jij altijd met je picsquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als dat een interessant persoon was, dan zat je niet zoveel hier te typen.
Maar pics of je bent alleen!
precies laat maar bewijs zien hierquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als dat een interessant persoon was, dan zat je niet zoveel hier te typen.
Maar pics of je bent alleen!
Dat duurt nog lang, waar ga je zo lang heen?quote:
Chiliquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat duurt nog lang, waar ga je zo lang heen?
En de chileense jongetjes?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
Chililekker genieten, van de zon, zee en strand en natuurlijk de pubs en bars
nicequote:Op donderdag 6 januari 2011 00:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
Chililekker genieten, van de zon, zee en strand en natuurlijk de pubs en bars
hoiquote:
Je weet toch dat die kleintjes t pittigst zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
wie weet, alleen doe mij maar liever de heren of jongeren ipv. jongetjes
Easy, DailyWok Rotterdam.. Jij hebt vervoer, zij niet, dus je komt maar mooi hierheenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nicemaar dan mag je me helpen herinneren, mag je ook t restaurant uitzoeken
aan t einde van de avond eet jij met stokjes
Ja maar ik hou niet van pittig en sambalquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet toch dat die kleintjes t pittigst zijn
goed ideequote:Op donderdag 6 januari 2011 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Easy, DailyWok Rotterdam.. Jij hebt vervoer, zij niet, dus je komt maar mooi hierheen
Dan ga je naar het verkeerde landquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ja maar ik hou niet van pittig en sambal
Geen probleemquote:[..]
goed idee
Soms heb ik wel goeie ideetjes!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ja maar ik hou niet van pittig en sambal
[..]
goed idee
Shit, niet wat ik verwachttequote:
ik ga naar het jusite land, ik ken de taal, heb er een gratis verblijfplaats en ik ken alle gewoontes en ze eten daar helemaal niet pittigst.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ga je naar het verkeerde land
[..]
Geen probleem
ach, omdat je zo aardig doet, leer ik het je wel als ik het eenmaal geleerd hebquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soms heb ik wel goeie ideetjes!
[..]
Shit, niet wat ik verwachtte
Waarom dat dan niet? Ik ga in Hengelo naar de Ikea, terwijl ik in 15min fietsen er ook een hebquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soms heb ik wel goeie ideetjes!
[..]
Shit, niet wat ik verwachtte
mooiquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ga naar het jusite land, ik ken de taal, heb er een gratis verblijfplaats en ik ken alle gewoontes en ze eten daar helemaal niet pittigst.
En de heren daar zijn ook niet al te groot hoor
Ohh, dat klinkt goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, omdat je zo aardig doet, leer ik het je wel als ik het eenmaal geleerd heb
ik ben ook niet langquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom dat dan niet? Ik ga in Hengelo naar de Ikea, terwijl ik in 15min fietsen er ook een heb
[..]
mooiben je er vaker geweest dan?
En hoe lang ben jij dan? Ik bedenk me net dat ik helemaal niet weet hoe je er uit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |