quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef DarkElf het volgende:
pff ben doodmoe(sowieso de laatste weken merk ik, in het weekend ben ik ook blij als we een dag niets hebben (dus snap sun en tav
... winterdipje ofzo? hoorde een vriendinnetje en zusje er ook al over... t wordt tijd voor lente!)
anders linkjes sturen ofzo? en je hebt mijn gewone mailadres ook geloof ik? misschien dat die meer aankan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
ik weet niet of PM dat aankan, foto's versturen, nooit gedaan. moet ik ze dan eerst verkleinen of zo, denk je?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Het vergaat mij dit jaar vrij eenvoudig merk ik! Happypills FTW![]()
![]()
![]()
lekker!quote:Net heerlijk gegeten: griekse kipschotel bestaande uit kipfilet gebakken met oregano, salade met tomaat, komkommer, heerlijke zoute kalamataolijven, paar stukjes gebakken bacon en een dressing van griekse yoghurt met knoflook![]()
Heerlijk, mager, gezond en snel klaar
hehe nou ik ben wel erg blij dat ik met een minieme dosis toe kan.. liever zonder, hoop dan ook dat dit niet chronisch gaat zijn, maar gezien mijn klachten vrees ik daar voor.. maar goed, het helpt me en ik neem de 3 kilo die er nu weer op zitten maar op de koop toequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en ben blij dat ze je iig helpen.
ik bikkel tegenwoordig solo zonder happypills
vind dat echt veruit de lekkerste olijven voor in salades. Helemaal in combinatie met goede brokkelfetaquote:lekker!
oeh ik heb nog van die kalamata's liggen
Ik heb je even mijn wachtwoord van facebook gemaild!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef DarkElf het volgende:
Hahaaa ik zag t slotje
[..]
anders linkjes sturen ofzo? en je hebt mijn gewone mailadres ook geloof ik? misschien dat die meer aankan?
dat vermoeden heb ik inmiddels ook.. alleen is die depressie zo licht dat ik hem gewoon niet echt heb opgemerkt. En chronisch, dus je went er aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en sinds ik geen depressie meer heb heb ik ook geen winterdips meerIk denk dat ik eigenlijk nooit een winterdepressie heb gehad, ik denk dat ik gewoon al die jaren al depressief was waarbij het in de winter extra hevig was
belangrijker is dat je je goed/beter voelt idd hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe nou ik ben wel erg blij dat ik met een minieme dosis toe kan.. liever zonder, hoop dan ook dat dit niet chronisch gaat zijn, maar gezien mijn klachten vrees ik daar voor.. maar goed, het helpt me en ik neem de 3 kilo die er nu weer op zitten maar op de koop toe
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
belangrijker is dat je je goed/beter voelt idd hoor
Ik denk wel eens dat de term depressie toch net iets te vaak verkeerd gebruikt wordt. Maar het geeft de gemoedstoestand wel beter aan dan de andere onbekendere termen waarbij je ook flinke dips hebt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
dat vermoeden heb ik inmiddels ook.. alleen is die depressie zo licht dat ik hem gewoon niet echt heb opgemerkt. En chronisch, dus je went er aan![]()
Daar had mijn huisarts een mooie term voor die ik nu weer ben vergeten![]()
Dat bedoelde Rijsttafel destijds ook!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat de term depressie toch net iets te vaak verkeerd gebruikt wordt.
Ja en wij verdienen dit gewoon niet vind ik als je kijkt naar wat al achter ons ligt qua flexibiliteit... en als iemand dat zou moeten weten is het onze zorgmanager.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, wat een vervelende situatie zo. brengt altijd zo onevenredig veel onrust ook, die zogenaamde snelle en simpele beslissingen van anderen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |