Ik heb doordat geintje mezelf overbodenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef wc-eend het volgende:
Zo te zien telt hij alles op wat je geboden hebt en daarom heb je meer besteed dan je hebt. Ik ga even een devver zoeken die kan kijken naar punten die niet terugkomen..
Afgelopen zondagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef Simsfan88 het volgende:
Heuj, is de Sims 3 voor de X360 later toegevoegd ofzo? Had die nog niet gezien
Nope.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Misan het volgende:
Is het mogelijk om in te zien op welke artikelen je allemaal geboden hebt in het verleden?
Op safe spelen wat wat wii spellen pakkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Catch_me het volgende:
Oeeeh jongens zal ik toch voor de 3DS gaan of safe spelen en wat wii spellen pakken
Gewoon de 3DS proberen toch? Als je overboden wordt krijg je je punten gewoon terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Catch_me het volgende:
Oeeeh jongens zal ik toch voor de 3DS gaan of safe spelen en wat wii spellen pakken
Je kan hem wel van mij lenen hoor lieverdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:29 schreef SpankmasterC het volgende:
iemand heeft mn Assassin's Creed: Brotherhood overboden...
Dank je poepie!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kan hem wel van mij lenen hoor lieverd
Ik heb niet veel punten maar eens kijken of er een game mee te scoren valt
In plaats van de mystery-prize is er dit jaar een big-prize, de 3DS. Er is volgens mij wel over een mystery-prize gesproken, op de IRC dacht ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef Rossdale het volgende:
Geen mystery-prize trouwens dit jaar?
Alrightquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
In plaats van de mystery-prize is er dit jaar een big-prize, de 3DS. Er is volgens mij wel over een mystery-prize gesproken, op de IRC dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |