Gewoon zo 1 uit 2005 J. Die kotsen niet zo duur meer dusquote:
Mwah de Garage heeft ze gister opnieuw ingelezen, en als het nu weer was was de band toch echt lek volgens de garage maar dan kregen we kosteloos zo een hendig sjieke nieuwe michelin eronder want dan kwam het van te lang bij de garage staan ofzo zei diequote:Op donderdag 6 januari 2011 09:07 schreef KingOfMars het volgende:
Ohja ze hebben d'r dus zoeen hendig sjieke prop ingeschoten want er zat een schroef in het loopvlak ofzoiets.
En die ventielen zijn handig, maar geven vaak een slechte status af idd. Alhoewel ze het nu wel goed doen, in het begin wel wat gezeik mee gehad.
Zodat E.T rustig kan inparkeren ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn auto komt 25 februari in Nederland aan. En ik heb nog een bumpberbeschermer besteld.
Leuk leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn auto komt 25 februari in Nederland aan. En ik heb nog een bumpberbeschermer besteld.
Hm ja wij hadden van die Uniroyal Rainexperts eronder waarvan ik dacht dat het allseason's waren maar dat zijn dus gewoon keihard zomerbanden. Oeps. Volgend jaar maar investeren in wintersetje ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah de Garage heeft ze gister opnieuw ingelezen, en als het nu weer was was de band toch echt lek volgens de garage maar dan kregen we kosteloos zo een hendig sjieke nieuwe michelin eronder want dan kwam het van te lang bij de garage staan ofzo zei die
Nou ik gaat er echt geen dure winterbanden onder gooien hoor J, die car is allrisk verzekerd inclusief aankoopgarantiequote:Op donderdag 6 januari 2011 09:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hm ja wij hadden van die Uniroyal Rainexperts eronder waarvan ik dacht dat het allseason's waren maar dat zijn dus gewoon keihard zomerbanden. Oeps. Volgend jaar maar investeren in wintersetje ofzo.
Er zitten ook nog mensen IN die auto die meeschuiven J!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik gaat er echt geen dure winterbanden onder gooien hoor J, die car is allrisk verzekerd inclusief aankoopgarantieALs die schuift dan schuift die maar de eerste 3 jaar
J die winterbanden houden hem niet tegen jonguh kut !quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Er zitten ook nog mensen IN die auto die meeschuiven J!
Ja maar koop dan een goeie set allseasonsquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:15 schreef KingOfMars het volgende:
Hm nouja onder een auto van 15k mogen toch wel aardige bandjes?
Daar is het nu te laat voor dus. Heb zitten slapen denk ik toen we deze kochten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja maar koop dan een goeie set allseasons
maar ik zou ook best een knappe set winterbanden willen hebben , maar niet voor de prijzen van nu zeg 800 euro voor een setje zijn ze helemaal debiel geworden ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor dus. Heb zitten slapen denk ik toen we deze kochten.
Ohnee ik zing het nu wel uit en koop ze wel eind vd zomer dit jaar ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:19 schreef Joene het volgende:
[..]
maar ik zou ook best een knappe set winterbanden willen hebben , maar niet voor de prijzen van nu zeg 800 euro voor een setje zijn ze helemaal debiel geworden ofzo.
Ja september ofzo goeie tijd idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ohnee ik zing het nu wel uit en koop ze wel eind vd zomer dit jaar ofzo.
of je auto crasht op de dag dat je je banden wilt wisselenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waarna er natuurlijk de eerstkomende 15 jaar geen vlokje sneeuw meer valt.
Dat soort scenario's idd!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:26 schreef Joene het volgende:
[..]
of je auto crasht op de dag dat je je banden wilt wisselen
Altijd leuk dat soort shit J.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |