quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
morgen zie je heel Nederland met van die mondkapjes lopen![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Gezichtbedekkende kleding, dat willen wij niet meer in Nederland.
welk land was dat nou Schrutz met die Sas uitbraakquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Gezichtbedekkende kleding, dat willen wij niet meer in Nederland.
Dat is echt onzinquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 km ervandaan![]()
Maar gelukkig heeft Frans of Maris al gebeld met Bridget dat hij er geen last van heeft
Die Bridget kan echt overdrijvenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is echt onzin
Ôns Fraans woont in Fijnaart
Dat is nog 7 kilometer verder van de brand vandaan dan wij
SARS. Hongkong, volgens mij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
welk land was dat nou Schrutz met die Sas uitbraak
oh dat kan ook het begon ieder geval met een S.quote:
Das Anouk, Anouk Smulders, één van de weddingsplanners van Wes en Yoquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
ik vind die doos naast Briget pas een enge griet, zo bekakt zo een air, nee geef me dan toch maar Briget
Die kan geweldig chagrijnig kijken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das Anouk, Anouk Smulders, één van de weddingsplanners van Wes en Yo
De vrouw van paparazzi Edwin. Enge vent, net als Joop &zn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Als je een redelijk nieuwe ketel hebt is het een gesloten systeem en haalt hij ook geen lucht van binnen, maar van buiten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat weet ik toevallig, zit zo een beveiliger in mijn ketel dat ie dan op slot slaat, zoiets.
quote:MOERDIJK - Bij de zeer grote brand bij een chemisch bedrijf in Moerdijk zijn woensdag geen gevaarlijke stoffen in hoge concentraties vrijgekomen. Er zijn wel stoffen als stikstof, zwaveldioxine en zoutzuur gemeten, maar in een lage concentratie. Daardoor vormt de vrijgekomen wolk geen gevaar voor de volksgezondheid.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Is Jack van Houten de zoon van Frits van Houten?
kijk dat bedoel ik en eerdere berichten waren van het kaliber 'levengevaarlijke stoffen' blabla, morgen is het weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk toch niet dat je er in moet gaan staan
[..]
Ik snap ook niet waarom verslaggevers zo dicht bij de brand staanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is mijn gedachte ook altijd, gaan ze er bijna naast staan en dan zo sensationeel zeggen dat er mogelijk een risico is voor de volksgezondheidquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom verslaggevers zo dicht bij de brand staan
Dat klopt toch nietquote:
Dat is toch te gek voor woorden. Een chemiefabriek staat in de fik en niemand hoeft zich zorgen te maken. Wat een achterlijkheid.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
ja die, naar kind de air straalt er gewoon af.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |