neeequote:
ja dat bedoelde hij geloof ik niet zo, maar het klonk wel lullig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Felagund het volgende:
Hij begon goed, maar dan zegt hij het is niet anders.
Ja, en "Die kinderen krijg ik wel van Fe... eh, die kleinkinderen."quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Felagund het volgende:
Hij begon goed, maar dan zegt hij het is niet anders.
neequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef TLC het volgende:
Gaan ze dit ook doen bij een gezin die het Moslim geloof heeft ? ik ben dan wel benieuwd naar de reacties van vooral papa.
en nee, ik heb niks tegen Moslims
Dat grapje maakte ik net, homo! Niet mijn grappen pikkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef Onnoman het volgende:
KIJk.. nu wordt zijn vader in beeld "genomen"
Bij P&W zei Arie dat hij geen streng christelijke of islamitische gezinnen kon vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef TLC het volgende:
Gaan ze dit ook doen bij een gezin die het Moslim geloof heeft ? ik ben dan wel benieuwd naar de reacties van vooral papa.
inlogpaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat grapje maakte ik net, homo! Niet mijn grappen pikken
Ik meen te hebben gehoord in een interview met Arie vorige week dat er wel 1 moslim jongen is gevolgd.quote:
nee, ze hadden een Marokkaanse aanmelding, maar dat vond Arie toch te riskantquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef TLC het volgende:
Ja want dat was ook in Marokko en niet in Nederland..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
nee, ze hadden een Marokkaanse aanmelding, maar dat vond Arie toch te riskant
Ik vind het een mooi programma.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik erger me niet echt aan dit programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |