Ik vind r te dun. Mooi gezicht, maar echt te dunquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekend niet dat ze aanwezig moeten zijn voordat een vrouw mooi is. Grote borsten hadden haar niet gestaan
En toch zou ik der mn bed niet uit schoppen. Misschien niet de meest ruige seks omdat ik bang ben om der te breken.. maar heey.. who cares met zo een snoetquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind r te dun. Mooi gezicht, maar echt te dun
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:08 schreef rival het volgende:
Keira heeft een bijzonder mooi gezicht!
ze is soms wel ff te dun, ach neem ik der wat vaker mee naar de kfc
Dat zeg ik: mooi gezichtquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En toch zou ik der mn bed niet uit schoppen. Misschien niet de meest ruige seks omdat ik bang ben om der te breken.. maar heey.. who cares met zo een snoet
879 voor een macbook air die hier 999 is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, Ipad is geloof ik 100 of 150e goedkoper
Slank vind ik ook wel mooi, maar bij keira kun je bij vlagen echt ribben tellen en er zitten weinig vormen meer aan. Dat is niet meer slank, maar gewoon mager.
Vind ik niet, surprise...quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind r te dun. Mooi gezicht, maar echt te dun
Nee, dat is net een jongetje van 12 met rare lippen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze dan? Is eigenlijk toch ook wat knapper.
[ afbeelding ]
quote:
Mjah, ik wil wel weer een nieuwe macbook Air.. Die van mij is al 2,5 jaar..quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
879 voor een macbook air die hier 999 is.
Scheelt toch weer.
Hoogbejaard!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, ik wil wel weer een nieuwe macbook Air.. Die van mij is al 2,5 jaar..
Dan zijn ze al afgeschreven ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, ik wil wel weer een nieuwe macbook Air.. Die van mij is al 2,5 jaar..
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:16 schreef Ripley het volgende:
Hey, ik had nog nooit in je fotoboek gekeken missB, maar ik vind je een knappe dame. Goeie zet, dat donkerder en kortere kapsel, maakt je stijlvoller
Nu ga ik ook roepen dat je jaloers bentquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat is net een jongetje van 12 met rare lippen.
Ja. Dat is bagger. Succes ermee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
Luie postbodete lam om aan te bellen dat er aangetekende post is
mag ik lekker morgen 2km verderop t ophalen... Dat flikt ze elke keer, iemand ervaring met klachten indienen bij de TNT?
Ja dat kan toch niet? Ik zou gewoon gaan klagen idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
mag ik lekker morgen 2km verderop t ophalen... Dat flikt ze elke keer, iemand ervaring met klachten indienen bij de TNT?
Je kunt beter je klacht tegen je deur uitspreken. Die doet er waarschijnlijk nog meer mee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |