abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:02:38 #126
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91034623
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:37 schreef Komakie het volgende:
Het lullige is dat Theo een hartstikke aardige jongen is. Ik heb hem een tijdje meegemaakt toen hij in Oostenrijk les gaf (ik weet niet of dat in het verhaal ook naar voren is gekomen. Ik heb de aflevering nog niet gezien) en toen heb ik hem meegemaakt als een toffe gast.
Jammer dat ouders dan op die manier reageren. Uiteindelijk zullen ze het vast wel accepteren. Ik kan me niet voorstellen dat de ouders van zo'n jongen zo blijven.
Je kan op de website terug kijken wat en hoe de ouders van Theo nu reageren ook zijn vrienden.
http://community.kro.nl/uit_de_kast/b/weblog_theo/default.aspx
  zondag 9 januari 2011 @ 17:58:08 #127
123170 alors
zlata1234
pi_91074444
Ik kijk het nu terug, ik vind die broer echt lief reageren O+

Ik vind het echt wel een kutreactie van zijn pa, hij ziet toch hoe fokking moeilijk die jongen het er zelf al mee heeft.
know'm sayin?
word? word.
pi_91077164
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:58 schreef alors het volgende:
Ik kijk het nu terug, ik vind die broer echt lief reageren O+

Ik vind het echt wel een kutreactie van zijn pa, hij ziet toch hoe fokking moeilijk die jongen het er zelf al mee heeft.
Maar ja, zat ook te denken aan wat mensen hier eerder zeiden: die jongen heeft er zelf jaren mee geworsteld, je kan dan ook niet binnen een minuut diezelfde verwerking verwachten van je naasten.

Die broer had er sowieso weinig moeite mee, dus kan meteen top reageren, die vader duidelijk niet, maar ja, dat is ook gewoon niet zo vreemd. Wel pijnlijk, maar niet vreemd :)
pi_91083373
Ik snap echt NIET dat ouders er moeite mee kunnen hebben dat hun kind homoseksueel is. Ieder normaal mens hoort dat niet te hebben. Wat is er in godsnaam mis met homo zijn, serieus :')
Er valt NIETS te verwerken. Punt.
  zondag 9 januari 2011 @ 20:38:50 #130
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91083637
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik snap echt NIET dat ouders er moeite mee kunnen hebben dat hun kind homoseksueel is. Ieder normaal mens hoort dat niet te hebben. Wat is er in godsnaam mis met homo zijn, serieus :')
Er valt NIETS te verwerken. Punt.
Dus als jouw vader binnenkort de familie bij elkaar roept om te vertellen dat hij homo is denk jij, het zal wel?
O)))
pi_91083860
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:38 schreef arucard het volgende:

[..]

Dus als jouw vader binnenkort de familie bij elkaar roept om te vertellen dat hij homo is denk jij, het zal wel?
HAHAHAH neem je juist mijn vader. Het zou mij echt niets boeien, ik sta overal voor open (en mijn vader is de grootste debiel die er op de aardkloot rondloopt :P)

[ Bericht 6% gewijzigd door TheHappyPrince op 09-01-2011 20:48:11 ]
  zondag 9 januari 2011 @ 20:51:47 #132
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91084571
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

HAHAHAH neem je juist mijn vader. Het zou mij echt niets boeien, ik sta overal voor open (en mijn vader is de grootste debiel die er op de aardkloot rondloopt :P)
En je kan je ook niet voorstellen dat andere het wel even moeten verwerken?
O)))
pi_91085099
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef arucard het volgende:

[..]

En je kan je ook niet voorstellen dat andere het wel even moeten verwerken?
Ik kan het me wel voorstellen ja, omdat mensen bekrompen zijn of enge gelovigen :')
Het maakt mij niet uit wat mijn kind is/wil zijn/wordt, als hij of zij maar gelukkig is. Ik ga niet in mijn hoofd een plaatje invullen hoe ik mijn kind graag wil zien. Ik zie het vanzelf wel.
pi_91099512
Wow TheHappyPrince, was iedereen dan maar zoals jou! en dat meen ik serieus. Ik snap het wel van het is maatschappelijk gezien nog altijd een 'taboe' hoe je het went of keert. Ik weet het van mij zelf en ik ben nu 26 en ik loop er alles behalve mee te koop. Mijn vrienden weten het al een tijd, mijn ouders nu bijna een jaar? En ook zij hadden er eventjes moeite mee, ze kwamen er achter tijdens een telefoongesprek toen zij op vakantie waren, bij thuiskomst een goed gesprek gehad, vrij open en nuchter, maar achteraf bleek dat mijn ouders op het vakantie adres toch beide een traaintje hebben weggepinkt. Mijn vader is daarnaast politie in a'dam en heeft genoeg gay collega's of kennissen, dus mijn vader vind het allemaal best, zolang ik maar gelukkig ben en er mee verder kan, zelfde geldt voor mijn moeder, die heeft geaccepteerd dat ik zeer waarschijnlijk voortaan thuis kom met een jongen, en daar was ook een kleine switch voor nodig, schatten van ouders, maar als ouders zo iets niet zien aankomen, of niet willen zien aankomen en vervolgens daarmee geconfronteerd worden, lijkt het mij niet meer dan normaal dat ouders dit moeten 'verwerken'.

Maar nogmaals, waren er maar meer mensen zoals jou TheHappyPrince en jouw vader in kwestie ;)
  maandag 10 januari 2011 @ 11:34:21 #135
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91107744
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:53 schreef 7eVeNL het volgende:
Wow TheHappyPrince, was iedereen dan maar zoals jou! en dat meen ik serieus. Ik snap het wel van het is maatschappelijk gezien nog altijd een 'taboe' hoe je het went of keert. Ik weet het van mij zelf en ik ben nu 26 en ik loop er alles behalve mee te koop. Mijn vrienden weten het al een tijd, mijn ouders nu bijna een jaar? En ook zij hadden er eventjes moeite mee, ze kwamen er achter tijdens een telefoongesprek toen zij op vakantie waren, bij thuiskomst een goed gesprek gehad, vrij open en nuchter, maar achteraf bleek dat mijn ouders op het vakantie adres toch beide een traaintje hebben weggepinkt. Mijn vader is daarnaast politie in a'dam en heeft genoeg gay collega's of kennissen, dus mijn vader vind het allemaal best, zolang ik maar gelukkig ben en er mee verder kan, zelfde geldt voor mijn moeder, die heeft geaccepteerd dat ik zeer waarschijnlijk voortaan thuis kom met een jongen, en daar was ook een kleine switch voor nodig, schatten van ouders, maar als ouders zo iets niet zien aankomen, of niet willen zien aankomen en vervolgens daarmee geconfronteerd worden, lijkt het mij niet meer dan normaal dat ouders dit moeten 'verwerken'.

Maar nogmaals, waren er maar meer mensen zoals jou TheHappyPrince en jouw vader in kwestie ;)
Waren er maar meer mensen zonder inlevingsvermogen?
O)))
pi_91108029
quote:

[..]

Het is mij, als lesbiënne nota bene, overkomen (nou, gedeeltelijk homo), en ik moet zeggen, ik vond het geen kattenpis. Nog steeds niet. :{
  maandag 10 januari 2011 @ 11:56:24 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91108485
quote:

[..]

Ik denk dat er wel een verschil is tussen een kind wat nog aan het begin van zijn leven staan en een vader die waarschijnlijk al een (lange) relatie heeft gehad met een vrouw en jouw op de aarde heeft gezet.

Maar goed, misschien is het niet eens zo dat ouders het feit op zich zo erg vinden. Dat je met een jongen thuis komt is misschien wat gek en het idee dat je later opa of oma wordt is ook nog wel overheen te komen (hoewel tegenwoordig dat ook nog mogelijk is), maar ik denk dat er nog wat meer voorwaarden aan zitten. Zouden ouders het niet gewoon erg vinden dat je kind zo in de knoop zit. Of dat de verhalen over mishandelde homo's ook op hem van toepassing zouden kunnen zijn. Of het feit dat aids relatief vaker voor komt bij homo's.
Natuurlijk heeft lang niet elke homo de problemen die in het nieuws komen. Tenminste, dat hoop ik niet, maar het kan natuurlijk wel iets zijn wat voor je hoofd schiet. Ik denk dat die dingen uiteindelijk voor meer verdrietige en moeilijke gevoelens zorgen dan het daadwerkelijke feit dat je homo bent en je dus een keer met een jongen thuis kunt komen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_91109852
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef arucard het volgende:

[..]

Ja dat kan natuurlijk ook het geval zijn...
pi_91112458
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef arucard het volgende:

[..]

Waarom heb ik dan meteen geen inlevingsvermogen? Ik laat mijn kind zijn of haar toekomst gewoon openliggen, ik leid zelf ook geen standaard leven. Je kunt van alles verwachten, maar niets loopt zoals je denkt dat het zal lopen. Dus waarom blijven vasthouden aan zo'n idee? Verras mij maar, imo.

En bedankt 7eVeNL :) Al zou ik niet willen dat er meer zoals mijn vader zijn ;) Ik ga er niet over uitweiden, uiteindelijk houd ik van hem maar het is een hele moeilijke, vreemde man. Na 22 jaar weet ik nog steeds niets van hem, zo heb ik het idee. Ik snap zelfs niet wat mijn moeder in hem zag. Zij was compleet anders. *;
  maandag 10 januari 2011 @ 13:49:48 #140
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91112747
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Waarom heb ik dan meteen geen inlevingsvermogen? Ik laat mijn kind zijn of haar toekomst gewoon openliggen, ik leid zelf ook geen standaard leven. Je kunt van alles verwachten, maar niets loopt zoals je denkt dat het zal lopen. Dus waarom blijven vasthouden aan zo'n idee? Verras mij maar, imo.

Je moet niet vast blijven houden aan zo'n idee, maar veel mensen moeten dat wel even verwerken als hun wereld zoals zij die waarnemen en de toekomst die ze daar bij verwachten van het een op het andere moment helemaal anders wordt.
En als jij je dat niet kan voorstellen heb je volgens mij geen groot inlevingsvermogen.
O)))
pi_91113175
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef arucard het volgende:

[..]

Je moet niet vast blijven houden aan zo'n idee, maar veel mensen moeten dat wel even verwerken als hun wereld zoals zij die waarnemen en de toekomst die ze daar bij verwachten van het een op het andere moment helemaal anders wordt.
En als jij je dat niet kan voorstellen heb je volgens mij geen groot inlevingsvermogen.
Ik zei het hierboven al, maar misschien heb je eroverheen gelezen. Ik kan het me wél voorstellen dat mensen er moeite mee hebben, maar ik vind het -heel- -erg- achterlijk. Zo goed genoeg?
  maandag 10 januari 2011 @ 14:03:49 #142
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91113324
Waar ligt de grens voor jou dan? Als je familie omkomt in een vliegtuigongeluk, zeg jij ach je kan alles verwachten? Of iets positievers, je wint de loterij. Dan moet je dat toch ook gewoon verwerken ( al dan niet op een andere manier)
O)))
pi_91113368
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef arucard het volgende:
Waar ligt de grens voor jou dan? Als je familie omkomt in een vliegtuigongeluk, zeg jij ach je kan alles verwachten? Of iets positievers, je wint de loterij. Dan moet je dat toch ook gewoon verwerken ( al dan niet op een andere manier)
Vind ik een erg scheefgetrokken vergelijking. Ik ben geen hippie :P Natuurlijk zijn er dingen om te verwerken, maar een homoseksueel kind is daar niet onderdeel van imho.
pi_91230276
Over een half uur nieuwe aflevering
٩๏̯͡๏)۶
pi_91233301
Nu dus *O*
know'm sayin?
word? word.
pi_91233489
Die tattoo's van z'n vader :')
٩๏̯͡๏)۶
pi_91233560
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Die tattoo's van z'n vader :')
Ik vind die vader best wel gay :D
know'm sayin?
word? word.
pi_91233608
Gaat die gast nou aan zijn ouders uitleggen dat Arie homo is?
I´m back.
pi_91233637
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef alors het volgende:

[..]

Ik vind die vader best wel gay :D
inderdaad _O-
pi_91233709
oeh oeh je mag niet liegen bij de KRO.... staat in de bijbel.. gij zult niet liegen o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')