kan je mij aan nog wat notes helpen dan? Ik wil er dan graag 100.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan wordt je automatisch modje en krijg je een blauwe username
geloof ik het nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan wordt je automatisch modje en krijg je een blauwe username
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij mag niet over taalfouten klagen, zie TT.
Ik denk dat ie nu wel even je notes kan bekijken en er eentje verwijderen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
kan je mij aan nog wat notes helpen dan? Ik wil er dan graag 100.
faal quotequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:42 schreef zquing het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 januari 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij mag niet over taalfouten klagen, zie TT.
[/quote ]
er was ooit een user waarvan mods z'n notes als SC gebruiktequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:42 schreef ukga het volgende:
[..]
geloof ik het niet
wie heeft eigenlijk de meeste notes op fok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Hoop het niet, ben nogal trots op mijn notes.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nu wel even je notes kan bekijken en er eentje verwijderen?
Users kunnen toch wel zien hoeveel notes ze zelf hebben?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Je vergeet ff dat mods wel kunnen zien hoeveel notes je hebt
Haha dat is wel briljant.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:43 schreef zquing het volgende:
[..]
er was ooit een user waarvan mods z'n notes als SC gebruikte
[GEZ] Hoiquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar TS kom vooral nog een aantal keer langs in V&A, ben je heel snel bij de 50 (als je dat al haalt dan)
bij de abbo's ergens. Je kan gratis zien hoeveel je er hebt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Users kunnen toch wel zien hoeveel notes ze zelf hebben?
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:44 schreef zquing het volgende:
[..]
bij de abbo's ergens. Je kan gratis zien hoeveel je er hebt.
Je snapt dat je met vuur speelt he? De laatste user die in V&A liep te kloten schijnt in moerdijk te werken bij 1 of andere verpakkingsfabriek. Daar is zijn laatste note persoonlijk overhandigdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |