abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:15:35 #1
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90892382
hopsa.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_90892412
:D

quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef DarkElf het volgende:
pff ben doodmoe :O (sowieso de laatste weken merk ik, in het weekend ben ik ook blij als we een dag niets hebben (dus snap sun en tav :)... winterdipje ofzo? hoorde een vriendinnetje en zusje er ook al over... t wordt tijd voor lente!)
:*

Het vergaat mij dit jaar vrij eenvoudig merk ik! Happypills FTW *O* :D ;)

Net heerlijk gegeten: griekse kipschotel bestaande uit kipfilet gebakken met oregano, salade met tomaat, komkommer, heerlijke zoute kalamataolijven, paar stukjes gebakken bacon en een dressing van griekse yoghurt met knoflook :9 :9 Heerlijk, mager, gezond en snel klaar :Y
pi_90892426
Hahaaa ik zag t slotje :7

quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef Duderella het volgende:

[..]

ik weet niet of PM dat aankan, foto's versturen, nooit gedaan. moet ik ze dan eerst verkleinen of zo, denk je?
anders linkjes sturen ofzo? en je hebt mijn gewone mailadres ook geloof ik? misschien dat die meer aankan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_90892486
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
:D

[..]

:*

Het vergaat mij dit jaar vrij eenvoudig merk ik! Happypills FTW *O* :D ;)
:) en ben blij dat ze je iig helpen.

ik bikkel tegenwoordig solo zonder happypills :+
quote:
Net heerlijk gegeten: griekse kipschotel bestaande uit kipfilet gebakken met oregano, salade met tomaat, komkommer, heerlijke zoute kalamataolijven, paar stukjes gebakken bacon en een dressing van griekse yoghurt met knoflook :9 :9 Heerlijk, mager, gezond en snel klaar :Y
lekker!

oeh ik heb nog van die kalamata's liggen :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_90892804
Thuis *O* En ik lijk wel gek dat ik heb toegezegd om morgen en overmorgen ook te werken *O* want ik ben nu alleen zaterdag vrij (zondag weer werken :7 ) en dan ga ik dus met Lein en FC naar de sauna *O* (dat eh laatste is oprecht *O* )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90892821
Oh, en wat kut, DH. :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90892850
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

:) en ben blij dat ze je iig helpen.

ik bikkel tegenwoordig solo zonder happypills :+
hehe nou ik ben wel erg blij dat ik met een minieme dosis toe kan.. liever zonder, hoop dan ook dat dit niet chronisch gaat zijn, maar gezien mijn klachten vrees ik daar voor.. maar goed, het helpt me en ik neem de 3 kilo die er nu weer op zitten maar op de koop toe ;)

quote:
lekker!

oeh ik heb nog van die kalamata's liggen :9
vind dat echt veruit de lekkerste olijven voor in salades. Helemaal in combinatie met goede brokkelfeta :9 :9
pi_90892907
Oh, en sinds ik geen depressie meer heb heb ik ook geen winterdips meer :o Ik denk dat ik eigenlijk nooit een winterdepressie heb gehad, ik denk dat ik gewoon al die jaren al depressief was waarbij het in de winter extra hevig was _O-
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:23:47 #9
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90892932
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef DarkElf het volgende:
Hahaaa ik zag t slotje :7

[..]

anders linkjes sturen ofzo? en je hebt mijn gewone mailadres ook geloof ik? misschien dat die meer aankan?
Ik heb je even mijn wachtwoord van facebook gemaild!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_90892995
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en sinds ik geen depressie meer heb heb ik ook geen winterdips meer :o Ik denk dat ik eigenlijk nooit een winterdepressie heb gehad, ik denk dat ik gewoon al die jaren al depressief was waarbij het in de winter extra hevig was _O-
dat vermoeden heb ik inmiddels ook.. alleen is die depressie zo licht dat ik hem gewoon niet echt heb opgemerkt. En chronisch, dus je went er aan :')
Daar had mijn huisarts een mooie term voor die ik nu weer ben vergeten :@ :+
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:25:03 #11
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_90892996
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat Isa zegt :)
Confidence through competence
pi_90892998
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

hehe nou ik ben wel erg blij dat ik met een minieme dosis toe kan.. liever zonder, hoop dan ook dat dit niet chronisch gaat zijn, maar gezien mijn klachten vrees ik daar voor.. maar goed, het helpt me en ik neem de 3 kilo die er nu weer op zitten maar op de koop toe ;)
belangrijker is dat je je goed/beter voelt idd hoor :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_90893166
:X Sam zat net te trekken aan het 'vachtje' van een tennisbal.. oh man! ik krijg echt kippenvel van dat geluid :X

bal afgepakt dus :P
pi_90893198
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef DarkElf het volgende:

[..]

belangrijker is dat je je goed/beter voelt idd hoor :)
:Y en dat is iig gelukt tot nu toe.
pi_90893404
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:

dat vermoeden heb ik inmiddels ook.. alleen is die depressie zo licht dat ik hem gewoon niet echt heb opgemerkt. En chronisch, dus je went er aan :')
Daar had mijn huisarts een mooie term voor die ik nu weer ben vergeten :@ :+
Ik denk wel eens dat de term depressie toch net iets te vaak verkeerd gebruikt wordt. Maar het geeft de gemoedstoestand wel beter aan dan de andere onbekendere termen waarbij je ook flinke dips hebt.
Maar alleen pillen zonder behandeling zou niet moeten mogen en dat gebeurt ook vaak hoor ik om me heen.. ook bij jongeren/pubers etc. :{
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:32:43 #16
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_90893477
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik denk wel eens dat de term depressie toch net iets te vaak verkeerd gebruikt wordt.
Dat bedoelde Rijsttafel destijds ook!! :(

w/
Confidence through competence
pi_90893487
Oh en ik ben erachter waarom ik de laatste weken zo slecht kan focussen qua 'zien/kijken'. Mijn cylinder & sterkte zijn veranderd :o
pi_90893563
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:

:Y en dat is iig gelukt tot nu toe.
Daar gaat het om :Y
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:34:23 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90893575
Toch nog een aardig resultaat, die gevulde filodeeg-pakketjes.
Lekkere julienne-gesneden wortelsalade erbij.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_90893668
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, wat een vervelende situatie zo. brengt altijd zo onevenredig veel onrust ook, die zogenaamde snelle en simpele beslissingen van anderen.
Ja en wij verdienen dit gewoon niet vind ik als je kijkt naar wat al achter ons ligt qua flexibiliteit... en als iemand dat zou moeten weten is het onze zorgmanager.
pi_90893712
Die worteltjes zijn wat aangemaakt met balsamico, vandaar de kleur alsof we ouwe wortels vreten ~:)
pi_90893727
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Daar gaat het om :Y
:Y

de oorzaak aanpakken doen we op een langzaam tempo (en misschien valt er wel niets aan te pakken aangezien depressies ook gewoon klinisch zijn..) Het is iets wat al heel lang iets wat bij me hoort en ik heb gelukkig maar heel weinig last eigenlijk. Maar ik weet er genoeg van inmiddels om de term 'depressie' niet zomaar te gebruiken..
pi_90893795
Ziet er lekker uit Golfer! ^O^

Inclusief de bruine worteltjes ;) :9
pi_90893840
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Thanx babe :*

ff een stevige stamppot gegeten net. daar moet ik het nog wel 2 uurtjes op vol kunnen houden. Dan is de thesis klaar *O*
pi_90893852
omkleden! sporten gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')