Ik wil zelfs nog wel naar beneden komen, ik snap echt wel dat ze niet helemaal om hoog wil. Hoewel de officiële brievenbus eigenlijk nog steeds op de gallerij zit(!)quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Dat is bagger. Succes ermee.
Ga ik ook doen, ik heb echt altijd pechquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat kan toch niet? Ik zou gewoon gaan klagen idd.
Daar ben ik dus ook bang voor jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt beter je klacht tegen je deur uitspreken. Die doet er waarschijnlijk nog meer mee.
Jij bent echt GEEN propjequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och al zo lang niet meer. Ik ben een propje in vergelijking met vroeger...
En het erge is dat er niet echt een fatsoenlijk alternatief is. Bij UPS, DHL en DPD werken ook mongolen hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, ik heb echt altijd pechde afgelopen maand is er nog nooit een zending op tijd aangekomen bij mij
of t nu prive of zakelijk is
Vergeleken met toen wel en ja, dat krijg ik echt mijn hoofd niet uitquote:
Met Sandd heeft mn vader hele goede ervaring, hij laat vrijwel alles via hen verzenden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En het erge is dat er niet echt een fatsoenlijk alternatief is. Bij UPS, DHL en DPD werken ook mongolen hoor.
Ik weet wel ergere momenten om ongesteld te zijn/worden hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
Oh en mag ik even zeuren om het vrouw zijn?ongesteld zijn op je werk sucks, buikpijn
Zeg, als ik klaag hoef jij er niet meteen overheen hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet wel ergere momenten om ongesteld te zijn/worden hoor
Maar ik wil zo graag over jou heenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, als ik klaag hoef jij er niet meteen overheen hoor
Ik ben pas een propjequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vergeleken met toen wel en ja, dat krijg ik echt mijn hoofd niet uit
Zelfs nu?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik wil zo graag over jou heen
Ik wacht wel een weekjequote:
nee dat blijkt, zeggen dat keira niet dun isquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vergeleken met toen wel en ja, dat krijg ik echt mijn hoofd niet uit
Ze is wel dun, maar niet té dunquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat blijkt, zeggen dat keira niet dun is
Doe normaal! Raar wijfquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben pas een propjezeker vergeleken met mijn "dunne" tijd.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor meis
Ik wil haar binnenmaat wel even opmeten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat blijkt, zeggen dat keira niet dun is
Jij gaat je echt wel vermaken hoor. Reizen isquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met vlagen. Als ik er niet aan denk valt het mee![]()
En ik realiseer me wel dat ik niet mag klagen en dat als het niks is dat ik zo terug ben.
Zelfstandig beslissingen nemen is iets waar je volgend jaar aan gaat beginnen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet van mn ouders mn opa en oma terug bellen
Ik heb ze 4jr niet gesproken en gisteren belden ze ineens, toen nam ik van schrik niet opquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfstandig beslissingen nemen is iets waar je volgend jaar aan gaat beginnen?
De erfenisquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ze 4jr niet gesproken en gisteren belden ze ineens, toen nam ik van schrik niet op's avonds sprak ik mn ouders en die gaven aan dat ze met een reden bellen, met een duidelijke hint dat ik maar moest bellen...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil haar binnenmaat wel even opmeten.![]()
/stop foute opmerkingen
Ja echt, ik ben stiekem een beetje jaloers op godtquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij gaat je echt wel vermaken hoor. Reizen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |