hai haiquote:
Ga eens pitten joh.quote:
hoiquote:
doeidoei.quote:
waar zijn de tijden gebleven waar niemand om een fipo gaf [3FM #2044] met de ultrahype band the FOK!KERSquote:
6 uur erna pas.quote:Op donderdag 6 januari 2011 02:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar zijn de tijden gebleven waar niemand om een fipo gaf [3FM #2044] met de ultrahype band the FOK!KERS
Goede tijd was datquote:Op donderdag 6 januari 2011 02:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar zijn de tijden gebleven waar niemand om een fipo gaf [3FM #2044] met de ultrahype band the FOK!KERS
ik vraag me eigenlijk af of het een record isquote:
quote:
Dat !quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat kut. Laat dit maar gewoon aan Adele.
Iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:52 schreef wwwer het volgende:
[..]
Denk dat er gewoon niemand positief was....
Waarschijnlijk wel, al weet ik dat bij dit niet zekerquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, Michiel is gelukkig eerlijk. Gieliepielie zou al fappend weer een blik bejaarden hebben opengetrokken en twaalf keer WAUW WAUW WAUW TE GEK HEE! hebben geroepen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:59 schreef Sersjee het volgende:
Ik kom even zeggen dat ik blij was met die abominabele cover, want daardoor moest ik m'n bed wel uit om de radio uit te zetten en kom ik toch nog op tijd op m'n werk. Bedankt, bandje-van-wie-ik-de-naam-al-weer-lang-en-breed-vergeten-ben!
Inderdaad. In een ruim opgezette dierentuin is nog wel te doen vind ik, maar thuisquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:11 schreef alors het volgende:
tyf toch op zeg, zulke beesten moet je helemaal niet thuis willen houden.
Hans is gewoon de nieuwe Steve Jobs van de wereld, Hans is niet te evenarenquote:
Het is patat!quote:
FRIET !!!quote:
Goeiemorgenquote:
wehehe dat heb ik nou met al die Fake Blood, Ducksauce en Hello diarree op 3fm.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:58 schreef themauster het volgende:
Wat een verschrikkelijke kutplaat en natuurlijk vinden de djs dit weer geweldig
Hello is een goed nummerquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:01 schreef alors het volgende:
[..]
wehehe dat heb ik nou met al die Fake Blood, Ducksauce en Hello diarree op 3fm.
Wat goed/leuk/lekker is, verschilt natuurlijk per persoon hè. Smaken verschillenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hello is een goed nummeren megahit dus logisch dat dat regelmatig gedraaid word
. Zal volgende week vast wel minder worden
. Is trouwens niet alleen 3fm, maar ook andere zenders draaien hem nu regelmatig
.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:09 schreef CindieY het volgende:
Heuj, ik zie nu pas dat ik een slaap lekker tweet kreeg van Rudy![]()
Doe ikquote:
Maar je bent het wel met me eens toch ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat goed/leuk/lekker is, verschilt natuurlijk per persoon hè. Smaken verschillen
Helaas zijn ze zeldzaamquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe ikWel tof dat er nog 'bekende' Nederlanders zijn die de moeite nemen te reageren op iets wat je tweet.
Over 'Hello'? Lekker nummer, maar geen muzikaal hoogstandje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar je bent het wel met me eens toch ?.
Dat ben ik dan ook weer eens met jequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Over 'Hello'? Lekker nummer, maar geen muzikaal hoogstandje.
Die plaat van James Blake vind ik dan weer best tof, en ook Spinvis is in het geval van sommige nummers best leuk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:16 schreef themauster het volgende:
Ze hadden beter die dag van de dufheid vandaag kunnen doen ipv gisteren eerst James Blake en nu Spinvis
En dat is maar goed ook, het zou een saaie wereld worden als iedereen maar 't zelfde leuk vond.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die plaat van James Blake vind ik dan weer best tof, en ook Spinvis is in het geval van sommige nummers best leuk.
Smaken verschillen.
Trusten!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:36 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen![]()
.
Tot vanavond allemaal.
En eenaan CindieY
.
Trusten!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:36 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen![]()
.
Tot vanavond allemaal.
En eenaan CindieY
.
Whehequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf aait Cindy
Alles GUCCIIIIIIIII??!!!1/
[ afbeelding ]Hans[ afbeelding ]
wolfie!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf aait Cindy
Alles GUCCIIIIIIIII??!!!1/
[ afbeelding ]Hans[ afbeelding ]Roel
ja thnx, ik hoordeDomien het zeggen, chill nrquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kidda - Strong Together
Volgens 3FM.nl
nou, zo vaak ben ik er net vandaag.....hoewel....:)quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:53 schreef gerbenp het volgende:
even de reacties van vandaag voorbereiden:
Wat -Hans-, Roel_Jewel, themauster, Sirolf, CindieY, borisz, DaMook, 3rdrock en Alors zeggen.
Er vragen meer mensen muziek aan tijdens SR dan alleen 3FM luisteraars natuurlijk onder andere het RTL4/SBS6 volkquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:30 schreef Kanariegeel het volgende:
Wtf, stond die kutcover van Lisa Lois hoger dan deze klassieker?3fm luisteraars
boyz II men - end of the road.quote:
t heeft niks met iets goed vinden te maken. Het nummer is een beetje fout. dat is iets anders dan slecht. Ski-Hut bijvoorbeeld is SLECHT, maar boyz ii men is goed, maar het is niet cool om het goed te vinden dus dan is het fout.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom doet hij net of het een schande is om Boys II Men goed te vinden. Is gewoon een goede band.
vanhetzelfde enzovoortquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef 3rdRock het volgende:
Gerard klinkt als een reclame voor Dampo!
eigenlijk meer als een antireclame, maar goedquote:
hallo lekker eendje!quote:
dan luister ik fijn naar God en Satan!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gaat maar eens douchen, eten etc..
gisteren de tondeuse gezet in het haar van zoon Marc, leek net Rod Stewart met dat te lange half blonde haar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:29 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen Rod Stewart. Kan niet wachten. Wat een held.
LOLquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
gisteren de tondeuse gezet in het haar van zoon Marc, leek net Rod Stewart met dat te lange half blonde haar.
#volkomennietterzakendoendemededeling
Nee daar gaat het totaal niet om. Ik heb liever dat je mn naam niet noemt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
sorry, zal de volgende keer jou naam wel even noemen. Hoef je ook niet meer te huilen.
hij zingt wel graag, wie weetquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL. Als hij net zo'n stem heeft.. Gouden toekomst!
Omdat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee daar gaat het totaal niet om. Ik heb liever dat je mn naam niet noemt.
Dat gaat helemaal goedkomen als ik dat zo lees. Is hij ook voor Ajax dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij zingt wel graag, wie weet
en met die blauwe ogen zal hij ook wel een vrouwenmagneet worden
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Jan Kooijman. Die kom je ook overal tegenwoordig
wie is dat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Jan Kooijman. Die kom je ook overal tegen tegenwoordig
GTST acteur, zit in de jury van So You Think You Can Dance. Standaard B-sterquote:
Ach, moet je voor de gein eens lezen wat hier gisteravond voor flauwekul is geschreven. Mee eens dat het weinig toevoegd, maar a) ben niet de enige die dergelijke reacties plaatst b) grootste deel wat hier wordt gepost is volgens mij off-topic. Als je er echt veel moeite mee krijgt zijn er wel alternatievenquote:
Vandaar dat hij met niets zegt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
GTST acteur, zit in de jury van So You Think You Can Dance. Standaard B-ster
Moet je voor de gein eens proberen alleen over 3fm, maar dan echt alleen 3fm te posten, ik denk dat dit topic binnen een uur doodgebloed is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, moet je voor de gein eens lezen wat hier gisteravond voor flauwekul is geschreven. Mee eens dat het weinig toevoegd, maar a) ben niet de enige die dergelijke reacties plaatst b) grootste deel wat hier wordt gepost is volgens mij off-topic. Als je er echt veel moeite mee krijgt zijn er wel alternatieven.
Weet het wel zekerquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens proberen alleen over 3fm, maar dan echt alleen 3fm te posten, ik denk dat dit topic binnen een uur doodgebloed is.
Je bedoelt de slowchat hier soms over relatieproblemen/problemen met ouders enzo? Want dat is wat mij hier s'avonds wegjaagtquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, moet je voor de gein eens lezen wat hier gisteravond voor flauwekul is geschreven. Mee eens dat het weinig toevoegd, maar a) ben niet de enige die dergelijke reacties plaatst b) grootste deel wat hier wordt gepost is volgens mij off-topic. Als je er echt veel moeite mee krijgt zijn er wel alternatieven.
Amen. Gisteravond heb ik een tvp geplaatst (Hoi Roel, oid). Vond het verder wel best. Ga dat allemaal niet lezen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Je bedoelt de slowchat hier soms over relatieproblemen/problemen met ouders enzo? Want dat is wat mij hier s'avonds wegjaagt
ah, ik begrijp wat je bedoelt. en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar 1 der schuldigen aan ben (goh!). Mocht je je er aan beginnen te ergeren, geef dat ff aan johquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Je bedoelt de slowchat hier soms over relatieproblemen/problemen met ouders enzo? Want dat is wat mij hier s'avonds wegjaagt
ALLEEN OVER 3FM!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar waar mag het dan wel over gaan?
Ja sorry hoor maar dan is er hier toch geen fuck meer aan? Tijdens SR werd er ook al gezeikt als er ook maar één post niet over het GH ging.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ALLEEN OVER 3FM!
lekker fappen en mekkeren over de dj's en de muziek!
Mwoah moet juist zeggen dat jij dat eigenlijk niet zoveel meer doet. maar ik houd me er gewoon afzijdig van als jullie er een goede discussie van maken stoor ik me er niet aan hoor, ik bemoei me er gewoon niet mee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ik begrijp wat je bedoelt. en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar 1 der schuldigen aan ben (goh!). Mocht je je er aan beginnen te ergeren, geef dat ff aan joh. Dan zal ik iig proberen me in te houden, kan alleen niet garanderen dat dat lukt
dat vind ik de juiste houding. lees lekker mee, en als je t ff niet boeit ga je lekker wat anders doen en kijk je een uurtje later weer of t nu wel leuk is. OF probeer een voor jou leuke draai aan t opic te gevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Mwoah moet juist zeggen dat jij dat eigenlijk niet zoveel meer doet. maar ik houd me er gewoon afzijdig van als jullie er een goede discussie van maken stoor ik me er niet aan hoor, ik bemoei me er gewoon niet mee.
maakt toch niet uit? ik negeer alle reacties die me niet interesseren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ik begrijp wat je bedoelt. en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar 1 der schuldigen aan ben (goh!). Mocht je je er aan beginnen te ergeren, geef dat ff aan joh. Dan zal ik iig proberen me in te houden, kan alleen niet garanderen dat dat lukt
Bier, tieten en neuken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
QFT!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat vind ik de juiste houding. lees lekker mee, en als je t ff niet boeit ga je lekker wat anders doen en kijk je een uurtje later weer of t nu wel leuk is. Vind ik op een forum altijd de juiste houding
2 uit 3!quote:
De 3e kan ook met die frauleinsquote:
goed zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? ik negeer alle reacties die me niet interesseren.
Misschien dat Pino je vraag kan beantwoorden want hij heeft al dan niet bewust een discussie gestart. Overigens wel sterk dat er nu ook over wordt gesproken. Geeft wel aan dat dit een sterk collectief is, waar iedereen zoveel mogelijk rekening met elkaar probeert te houden. Top!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
bah, ontdooit zijn ze wel lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik eet bevroren slagroomsoesjes omdat ik geen brood heb.
en jij als veteraan bent natuurlijk wel onze grote leider! wij lezen allemaal dagelijks in jouw gele boekje met het zwarte kuiken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien dat Pino je vraag kan beantwoorden want hij heeft al dan niet bewust een discussie gestart. Overigens wel sterk dat er nu ook over wordt gesproken. Geeft de kracht wel aan van dit topic. Geeft wel aan dat dit een sterk collectief is, waar iedereen zoveel mogelijk rekening met elkaar probeert te houden. Top!
Haha, zo kan 'ie wel weerquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bah, ontdooit zijn ze wel lekker
[..]
en jij als veteraan bent natuurlijk wel onze grote leider! wij lezen allemaal dagelijks in jouw gele boekje met het zwarte kuiken!
Ik heb nooit gezegd dat het per se alleen over 3FM moet gaan, ik vind alleen posts zoals 'Die Roel toch' vrij nutteloos.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
die Pino toch!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het per se alleen over 3FM moet gaan, ik vind alleen posts zoals 'Die Roel toch' vrij nutteloos.
rode wangetjes staan je zo schattigquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, zo kan 'ie wel weer. Moet er bijna van blozen
.
De TAO van Hans!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bah, ontdooit zijn ze wel lekker
[..]
en jij als veteraan bent natuurlijk wel onze grote leider! wij lezen allemaal dagelijks in jouw gele boekje met het zwarte kuiken!
Breder trekken, Pino. Stoor jij je dan niet aan iets anders?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het per se alleen over 3FM moet gaan, ik vind alleen posts zoals 'Die Roel toch' vrij nutteloos.
Ditquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
zo, 3fm ff uit. want op kx de 1e Fred en Rob van dit jaar!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:18 schreef -Hans- het volgende:
Die Paul Rabbering toch (opmerking n.a.v. zijn bril)
vrij heftig inderdaad ja..quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zat ff die topics van die brand over moerdijk door te lezen, dus ik ff wat googlen kwam ik deze tegen:
Damn...
Dan heb je vanochtend niet geluisterd wat was het dramatisch zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef 3rdRock het volgende:
E NDAT GE-HELLO MOET OOK AMAR EENS AFGELOPEN ZIJN!Of anders jonge, pas maar op.. dalijk sla ik je terug naar 2ndRockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Dat is wel minderquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan heb je vanochtend niet geluisterd wat was het dramatisch zegJames Blake,Spinvis en dat Hallelujah vehikel op 1 dag
Hans is onze pizzaqueen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:52 schreef gerbenp het volgende:
Iedereen thuis heeft hier de Hans-inburgeringscursus gehad, iedereen kent nu alle hans dingen, van pizza tot queen
hoi!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:52 schreef gerbenp het volgende:
Iedereen thuis heeft hier de Hans-inburgeringscursus gehad, iedereen kent nu alle hans dingen, van pizza tot queen
en dan? ow, vrijdag pizzadag! maar niet voor mij deze keerquote:
Tis wel goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
.
Een ding zit mij niet lekker en dat is Pino. Is het zo uitgepraat Pino of moeten we de discussie even via PM voeren?
Oeh, dat is heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan? ow, vrijdag pizzadag! maar niet voor mij deze keerwordt gourmetdineren met pa en ma en broertje en vriendinnetje van broertje. ook lekker
hoe laat begint noorderslagopenair volgende week eigenlijk?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, dat is heerlijk. De pizza ligt al een week in de vriezer.
Ga ook voor pizza vrijdagquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan? ow, vrijdag pizzadag! maar niet voor mij deze keerwordt gourmetdineren met pa en ma en broertje en vriendinnetje van broertje. ook lekker
en zondag balansdag?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:59 schreef themauster het volgende:
Straks Paella maken,morgen spaghetti en zaterdag aardappelschotel![]()
Soep,vlees en pudding (en ja dat is echt zoquote:
ook van 1 bord?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Soep,vlees en pudding (en ja dat is echt zo)
quote:3FM krijgt vanaf volgende week een nieuw nachtprogramma. In de nacht van maandag op dinsdag zullen Joey Koeijvoets en Wijnand Speelman samen een nachtprogramma presenteren voor de EO. Het is voor het eerst sinds lange tijd dat er een duo een programma maakt in de nacht op 3FM.
De dj's presenteren al een programma op de internetzender Xnoizz van de EO. Joey Koeijvoets werkte verder bij Fresh FM, Radio Decibel, HitRadio Saffier (België) en Holland Centraal. Ook deed hij mee aan het BNN-programma 'Hey DJ' op tv. Wijnand Speelman begon zijn radiocarrière bij het programma van Giel Beelen. Tegenwoordig is hij de producer van 3FM-nachtjock Barend van Deelen.
"Afgelopen zomer vielen Joey en Wijnand als Mystery DJs in bij 3FM. Dat beviel zo goed dat zij nu een vaste plek krijgen in de programmering. De nieuwkomers gaan in hun programma dromen van luisteraars waarmaken en luisteraars helpen met problemen. Dit is een insteek die helemaal past bij 3FM", zegt Timo Kamst, opleidingscoördinator 3FM.
De nieuwe nachtprogrammering van 3FM tussen 1:00 en 4:00 uur ziet er als volgt uit:
Maandag: Barend van Delen (NCRV)
Dinsdag: Joey Koeijvoets & Wijnand Speelman (EO)
Woensdag: Rámon Verkoeijen (BNN)
Donderdag: Thymen Wabeke (NTR)
Vrijdag: Barend van Delen (NCRV)
Hanneke Eilander en Lex Gaarthuis zijn uit de nacht verdwenen.
Nee ik ben niet zo ouderwets als mijn opa en oma die op zondag dat wel doen.quote:
Die Lex Gaarthuis was ook maar van korte duurquote:
he, vrijdagnacht Barend....geen NachteGiel meer dus?quote:
lijkt me ook zo ranzig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo ouderwets als mijn opa en oma die op zondag dat wel doen.
als Stagair is ie wel hilarisch imhoquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat die Rámon ook maar snel verdwijnt. Wat een verschrikking. Zonde van het opleidingsgeld.
Tik em aan ouwequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als Stagair is ie wel hilarisch imho
ik ben niet oud!quote:
Nacht van donderdag op vrijdagquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he, vrijdagnacht Barend....geen NachteGiel meer dus?
Jensen hequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kan hij Deens?Dacht dat het zo'n surrogaat-Deen was.
epic fail pour moi!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Nacht van donderdag op vrijdag
officieel heet ie Frank Kjaerby Jensen. Dane is Engels voor Deen en die naam heeft ie aangenomen omdat ie niet teveel gelinkt wilde worden aan broer Robertquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kan hij Deens?Dacht dat het zo'n surrogaat-Deen was.
en nog ontopic ook!quote:
vol verbazing en met veel pijn zitten kijken en lachen! merci!quote:
18 en ouderquote:
nog even wachen dusquote:
no way, ga hem zo met de kids kijkenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
no way, ga hem zo met de kids kijken![]()
![]()
herkenbaar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
!!
Die paaldansmeisjes hahahaahh
Maar ik kan m niet zienquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
no way, ga hem zo met de kids kijken![]()
![]()
op www.danspalen.com staan er genoegquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee maar als je een paaldanspaal kan fixen voor mijn kamer, graag.
Ja die dingen zijn duurquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op www.danspalen.com staan er genoegnee, ik betaal niet
zie het als een investering. als je genoeg oefent is er goud geld in te verdienen!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zie het als een investering. als je genoeg oefent is er goud geld in te verdienen!
nja, gewoon 1 2ehands kopen (let wel ff op hygiëne) en in je slaapkamer aan de slag. zijn er op youtube geen paaldanslessen te vinden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
da's waar. Ik wil nog wel een keer op paaldanscursus maar dat is al helemaal ziekelijk duur. :")
Geen idee, maar ik zou het nog een keer met een vriendin gaan doen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, gewoon 1 2ehands kopen (let wel ff op hygiëne) en in je slaapkamer aan de slag. zijn er op youtube geen paaldanslessen te vinden?
hallo meesteres!quote:
tzou ook wel eens een stunt voor 1 of andere film kunnen zijn. een jaar geleden had ik "Kick Ass!" geroepenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:37 schreef alors het volgende:
SanderDat verhaal heeft wel een hoge hoaxfactor D: ;')
er schijnt een aardige griepgolf te zijn ja. en dan vooral in t Noorden van Nederland. zieke collega's genoeg. tot nu toe heb ik (ff afkloppen) nog nergens last vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef CindieY het volgende:
Is iedereen spontaan ziek geworden ofzo?
Oh, ik moet oppassen van 't weekend dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er schijnt een aardige griepgolf te zijn ja. en dan vooral in t Noorden van Nederland. zieke collega's genoeg. tot nu toe heb ik (ff afkloppen) nog nergens last van
ik ga juist weg uit het noorden richting nijmegen. eens kijken of ik onvermoede ziektekiemen bij me draag en hoogstpersoonlijk het zuiden ook ziek kan maken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ik moet oppassen van 't weekend dusLas op twitter dat Ekdom ook ziekig was en nu Rene ook. En ik las op Facebook alweer de eerste bekende met Mexicaanse griep.
Kun je omgeving Raalte ook even aandoen? Geen zin in stagequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga juist weg uit het noorden richting nijmegen. eens kijken of ik onvermoede ziektekiemen bij me draag en hoogstpersoonlijk het zuiden ook ziek kan maken!
nope, ik doe vanavond Groningen-Elst, dan morgen door naar Heijen en maandag de complete terugweg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je omgeving Raalte ook even aandoen? Geen zin in stage
Prettig weekend!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, ik doe vanavond Groningen-Elst, dan morgen door naar Heijen en maandag de complete terugweg.
en darom ga ik ook maar eens afsluiten. om18u de bus pakken, Burgerkingen en dan net na 19u de trein in. Railrunner FTW!
goed weekend iedereen en waarschijnlijk tot maandag!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef CindieY het volgende:
Is iedereen spontaan ziek geworden ofzo?
verkouden enzo.. dat heeft ook iedereenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
Meixcaanse griep, iedereen gaat dood. rep. roer.
Ik heb nooit ergens last vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:57 schreef miieejj het volgende:
[..]
verkouden enzo.. dat heeft ook iedereen
Joh, ik heb de Mexicaanse griep al overleefdquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
Meixcaanse griep, iedereen gaat dood. rep. roer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |