door al je geld aan mij te gevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:22 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe kan ik helpen dan?
dat is nou creativiteit. valt me wel een beetje tegen hoor.
Ah, dacht dat het vanavond was. Nouja, dan alvast veel plezier enzo!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
morgen avond, morgen is het donderdag toch?
vanavond heb ik planken opgehaald
Planken voor een tafel en een bar.. en daaaaamn ze zijn sweetquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ah, dacht dat het vanavond was. Nouja, dan alvast veel plezier enzo!
En wat voor planken heb jij gehaald?
dan ben je nog steeds niet rijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
door al je geld aan mij te geven![]()
tja, dan heb ik blijkbaar weinig creativiteit op papier
jij gaat ze dus zelf maken, die tafel en bar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Planken voor een tafel en een bar.. en daaaaamn ze zijn sweet
ik wil ook noodlesquote:
Oeh, staat die vrijdag al?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom maar halenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
jij gaat ze dus zelf maken, die tafel en bar?![]()
[..]
ik wil ook noodles
Gaaf!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ach, wat jammer nou. Ik dacht ach, dawg kan me vast binnen een paar daagjes zeer rijk makenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:25 schreef dawg het volgende:
[..]
dan ben je nog steeds niet rijk
moet je wat beter je best doen.
niet met geld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, wat jammer nou. Ik dacht ach, dawg kan me vast binnen een paar daagjes zeer rijk maken![]()
en mischien kan je me helpen om meer creativiteit te krijgen
Wat je maar wiltquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar eerst wil ik weten wat voor noodles
enne waar ben jij dan zo rijk in of mee?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef dawg het volgende:
[..]
niet met geld.
wie weet. probeer het eens dan.
Bambooquote:
Neequote:
Soensgroeten? Das nieuw voor mequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
toevallig noodles met soensgroeten??dan kom ik ze zeker wel een keertje halen
ik heb veel kwaliteiten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
enne waar ben jij dan zo rijk in of mee?
jij moet beginnen, ji bent de leraar dan
Jammerquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bamboo
[..]
Neehij ligt nu nog in de auto bij een vriend, morgen ochtend hier, en van het weekend pas in elkaar zetten.
Hoe ik het van plan ben kan ik wel prima uittekenenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
JammerBen wel benieuwd hoe je t van plan bent, veel mogelijkheden
Mag ik binnenkort komen bewonderen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe ik het van plan ben kan ik wel prima uittekenen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soensgroeten? Das nieuw voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |