Toen ik de prijs zag, dacht ik al dat het aantal biedingen goed te overzien zou zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 10:34 schreef wc-eend het volgende:
Volgens mij doen er maar 2 vrouwen mee
Naisquote:Op maandag 10 januari 2011 09:36 schreef Nebo het volgende:
Epic Mickey en Donkey Kong Country Returns zijn toegevoegd
Tjah je moet wat over hebben voor een klein plastic poppetjequote:Op maandag 10 januari 2011 09:49 schreef Orbis het volgende:
140 punten op de Sackboy figurine? Iemand wil hem wel heel graag
.
Kijk, als het nou de knuffel was kon ik het nog begrijpen, maar voor een plastic poppetje gaat het me wat ver. Bovendien, er worden er toch een stuk of vier van geveild?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:20 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Tjah je moet wat over hebben voor een klein plastic poppetje.
Ironiequote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef Orbis het volgende:
[..]
Kijk, als het nou de knuffel was kon ik het nog begrijpen, maar voor een plastic poppetje gaat het me wat ver. Bovendien, er worden er toch een stuk of vier van geveild?
Dat begreep ik, maar mijn begrip kwam weer niet lekker overquote:
Niet waar, die dingen zijn awesomequote:Op maandag 10 januari 2011 11:35 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ironie. Ik heb er afgelopen jaar twee gewonnen met een prijsvraag (geloof v.d. firstlook). Het zijn echt kleine plastic poppetjes die zo uit de mcDonalds kunnen zijn weggelopen
.
Vast niet zo tof als die van de CEquote:
Die poppetjes heb ik dus destijds van FOK gekregen. Ze zijn inderdaad van plastic en ongeveer 8 cm hoog. Maar goed, totdat iemand ergens in een donker hol bekijkt welke het echt zijn weten we het natuurlijk niet zekerquote:
Ik ook!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:34 schreef wc-eend het volgende:
Volgens mij doen er maar 2 vrouwen mee
Bring it on want ik wil die ook!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga denk ik niet voor de blind date![]()
maar ik vind het wel een leuk idee
Maar Donkey Kong Returns yeeeessssssssssss
Aangezien ik de 3DS schijnbaar niet kan krijgen omdat ik net geen 250 punten hebquote:Op maandag 10 januari 2011 16:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bring it on want ik wil die ook!
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:47 schreef Maisnon het volgende:
Lotte en ik allebei in dat Fotoboek kijken
@#!$%^&*(quote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Aangezien ik de 3DS schijnbaar niet kan krijgen omdat ik net geen 250 punten hebkan ik praktisch all in gaan!
Dat blijktquote:Op maandag 10 januari 2011 17:16 schreef wc-eend het volgende:
[..]mijn fotoboek is niet echt up to date
Lolquote:Op maandag 10 januari 2011 17:22 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Dat blijktDe mijne ook niet
Nou ja 't is natuurlijk niet voor niets een blind date
Ja toen had ik een fiets-ongelukje gehadquote:Op maandag 10 januari 2011 17:27 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Loljij hebt tenminste foto's... wat is dat met die pleister
Stoere meidquote:Op maandag 10 januari 2011 17:34 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja toen had ik een fiets-ongelukje gehaden had ik een heel groot ei op m'n hoofd, veel bloed en een hersenschudding. YEAH.
Was 't ookquote:Op maandag 10 januari 2011 17:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Stoere meidKlinkt wel erg pijnlijk
yay, ben benieuwdquote:Op maandag 10 januari 2011 17:31 schreef wc-eend het volgende:
Dames en Heren, om 18:00 knalt de KPV opdrachten-special online met daarin de leukste/beste inzendingen...
Gaat nog een keertje kijkenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:39 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Was 't ookMaar 't zag er wel gaaf uit
Overigens zie je 't aangekoekte bloed nog in mijn haar en wimpers. Dan weet je dat.
Bikkelquote:Op maandag 10 januari 2011 17:39 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Was 't ookMaar 't zag er wel gaaf uit
Overigens zie je 't aangekoekte bloed nog in mijn haar en wimpers. Dan weet je dat.
Ik wilde ook al voor Donkey Kong gaanquote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Aangezien ik de 3DS schijnbaar niet kan krijgen omdat ik net geen 250 punten hebkan ik praktisch all in gaan!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu zal ik ophoudenEn ga ik met smart zitten wachten op de
special
![]()
I wishquote:Op maandag 10 januari 2011 17:49 schreef Noorseviking het volgende:
Wie gaat de 3ds nog even omhoog halen ? 200 punten is te weinig !
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:49 schreef Lotte. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu zal ik ophoudenEn ga ik met smart zitten wachten op de
special
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:59 schreef Lotte. het volgende:
[..]Zeg probeer je me nou aan het bieden te krijgen?
Waarom is de reis nou ook voor eigen portomonnee, anders had ik vanuit China kunnen komenquote:Altijd al eens bij zo'n overbekende FOK!games Crew-meet willen zijn? Nu is er de mogelijkheid toe! Degene die het hoogste bied wordt zodra er een meet is uitgenodigd om erbij aanwezig te zijn. Je krijgt alleen een uitnodiging, kosten tot drankjes, snacks en de reis zijn voor de eigen portomonnee.
Als je toch gaat schoppen, het zou veel leuker zijn als je net als 2 jaar geleden kan zien wie er heeft geboden, in een kort overzichtje. Dus bijvoorbeeld:quote:Op maandag 10 januari 2011 10:11 schreef Nebo het volgende:
De sortering is enkele dagen geleden doorgegeven, ik zal nog eens schoppen.
Waarschijnlijk niet want de website is natuurlijk helemaal vernieuwd vorig jaar...quote:Op maandag 10 januari 2011 18:14 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Als je toch gaat schoppen, het zou veel leuker zijn als je net als 2 jaar geleden kan zien wie er heeft geboden, in een kort overzichtje. Dus bijvoorbeeld:
1. Simsfan88 - 100 punten
2. Nebo - 80 punten
3. wc-eend - 79 punten
Zou mooi zijn als dat nog zo kan worden toegevoegd. Neem aan dat de codes zo uit het systeem van 2 jaar geleden te halen zijn, of is dat niet zo?
Het is al 18:30quote:Op maandag 10 januari 2011 17:31 schreef wc-eend het volgende:
Dames en Heren, om 18:00 knalt de KPV opdrachten-special online met daarin de leukste/beste inzendingen...
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:00 schreef wc-eend het volgende:
http://games.fok.nl/speci(...)g-de-opdrachten.html
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |