Totdat er iemand anaal komt met zn auto, dan blijkt zon achterlicht toch handiger dan verwacht ...quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef Microtubuli het volgende:
Boeien, achterlicht gebruik je toch bijna nooit tenzij je vaak achteruit rijdt.
Dus alleen maar het stekkertje voor het achterlicht ff uit elkaar halen en weer erin?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:21 schreef welkominspace het volgende:
kabelboom bij het stuur ff losmaken (die stekker) en weer erin doen
Net geprobeerd, helaas werkte dat nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:21 schreef welkominspace het volgende:
kabelboom bij het stuur ff losmaken (die stekker) en weer erin doen
Die kan ik op korte termijn niet in bezit krijgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef Edskimo het volgende:
Eigenlijk even van iemand een multimeter lenen (of mischien heb je er zelf 1)
En dan het massa stekkertje (zwart meestal) van de lamp unit afhalen.
En dan kijken of die in contact staat met het frame.
Dan kan je nog even doormeten of er stroom op de draden komt te staan als je de scooter start,
Zou misschien kunnen, kan morgen het wel even proberen. Ik had ook al een andere fitting geprobeerd die het ook niet deed. Maar het zou kunnen.quote:En het zou ook nog kunnen zijn dat de lipjes in de fitting niet goed tegen de lamp aanzitten.
Dan zou je het lampje even eruit moeten halen, de lipjes terug moeten buigen en dan het lampje weer terug zetten.
Ik heb alleen het contact aan en test zo mn remlichten. Ben net ook wezen rijden, toen deed hij het ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:11 schreef blup het volgende:
motor draait als je je verlichting test neem ik aan
Nou ja, toen ik aan het rijden was zag ik dus dat hij het niet deedquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:15 schreef blup het volgende:
Ik zou toch zo ook even testen met draaiende motor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |