Die erfenis zou ik weigerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
De erfenis![]()
Gelijk bellen zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
De erfenis![]()
Gelijk bellen zou ik zeggen.
Zitten ze in de schulden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die erfenis zou ik weigerenalles wat ik van wie dan ook zou willen erfen, heb ik al. De Trouwring van mijn andere Opa, was mijn verjaardagscadeau op mn 21e van mijn Oma. Mijn mooiste cadeau ooit
Dan mag je die erfenis wel verdelen tussen mij en MissBquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die erfenis zou ik weigerenalles wat ik van wie dan ook zou willen erfen, heb ik al. De Trouwring van mijn andere Opa, was mijn verjaardagscadeau op mn 21e van mijn Oma. Mijn mooiste cadeau ooit
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mag je die erfenis wel verdelen tussen mij en MissB
Ik geloof dat ze redelijk goed in de centen zitten. Ze hebben ooit geld uitgegeven en wel een dik pensioen en ze hadden al 30jr hun huis afbetaald.quote:
Ik zou het nog doen ook, terwijl ik zelf genoeg wensen heb, en ik zeker kans maak op een flinke smak geld, wil ik het gewoon niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mag je die erfenis wel verdelen tussen mij en MissB
Hij wil het niet. Zou zonde zijn als het dan bij de staat komt. Hebben wij niks aan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is wel erg hebberig, zelfs voor ons.
Dan zou t naar de rest van mn familie gaan, niet dat die het nodig hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil het niet. Zou zonde zijn als het dan bij de staat komt. Hebben wij niks aan.
oke wie zit er op de pc van Godtje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil haar binnenmaat wel even opmeten.![]()
/stop foute opmerkingen
Dan is het goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou t naar de rest van mn familie gaan, niet dat die het nodig hebben.
"want ik heb zo mijn trots"quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou het nog doen ook, terwijl ik zelf genoeg wensen heb, en ik zeker kans maak op een flinke smak geld, wil ik het gewoon niet.
Ik vind je met dat kapsel echt veel stijlvollerquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks, da's lief. Hoewel ik hier snel het stempel 'pittig kort rood' kreeg
Als mijn pedofiele opa dood gaat en mij een smak geld nalaat dan is de kans ook groot dat ik dat weiger. Denk ik.quote:
Waarom dan niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou het nog doen ook, terwijl ik zelf genoeg wensen heb, en ik zeker kans maak op een flinke smak geld, wil ik het gewoon niet.
Aannemen zou ik veel hypocrieter vinden. Overigens boeit het geld me sowieso niet, ik heb veel liever een mooie Kris die mn opa uit Indonesië had meegenomen.quote:
dat!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind je met dat kapsel echt veel stijlvollerDat andere maakt je wat meer standaard of zo
En verder moet je niet zeuren over je lijf, je hebt een prachtig figuur. Het is onzin om je als volwassen vrouw te vergelijken met 10 jaar geleden of zo.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind je met dat kapsel echt veel stijlvollerDat andere maakt je wat meer standaard of zo
En verder moet je niet zeuren over je lijf, je hebt een prachtig figuur. Het is onzin om je als volwassen vrouw te vergelijken met 10 jaar geleden of zo.
Bij mij alleen mn oma van mn vaders zijde, die leeft van wat mn ouders haar geven, maar boeiend. Van haar heb ik alles altijd gekregen wat ik wilde, niet aan spullen, want geen geld, maar verder als ik ergens heen wilde met haar vroeger, deed ze het altijd, kwam nooit wat te kort.quote:
leg die dan op de pijnbank in je dromenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuk om te horen hoor, merci!
Ja en je hebt ook helemaal gelijk, ik moet mezelf ook niet vergelijken met 10 jaar terug, pre-kind en bijkomend van anorexiaMaar ja, er zit een vervelend, dun zeikwijfje in mijn hoofd verstopt he
Kan je die niet vermoorden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuk om te horen hoor, merci!
Ja en je hebt ook helemaal gelijk, ik moet mezelf ook niet vergelijken met 10 jaar terug, pre-kind en bijkomend van anorexiaMaar ja, er zit een vervelend, dun zeikwijfje in mijn hoofd verstopt he
25 jaar negeren en dan met geld omkopen vind ik ook wel grofquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mijn pedofiele opa dood gaat en mij een smak geld nalaat dan is de kans ook groot dat ik dat weiger. Denk ik.
Niet dat ze mij wat nalaten. Is mode bij mij in de fam. Iemand gaat dood en iedereen krijgt iets behalve Hupsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |