quote:
271quote:
Nee andersom, in de lijst zie je 1 punt meer. Het is nu zo dat je in de lijst ziet wat je moet bieden als je het hoogste bod wil, maar dat is enorm verwarrend, je hoort te zien wie welk bod heeft geplaatst.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:06 schreef lordteddybeer het volgende:
Wel vreemd, zie in de lijst 10 punten staan en als ik op LBP figure klik is het 11 :S
relaaaaaaxquote:Op maandag 10 januari 2011 00:23 schreef darkhawk het volgende:
waarom kan ik geen punten besteden? ik heb vragen beantwoord en hoor punten te krijgen, en als ik in mijn profiel krijg heb ik ook helemaal geen punten :S wat is dit?! ik wil beiden!
Jij bent geband van de prijsvraag omdat we erachter zijn gekomen dat je meerdere antwoorden op verschillende andere fora ging vragen. En dit hebben we al zo'n goede week geleden gedaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:23 schreef darkhawk het volgende:
waarom kan ik geen punten besteden? ik heb vragen beantwoord en hoor punten te krijgen, en als ik in mijn profiel krijg heb ik ook helemaal geen punten :S wat is dit?! ik wil beiden!
quote:Op maandag 10 januari 2011 07:31 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Jij bent geband van de prijsvraag omdat we erachter zijn gekomen dat je meerdere antwoorden op verschillende andere fora ging vragen. En dit hebben we al zo'n goede week geleden gedaan.
Beetje jammer inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 07:31 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Jij bent geband van de prijsvraag omdat we erachter zijn gekomen dat je meerdere antwoorden op verschillende andere fora ging vragen. En dit hebben we al zo'n goede week geleden gedaan.
Goed begin van de ochtend inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 07:31 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens over DKC returns gehad in de IRC, omdat ik die als antwoord had gegevenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Echt waar?knap
Dan kan ik die 3DS wel bijna vergeten en ik had ook zo gehoopt dat DKC returns erbij zat omdat iemand het daar over had een keer in een SC
Nou laat die 3DS maar zitten.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:10 schreef wc-eend het volgende:
De volgende twee prijzen zijn toegevoegd;
- Blinddate met wc-eend (10-01 tot 24-01)
Dat ligt al achter de schermen. Heb je al geprobeerd uit te loggen en dan weer in te loggen?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:22 schreef Cansu het volgende:
Kan iemand dan kijken waarom ik 2 punten kwijt ben dit terwijl ik overboden ben?
2 punten geboden op Katy Perry-condoom (18-01-2011 12:00)
Ben overboden maar heb de 2 punten niet terug. Zou deze graag terug willen hebben.
Nee nog niet gedaan.. net even gedaan en helaas geen verbetering.quote:Dat ligt al achter de schermen. Heb je al geprobeerd uit te loggen en dan weer in te loggen?
lolquote:Op maandag 10 januari 2011 09:49 schreef Orbis het volgende:
140 punten op de Sackboy figurine? Iemand wil hem wel heel graag
.
Een aangepaste sortering(eerste die afloopt bovenaan) of zelf kunnen sorteren zou wel fijn zijn inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:03 schreef Aerox2002 het volgende:
Ik zie dit staan als ik op kerstprijsvraag klik:
Er zijn 0 vragen die je nog niet hebt beantwoord. Op 2 prijzen kun je over 24 uur niet meer bieden.
Ik zie alleen niet om welke 2 prijzen dat dan zou gaan? Er gaan toch nog geen prijzen sluiten?
En gaat de sortering nog aangepast worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |