Dat was mijn e-mailadres waar je het over hebt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Joene het volgende:
[..]
omdat je msn naam zoiets dergelijks was Chowi.
Ja jij wilt wel dat er elke avond met de clit word gespeeld ?quote:
Het centrale punniktopic. Wat denk je?quote:
Ik druppel nog minimaal een week na nadat ik ejaculaat heb verschotert. Maar ja... ik word een jaartje ouder he.quote:
Zoals het een echte dame betaamt. En een echte heer zou daar ook gewoon naar luisteren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja jij wilt wel dat er elke avond met de clit word gespeeld ?
Nah als ik is een keer 2 dagen aan zo een kietelaar heb liggen likken ben ik er wel ff klaar mee persoonlijk ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoals het een echte dame betaamt. En een echte heer zou daar ook gewoon naar luisteren.
Na 5 minuten is het bij mij al afdouchen J.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Nah als ik is een keer 2 dagen aan zo een kietelaar heb liggen likken ben ik er wel ff klaar mee persoonlijk ?
Waarom benadrukken mannen toch steeds dat ze zichzelf oud vinden na een bepaalde leeftijd? Ik geloof dat 30 wel het magische getal is waarop een man zichzelf ineens oud voelt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik druppel nog minimaal een week na nadat ik ejaculaat heb verschotert. Maar ja... ik word een jaartje ouder he.
Wheheheheh De euro's die geen rol speelde J ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:17 schreef KingOfMars het volgende:
Hallo het wordt toch Turkie denk ik?
Ik ben nog wel een tikkie ouder dan 30.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom benadrukken mannen toch steeds dat ze zichzelf oud vinden na een bepaalde leeftijd? Ik geloof dat 30 wel het magische getal is waarop een man zichzelf ineens oud voelt.
Maar je wordt zo'n ouwe graftak als je dat steeds benadrukt.
Je moet het gewoon zien als overheerlijke rosbief met extra vierge olijfolie daaroverheen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Nah als ik is een keer 2 dagen aan zo een kietelaar heb liggen likken ben ik er wel ff klaar mee persoonlijk ?
Ja hallo 30 hier , neuken ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom benadrukken mannen toch steeds dat ze zichzelf oud vinden na een bepaalde leeftijd? Ik geloof dat 30 wel het magische getal is waarop een man zichzelf ineens oud voelt.
Maar je wordt zo'n ouwe graftak als je dat steeds benadrukt.
Op een gegeven moment schijnen er dan toch weer beperkingen te zijn enzo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Wheheheheh De euro's die geen rol speelde J ?
Maar toen je 30 was, voelde je je toen nog jong?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben nog wel een tikkie ouder dan 30.
Want er moet ook nog nieuwe wol gekocht worden ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Op een gegeven moment schijnen er dan toch weer beperkingen te zijn enzo?
Dat ben ik na 1 bord ook wel zat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet het gewoon zien als overheerlijke rosbief met extra vierge olijfolie daaroverheen.
Ligt eraan. Bloedlul of vleeslul?quote:
Toen was ik net vrijgezel en heb ik een jaar lang in het rondgeneukt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar toen je 30 was, voelde je je toen nog jong?
Maar 1 bordje is genoeg C.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet het gewoon zien als overheerlijke rosbief met extra vierge olijfolie daaroverheen.
Bloed.quote:
En de iPad2 komt er ook aan J!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Want er moet ook nog nieuwe wol gekocht worden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |