op beide namen, maar er is echt niets besteld vanaf die accounts. Niemand heeft ooit op 'bestelling voltooien' geklikt.
Eén account gecheckt, bestelling staat bij besteloverzicht. Maar, er zijn geen bestellingsbevestigingen per mail ontvangen. Dus jij zegt gewoon ¤2,- betalen? Niet dat het veel is, maar ik wil dit nooit meer meemaken. Ik ben dus op zoek naar een definitieve oplossing. Misschien even de H&M waarschuwen met een mailtje of telefoon?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je even in de besteloverzichten kijken en gewoon alles terugsturen.
maar het zijn dus wel dingen die zijn aangeklikt en dan later gedacht laten we het maar niet doen. Omdat je zeg 'niemand heeft ooit op 'bestelling voltooien' geklikt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:23 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Bestelling één op de naam van mijn zus en de ander op de naam van mijn moeder. Er zijn wel accounts op beide namen, maar er is echt niets besteld vanaf die accounts. Niemand heeft ooit op 'bestelling voltooien' geklikt.
die grijze broek! lijkt mij ook wel wat, maar voorlopig heb ik niks meer nodigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Zo, heb even een overzichtje gemaakt van mn bestelling die -als het goed is- volgende week komt
En om mezelf ervan te behoeden dat ik meer ga bestellen
[ afbeelding ]
Ja, leuk he Ik had echt nog een pyjamabroek nodig, en deze vond ik wel errrug leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
die grijze broek! lijkt mij ook wel wat, maar voorlopig heb ik niks meer nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |