quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef DarkElf het volgende:
pff ben doodmoe(sowieso de laatste weken merk ik, in het weekend ben ik ook blij als we een dag niets hebben (dus snap sun en tav
... winterdipje ofzo? hoorde een vriendinnetje en zusje er ook al over... t wordt tijd voor lente!)
anders linkjes sturen ofzo? en je hebt mijn gewone mailadres ook geloof ik? misschien dat die meer aankan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
ik weet niet of PM dat aankan, foto's versturen, nooit gedaan. moet ik ze dan eerst verkleinen of zo, denk je?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Het vergaat mij dit jaar vrij eenvoudig merk ik! Happypills FTW![]()
![]()
![]()
lekker!quote:Net heerlijk gegeten: griekse kipschotel bestaande uit kipfilet gebakken met oregano, salade met tomaat, komkommer, heerlijke zoute kalamataolijven, paar stukjes gebakken bacon en een dressing van griekse yoghurt met knoflook![]()
Heerlijk, mager, gezond en snel klaar
hehe nou ik ben wel erg blij dat ik met een minieme dosis toe kan.. liever zonder, hoop dan ook dat dit niet chronisch gaat zijn, maar gezien mijn klachten vrees ik daar voor.. maar goed, het helpt me en ik neem de 3 kilo die er nu weer op zitten maar op de koop toequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en ben blij dat ze je iig helpen.
ik bikkel tegenwoordig solo zonder happypills
vind dat echt veruit de lekkerste olijven voor in salades. Helemaal in combinatie met goede brokkelfetaquote:lekker!
oeh ik heb nog van die kalamata's liggen
Ik heb je even mijn wachtwoord van facebook gemaild!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef DarkElf het volgende:
Hahaaa ik zag t slotje
[..]
anders linkjes sturen ofzo? en je hebt mijn gewone mailadres ook geloof ik? misschien dat die meer aankan?
dat vermoeden heb ik inmiddels ook.. alleen is die depressie zo licht dat ik hem gewoon niet echt heb opgemerkt. En chronisch, dus je went er aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en sinds ik geen depressie meer heb heb ik ook geen winterdips meerIk denk dat ik eigenlijk nooit een winterdepressie heb gehad, ik denk dat ik gewoon al die jaren al depressief was waarbij het in de winter extra hevig was
belangrijker is dat je je goed/beter voelt idd hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe nou ik ben wel erg blij dat ik met een minieme dosis toe kan.. liever zonder, hoop dan ook dat dit niet chronisch gaat zijn, maar gezien mijn klachten vrees ik daar voor.. maar goed, het helpt me en ik neem de 3 kilo die er nu weer op zitten maar op de koop toe
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
belangrijker is dat je je goed/beter voelt idd hoor
Ik denk wel eens dat de term depressie toch net iets te vaak verkeerd gebruikt wordt. Maar het geeft de gemoedstoestand wel beter aan dan de andere onbekendere termen waarbij je ook flinke dips hebt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
dat vermoeden heb ik inmiddels ook.. alleen is die depressie zo licht dat ik hem gewoon niet echt heb opgemerkt. En chronisch, dus je went er aan![]()
Daar had mijn huisarts een mooie term voor die ik nu weer ben vergeten![]()
Dat bedoelde Rijsttafel destijds ook!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat de term depressie toch net iets te vaak verkeerd gebruikt wordt.
Ja en wij verdienen dit gewoon niet vind ik als je kijkt naar wat al achter ons ligt qua flexibiliteit... en als iemand dat zou moeten weten is het onze zorgmanager.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, wat een vervelende situatie zo. brengt altijd zo onevenredig veel onrust ook, die zogenaamde snelle en simpele beslissingen van anderen.
quote:
Thanx babequote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:44 schreef borisz het volgende:
Ooit lag Moerdijk onder de rook van Rotterdam, nu is dat andersom.
klein brandjequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:44 schreef borisz het volgende:
Ooit lag Moerdijk onder de rook van Rotterdam, nu is dat andersom.
Is goed hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zal ik deze even opslaan voor je volgende vriendin mét kinderwens?
Geen steertje doen hequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:58 schreef LieLie het volgende:
Ik zit vol!
Nu vragen bedenken en mensen bellen.
De Jumbo hier heeft tegenwoordig echt plakken Cheddar kaasquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:00 schreef PdeHoog het volgende:
Geen steertje doen he
En ik heb net kaas over het omelet gegooid. Dat was geen light kaasWel lekker. Maar volgende keer toch gewoon weer Old Amsterdam. Die Euroshopper Pittige Kaas is niet onaardig, maar weinig pit
Goed bezig tochquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Isabeau het volgende:
ThuisEn ik lijk wel gek dat ik heb toegezegd om morgen en overmorgen ook te werken
want ik ben nu alleen zaterdag vrij (zondag weer werken
) en dan ga ik dus met Lein en FC naar de sauna
(dat eh laatste is oprecht
)
Oh, dat wil ik wel voor 2500 doen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Ole het volgende:
Net bij Boulevard: komt er een miep die doet de hele maand boodschappen en maakt sapjes en soepjes..
Kun je ontgiften. En één keer per week een massage!
Kost maar 3000 euro
Wegtrekkende 'brain fog' idee?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Jumbo hier heeft tegenwoordig echt plakken Cheddar kaas(ook niet bepaald light, maar wel lekker!)
En Bluezz, ik weigerde in te zien dat ik depressief was, dus misschien is het selectief te vaak gebruikt, want ik had het juist veel eerder moeten erkennenDe pillen en therapie hebben me zó enorm geholpen! Net of mijn wereld van grijstinten weer veranderde in kleur.... moeilijk uit te leggen.
Wel briljant gevonden marketingconcept, dat detoxen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Ole het volgende:
Net bij Boulevard: komt er een miep die doet de hele maand boodschappen en maakt sapjes en soepjes..
Kost maar 3000 euro
Koopjequote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Ole het volgende:
Kost maar 3000 euro
Ah ik vroeg me het al af wat het kostte, afijn dat kan ik zelf dus ook welquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Ole het volgende:
Kost maar 3000 euro
gelukkig ben je nu weer helemaal Isaquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En Bluezz, ik weigerde in te zien dat ik depressief was, dus misschien is het selectief te vaak gebruikt, want ik had het juist veel eerder moeten erkennenDe pillen en therapie hebben me zó enorm geholpen! Net of mijn wereld van grijstinten weer veranderde in kleur.... moeilijk uit te leggen.
Koop voor 2 tientjes groente en fruit, daar heb je meer aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef Ole het volgende:
Je kunt ook een boek kopen voor 2 tientjes
[ afbeelding ]
Haar klanten wonen dan ook voornamelijk in het Gooi natuurlijk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ah ik vroeg me het al af wat het kostte, afijn dat kan ik zelf dus ook wel![]()
Hmm ik zie mogelijkheden
Ja die wil ik ook zienquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Mensen wijsmaken dat ze een probleem hebben en dan de oplossing verkopen, ontgiften, ontslakken, ontkalken, onthaasten, ontzettend.
Liever morgen om Half 10 naar Wouter Klootwijk kijken op NL2
Och das maar 20 min hiervandaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Haar klanten wonen dan ook voornamelijk in het Gooi natuurlijk!
Heb er wat meer topics voor omhoog geschopt waar het relevant was, zodat ie weer in de AT lijst komt van de fans.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook zienaltijd leuk
Van LinkedInquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef Ole het volgende:
Je kunt ook een boek kopen voor 2 tientjes
[ afbeelding ]
Briljant, vrouwtje heeft gewoon HBO Economie en een holistische massagecursus gedaan en weet nu hoe lichamen te 'detoxen'quote:Jacqueline van Lieshout’s Education
LaStone Therapy Ltd
MLST , Massage Therapy , 2003 — 2007
Sorag academie
MT , Massage Therapy, Anatomy, Physiology, Pathology , 1998 — 2002
Activities and Societies:
Graduated with honors, additional courses at Holos - Academy for Holistic Massage Therapy and courses in Ayurvedic treatments
Hogeschool van Amsterdam
BA , Economics , 1998 — 2000
Hogeschool Haarlem
EBM - European Business Management 1996 — 1998
Dat geeft heul nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb er wat meer topics voor omhoog geschopt waar het relevant was, zodat ie weer in de AT lijst komt van de fans.
Sorry
Ohnoes! wel tof dat je een kamer hebt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo kamer geaccepteerd, nu op zoek naar oplossingen voor de katten, ze mogen niet mee en hoewel ik stoer riep t gewoon te doen durf ik dat toch helemaal niet, straks verlinkt n etagegenoot me en ben ik helemaal zwaar de lul en in de shit
Ze schoppen je echt er niet zomaar uit hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo kamer geaccepteerd, nu op zoek naar oplossingen voor de katten, ze mogen niet mee en hoewel ik stoer riep t gewoon te doen durf ik dat toch helemaal niet, straks verlinkt n etagegenoot me en ben ik helemaal zwaar de lul en in de shit
May mag naar mn ouders, Rosa is een eenkennige bitch en ouders hebben zelf een kat, is geen optie, ze is ook redelijk vernielzuchtig dus denk dat een ander huis voor Rosa lastig wordt, ja het is meer dan klote maar ik moet toch een dak boven mn hoofd hebben en de tijd begint te dringen en me katten ben je vrijwel nergens welkom helaasquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:41 schreef DarkElf het volgende:
Voor hoelang is t memo? Kunnen ze niet naar je ouders bijv? En fijn dat je een kamer hebt!
ja maar het MAG niet, heb geen poot om op te staan en ik houd niet van illegaal bezig zijn, heb ik n keer ruzie met een etagegenoot, hang ik meteenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze schoppen je echt er niet zomaar uit hoor.
En daarnaast: eerst vragen aan etagegenoten, open erover zijn, zeggen dat als ze er last van hebben dat ze dat eerlijk tegen je moeten zeggen en dat je katten dan linea recta naar je ouders gaan.
Eerst maar eens je etagegenoten spreken. Eventueel na een week of 2 dan de katten alsnog importeren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar het MAG niet, heb geen poot om op te staan en ik houd niet van illegaal bezig zijn, heb ik n keer ruzie met een etagegenoot, hang ik meteen
Dat leer je wel bij economie hoor!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van LinkedIn
[..]
Briljant, vrouwtje heeft gewoon HBO Economie en een holistische massagecursus gedaan en weet nu hoe lichamen te 'detoxen'_!!!!
maar waar moet ik de katten laten tot die tijd?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerst maar eens je etagegenoten spreken. Eventueel na een week of 2 dan de katten alsnog importeren.
Wauw ik post 1 seconde voor jouquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat leer je wel bij economie hoor!![]()
Ik praat er dagelijks over met mijn studenten
afgestoft bedoel je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef TAV74 het volgende:
Zo, boven verwachting toch redelijk op tijd thuis. Nu helemaal niks meer.
Zit trouwens de geremasterde Beatles blue en red album (de best of zeg maar) te luisteren, maar sommige nummers klinken echt stukken beter nu ze opgepoetst zijn
Alleen bij Ole: kennisoverdracht middels massagesquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat leer je wel bij economie hoor!![]()
Ik praat er dagelijks over met mijn studenten
Ook dat kan flink schelenquote:
Niet bij mijquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar waar moet ik de katten laten tot die tijd?vooral Rosa waar laat ik die?
ja maar dan nog, in het contract staat het mag niet en sta ik op straat dat durf ik gewoon echt nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet bij mij
Misschien bij een vriendin die ervoor wil zorgen tijdelijk, totdat je zeker weet dat je etage genoten geen bezwaar hebben tegen een kat en misschien zelf ook kattenliefhebbers zijn
Volgens mij krijg je gewoon een waarschuwing hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar dan nog, in het contract staat het mag niet en sta ik op straat dat durf ik gewoon echt niet
Stond niet in het contract dat dat niet de bedoeling was, de verhuurder had geen poot om op te staanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ken iemand die z'n kamer in de fik had gestoken en die kwam er ook met een waarschuwing vanaf
Ben gewoon een lafbek wat dit betreftquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je gewoon een waarschuwing hoor
ken iemand die z'n kamer in de fik had gestoken en die kwam er ook met een waarschuwing vanaf
Zijn sommige mensen niet dusdanig allergisch voor kattenharen dat ze een epileptische aanval kunnen krijgen en ervan dood kunnen gaan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ben gewoon een lafbek wat dit betreftmaar nee ik durf te garanderen dat etagegenoten niks van ze zullen merken, dus ik snap gewoon niet waarom wbv en mensen er zo moeilijk over doen
Ik had ooit uitgerekend dat doorlopend al goedkoper was als ik meer dan 2x per jaar op vakantie zou gaan. Daarnaast is in de trein zitten ook gedekt door een doorlopende reisverzekering, toch? Da's toch fijn als je dan ook gedekt bent?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
Goed bezig ik
Weer twee verzekeringen de deur uit. Doorlopende reisverzekering die ik a) nog nooit nodig heb gehad en b) voor die paar reisjes beter gewoon per reis kan afsluiten en een Uitvaartkostenverzekering die ik ooit eens moest afsluiten van mijn ex. Als ik nu de pijp uit ga, dan verkoopt mijn pa het huis maar en betaalt die daarmee mijn kissie maarof hij verkoopt mijn cameraspul
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zijn sommige mensen niet dusdanig allergisch voor kattenharen dat ze een epileptische aanval kunnen krijgen en ervan dood kunnen gaan?
Geen idee, ik studeer geen HBO Economie.
Zul je er niet ver naast zitten. Wij hebben ook een doorlopende om deze reden. Hoef er nooit meer achteraan en het is niet of nauwelijks duurder.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had ooit uitgerekend dat doorlopend al goedkoper was als ik meer dan 2x per jaar op vakantie zou gaan.
Reisverzekering is voor alles in het buitenland. In NL heb ik alles al verzekerdquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had ooit uitgerekend dat doorlopend al goedkoper was als ik meer dan 2x per jaar op vakantie zou gaan. Daarnaast is in de trein zitten ook gedekt door een doorlopende reisverzekering, toch? Da's toch fijn als je dan ook gedekt bent?
Tenzij je niet op vakantie gaat hequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zul je er niet ver naast zitten. Wij hebben ook een doorlopende om deze reden. Hoef er nooit meer achteraan en het is niet of nauwelijks duurder.
Ik heb ook een doorlopende reisverzekering bij de ANWB. We gaan eigenlijk altijd drie weken weg, en dan was een doorlopende verzekering goedkoper dan een eenmaligequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zul je er niet ver naast zitten. Wij hebben ook een doorlopende om deze reden. Hoef er nooit meer achteraan en het is niet of nauwelijks duurder.
Preciesquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ach ik kijk eerst wel naar alle verwachting staat in contract: huisdieren niet toegestaan en dan moet ik snel op zoek naar n oplossing, staat t er niet in, gaan ze lekker mee
Je moet ook nooit naar mij luisteren bij dit soort dingen, ik ben er te laks in dus ik kan er ook mijlenver naast zittenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tenzij je niet op vakantie gaat heEn dat zit er komend jaar niet echt in
Geen binnenlandquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Reisverzekering is voor alles in het buitenland.
Is je nieuwe er eindelijk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Oh trouwens Memo, vond je mijn spijkerbroek te lang vandaagIk zit te twijfelen of ik hem moet laten inkorten
Is al de kortste lengtemaat voor dit model Levi's
Als je had gezegd dat je een pimpelpaarse broek aan had, had ik je ook geloofd oftewel: niet opgelet/niet opgemerktquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Oh trouwens Memo, vond je mijn spijkerbroek te lang vandaagIk zit te twijfelen of ik hem moet laten inkorten
Is al de kortste lengtemaat voor dit model Levi's
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ouders nogmaals gebeld: May mag daar iig definitief naar toe
* verkapt heeft Memo naar m'n kont gekeken vraag geluktquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als je had gezegd dat je een pimpelpaarse broek aan had, had ik je ook geloofd oftewel: niet opgelet/niet opgemerkt
Zien dan!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, gisteren aangekomen, vlak voor m'n vertrek
[ afbeelding ]
De rechter
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik luister nooit naar jouquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je moet ook nooit naar mij luisteren bij dit soort dingen, ik ben er te laks in dus ik kan er ook mijlenver naast zitten
Voor zover ik weet niet. Zou ook volstrekt onlogisch zijn hequote:
Slaap lekker, hunquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Fijn MeMo, dat May onder de pannen is![]()
Sjongejonge wat ben ik moe. Ga zo maar slapen ofzo, ik hou het bijna niet vol.
Mooiquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Zit in de Uni bieb, kan geen foto's van m'n kont gaan maken nuquote:
Juist logisch, reizen doe je ook naar Terschelling tochquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Zou ook volstrekt onlogisch zijn he
http://www.informatieoververzekeren.nl/?page_id=23quote:Waneer je per jaar minder dan 21 dagen in het buitenland op vakantie bent dan is een kortlopende reisverzekering voor jou de beste keuze. Ga je langer dan deze 21 dagen op vakantie dan is het aan te raden om een doorlopende reisverzekering te nemen. Je bent met een doorlopende reisverzekering namelijk het hele jaar verzekerd voor zowel reizen in het buitenland als in het binnenland.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* verkapt heeft Memo naar m'n kont gekeken vraag gelukt
UM Sportkaart aanschaffen memoquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
vakken kiezen![]()
Organisatiecriminologie OF Verdediging en rechtsmiddelen in strafzaken
Criminalistiekis verplicht
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zit in de Uni bieb, kan geen foto's van m'n kont gaan maken nu
1 kg snot aangekomen, Kaasie?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
De weegschaal bleek in de war, ik weeg geen 68.1 maar 73.2 kg
Ja, *ik* kijk wél naar andermans konten he.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
OF WILDE JE DAAR IETS MEE ZEGGEN STEER!?!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, *ik* kijk wél naar andermans konten he.![]()
Okquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juist logisch, reizen doe je ook naar Terschelling toch
[..]
http://www.informatieoververzekeren.nl/?page_id=23
Ik ga me niet meer afvragen waarom jij de afgelopen jaren geen vriendin hebt gehadquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, *ik* kijk wél naar andermans konten he.![]()
Gezellig! Nog maar 50 weken of zo, is het weer kerstquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben trouwens nog een kerstboom!
Nog geen tijd gehad om hem op te ruimen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga me niet meer afvragen waarom jij de afgelopen jaren geen vriendin hebt gehad
Zonde van de moeite om die boom op te ruimen dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gezellig! Nog maar 50 weken of zo, is het weer kerst
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
Zonde van de moeite om die boom op te ruimen dus
Dat is niet zo handig voor mijn verjaardag, een week eerderquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Daarbij vind ik het wel een extra toevoeging voor de LieLiemeet
Yeahquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Daarbij vind ik het wel een extra toevoeging voor de LieLiemeet
Wel kijken = niet goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga me niet meer afvragen waarom jij de afgelopen jaren geen vriendin hebt gehad
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
Wel kijken = niet goed
Niet kijken = ook niet goed
HOE WAT DAN?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]Een man zal niet negatief spreken over een vrouw haar kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Of ook maar iets negatiefs insinueren over een vrouw haar kont!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef LieLie het volgende:
Een man zal niet negatief spreken over een vrouw haar kont.
Vrouwenkont = i2 = -1quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat is er met dat stopcontact gebeurt!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
gebreken aan kamer btw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar die dingen worden gemaakt, tevens zorgt wbv voor het wegdoen van de oude koelkast, die ongevraagd is achter gebleven
Volgens mij heb ik Steer niks negatiefs horen zeggen over een vrouwenkont hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allen bij de deur ligt niks, plan is stukje zeil/tapijt te kopen en daar in te doen, wil niet al teveel investeren als het maar voor n jaartje is
en ik ga ab-so-luut vervenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezien jouw voorgeschiedenis en omdat ik dit niet begrijp, vat ik dit even op als een belediging over mijn kontquote:
Hehe eindelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Steer niks negatiefs horen zeggen over een vrouwenkont hoor
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gezien jouw voorgeschiedenis en omdat ik dit niet begrijp, vat ik dit even op als een belediging over mijn kont![]()
Zo doen wij dat
geen idee, weet alleen wel dat ik hoe dan ook van de perilexaansluiting gebruik wil maken, 4pits kookplaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is er met dat stopcontact gebeurt!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gezien jouw voorgeschiedenis en omdat ik dit niet begrijp, vat ik dit even op als een belediging over mijn kont![]()
Zo doen wij dat
Yupquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hehe eindelijk
Hm, jij bent ook vriendinloos.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik ga ab-so-luut vervenKunstwerk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Eenzame student in studentenkamer'Confidence through competence
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik ga ab-so-luut vervenWTF is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Complex getal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een vrouwenkont staat gelijk aan een imaginair getal?
Dude.
Wat bedoelen ze dáár nou weer meequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Er schiet me soms een tekst van een Tool nummer te binnen als ik Steer bezig zie..
Over thinking, over analyzing separates the body from the mind.
Een echte vrouw!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef LieLie het volgende:
Zo doen wij dat
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Er schiet me soms een tekst van een Tool nummer te binnen als ik Steer bezig zie..
Over thinking, over analyzing separates the body from the mind.
Jaja, whatever. Het enige waar die dingen nuttig voor zijn, zijn wisselspannings berekeningen en het beschrijven van een gedrag van een Condensator, Spoel en Weerstand op wisselspanningquote:
mijn kont geeft anders best wat weerstand soms hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jaja, whatever. Het enige waar die dingen nuttig voor zijn, zijn wisselspannings berekeningen en het beschrijven van een gedrag van een Condensator, Spoel en Weerstand op wisselspanning.
Dat ga je toch niet gebruiken om te vergelijken met een vrouwenkont?
Jij komt toch al best een tijdje in deze SC?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jaja, whatever. Het enige waar die dingen nuttig voor zijn, zijn wisselspannings berekeningen en het beschrijven van een gedrag van een Condensator, Spoel en Weerstand op wisselspanning.
Vrouwen = complexquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn kont geeft anders best wat weerstand soms hoor![]()
Eigenlijk over de kont van Steer in zijn nieuwe spijkerbroekquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik kan het niet meer volgen hoor
Over wiens kont hebben we het nu?
Dat wil ik wel zienquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Eigenlijk over de kont van Steer in zijn nieuwe spijkerbroek
We begonnen met Steer's kontquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik kan het niet meer volgen hoor
Over wiens kont hebben we het nu?
Heej meneertje electro.. Je vergeet de mechanica helemaalquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer werd geloof ik vanmiddag wel helemaal gestoord van me
Hey, dat is jou vakgebied!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heej meneertje electro.. Je vergeet de mechanica helemaalDe mechanica van een vrouwenkont bijvoorbeeld kan je er prima mee berekenen. Hoe snel hij uitblubbert als je er een klap tegen geeft enzo.
Met hoge massa meestal, ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hey, dat is jou vakgebied!
Hoewel, de trillingsfrequentie zal vast overeenkomen met die van een massa-veer systeem![]()
.
Een man die over zijn eigen kont praat..........quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We begonnen met Steer's kontNou ja, eigenlijk begon Steer over zijn eigen kont.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heej meneertje electro.. Je vergeet de mechanica helemaalDe mechanica van een vrouwenkont bijvoorbeeld kan je er prima mee berekenen. Hoe snel hij uitblubbert als je er een klap tegen geeft enzo.
De broek! Niet mijn kontquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een man die over zijn eigen kont praat..........
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef Sarabi het volgende:
Een man die over zijn eigen kont praat..........
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
* verkapt heeft Memo naar m'n kont gekeken vraag gelukt
Maar zo uit de context is het veul leukerquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bedoelde broek waar m'n kont in zit.
Eerder vibro-acoustics met al dat stromende vet wat erin zit.quote:
Mijn kont was niet het probleem in mijn broek van vandaagquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef LieLie het volgende:
Mijn kont is niet op zijn best in de broek die ik nu heb. Die lubbert een beetje (de broek dan)
Jij gaat zeker ook in bad in een 25-meter bad?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Nou, mijn kont is gewoon niet best [ afbeelding ]
Ga ik nu in mijn blote kont onder de douche staan!
(ik typte eerst 'douches', maar zoooo groot is ie nou ook weer niet)
Ik heb nu juist allemaal lucht en het kruis van de broek hangt ook te laag. En mijn riem kan niet strakker want dan zit het helemaal raar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn kont was niet het probleem in mijn broek van vandaag
Maar wel de muffintop![]()
Of ik moet afvallen of nieuwe spijkerbroeken kopen
Hoeveel vakken moet je nog rijst?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Eerder vibro-acoustics met al dat stromende vet wat erin zit.![]()
Dat moet ik nu eigenlijk bestuderen in plaats van over konten praten
Dus jij kan ook weer gaan shoppen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb nu juist allemaal lucht en het kruis van de broek hangt ook te laag. En mijn riem kan niet strakker want dan zit het helemaal raar.
quote:
Misschien wat verschillende merken proberen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Denk alleen niet dat ik al een maat kleiner kan, dus dan heb ik dat probleem met een nieuwe broek ook zo weer.
Maar moet voor volgende week eigenlijk nog een nette (werkbezoek), dus daar ga ik zaterdag denk ik nog wel even naar kijken.
Oliver is echt fijn. Het lijkt wat oudbollig, maar ik ben gek op hun broeken. En, wat voor mij handig is, is dat ze ook voor vrouwen broeken in lengtemaat 36 hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:16 schreef Sunnythesun het volgende:
In Enschede zit een 's Oliver storeDat was het merk wat CF zo goed beviel.. daar wil ik binnenkort kijken voor een broek
(als er weer wat af is.. bij wijze van beloning
)
Als we toch zo gelijk opgaan, ga ik wel meequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:16 schreef Sunnythesun het volgende:
In Enschede zit een 's Oliver storeDat was het merk wat CF zo goed beviel.. daar wil ik binnenkort kijken voor een broek
(als er weer wat af is.. bij wijze van beloning
)
Ja, zoiets.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien wat verschillende merken proberen?
Niet elke maat is hetzelfde
Ik ga morgen weer hardlopen, niet snoepen gaat goed maar daar ga ik volgens mij niet meer van afvallen
Ziet er vast ook goed uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Maar eigenlijk bewaar ik het liever voor over een paar kilo
Is even nodig voor het werkbezoek.
Maar als ik niks kan vinden doe ik het wel met deze broek en jurkjes
Wij schelen 6-7 inch in de benenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oliver is echt fijn. Het lijkt wat oudbollig, maar ik ben gek op hun broeken. En, wat voor mij handig is, is dat ze ook voor vrouwen broeken in lengtemaat 36 hebben.
gekookte yoghurt met eiquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ziet er vast ook goed uit
Weet iemand nog een lekker lunch recept? elke dag gekookt ei of yoghurt is ook zo saai
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als we toch zo gelijk opgaan, ga ik wel mee
Kipfilet met sla/tomaat en een sausje in een wrap vind ik altijd wel lekker.quote:
Maar niet echt mager, toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kipfilet met sla/tomaat en een sausje in een wrap vind ik altijd wel lekker.
Saladesquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ziet er vast ook goed uit
Weet iemand nog een lekker lunch recept? elke dag gekookt ei of yoghurt is ook zo saai
kipfilet is rond de 120 kcal per 100 gram ofzo? Sla en tomaat reken ik als energieloos en een wrap, tja, 200 kcal voor een normale wrap?quote:
kon vanochtend amper uit bed komenquote:
Zal het onthouden voor het weekendquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
kipfilet is rond de 120 kcal per 100 gram ofzo? Sla en tomaat reken ik als energieloos en een wrap, tja, 200 kcal voor een normale wrap?
Lunch van 350 kcal (sausje erbij rekenen) met eiwitten, vezels, pitamientjes en antioxidanten, zo goed als geen vet, lijkt me heel redelijk.
Oh ja ^^ flinke plak 30+ kaas erbij: 450 kcal. Lekkere lunch
Bleekselderijquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
ook lekker: bleekselderij, (magere) kaas, ham, yoghurt
Bleekselderij moet ik ook eens proberenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
ook lekker: bleekselderij, (magere) kaas, ham, yoghurt
juh! heerlijk spul.. vond het vroeger vies, maar dat kan ik me nu echt niet meer voorstellenquote:
Ik kan niet zo goed tegen bleekselderijquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
juh! heerlijk spul.. vond het vroeger vies, maar dat kan ik me nu echt niet meer voorstellen![]()
en vocht afdrijvend schijnt
Ja dat moet ik ook eens proberenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, zelf tortilla's maken is echt doodsimpel en lekker
vertel!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, zelf tortilla's maken is echt doodsimpel en lekker
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook eens proberen
Als een pizzabodem lukt moeten tortilla's ook lukken
Ik had 110 gram bloem, 25 gram boter, dat mengen tot kruimelig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vertel!!Wil ik wel eens proberen (om mijn carbs subtiel aan te vullen zonder ze als kant en klare suikers te nuttigen)
Aziaten hebben geen kont!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bedoelde nieuwe broek waar m'n kont in zit.
ok easy enough.. alleen dat uitrollen.. daar heb ik wel eens flink ruzie mee gehad toen ik een (ander) recept probeerdequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had 110 gram bloem, 25 gram boter, dat mengen tot kruimelig.
Dan 50-60 ml wat erbij tot het een soepel deegje is (eventueel beetje bloem erbij als het te nat is).
In vier bolletjes verdelen en half uurtje laten rusten onder folie.
Dan een koekenpan verwarmen, de bolletjes uitrollen tot dunne rondjes en in de pan één voor één.
Als ze wat gaan bobbelen en er wat bruine vlekjes op komen zijn ze goed!
Ik poep staand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aziaten hebben geen kont!
2 Asians 1 Cupquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga ik ook eens proberen. Moet kunnen
om nom nom nomquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gatverdamme er hoeft niemand onder te liggen
Me tooquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
oja onze kboom schijnt ook nog. Liefst hou ik em t hele jaar
Elkaars lied herschrijven !quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
AnneX, wat deden Lenny en Ali B?
Het moet geen plakkerig deeg zijn hoor! En de roller en het bolletje een beetje bestuiven met bloem.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ok easy enough.. alleen dat uitrollen.. daar heb ik wel eens flink ruzie mee gehad toen ik een (ander) recept probeerde![]()
Maar deze ga ik denk ik van het weekend eens proberen
Ik ga het gewoon proberenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het moet geen plakkerig deeg zijn hoor! En de roller en het bolletje een beetje bestuiven met bloem.
Roti is sowieso crime om te maken hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen![]()
Ik heb toen een poging gedaan tot rotivellen met vulling, maar dat was echt een heel gedoe en de vulling heb ik toen maar gewoon weg gelaten. Veel te elastisch, sprong steeds terug in bolvorm zowat
wel zo verstandig ja.. maar die hebben we hier niet helaasquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Roti is sowieso crime om te maken hoorIk kreeg van een surinamer het advies om die platen gewoon bij een rotiboer te halen
Hier welquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wel zo verstandig ja.. maar die hebben we hier niet helaas
Een heel uur?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Sarabi het volgende:
Morgen weer een heel uur college volgen...ben benieuwd of ik het vol ga houden
Ik krijg ontzettende jeuk van Ali Bquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef AnneX het volgende:
Elkaars lied herschrijven !
De moeite waard om te kijken bij Uitzending gemist (vind ik).
8quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga morgen 8 uur werkenACHT uur
Yep, waarin we in groepjes gaan overleggen dus zal ook lekker nutteloos zijnquote:
Jij werkt ook niet veelquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
8Schandalig
Veel te veel
Ik hoef deze hele week nog maar 8 uur te werkenMorgen
Vrijdag vrij. Dan ga ik eens kijken of ik mijn voorraadkast beetje kan vullen met nuttige dingen
En de Lidl eens even bekijken
Sweet dreams!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, en nu naar bed dustruste allemaal!
Ik heb niet helemaal meegekregen wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
heb mn moeder verteld over mn beslissing over mn zus en zusje. wilde het niet vertellen want ze zit er mee en gaat vannacht piekeren maar ik moest wel want anders zou ze t niet snappen als ik wegga als zij komen. heb dat onderweg naar zwemmen verteld en daarna over heel veel leuke dingen gekletst dus hopelijk is ze t een beetje kwijt
het grote voordeel van werken in Zweden (of eigenlijk nu, werken vanuit Duitsland voor een Zweedse werkgever) is het feit dat ze fijn met vrije dagen strooien. Ik heb nu al weekend. Vanmiddag om 2 uur al. Aangezien morgen driekoningen is, is donderdag vrij, is vrijdag vrij, maar hoefden we vandaag ook maar 4 uurtjes te werken....quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
8Schandalig
Veel te veel
Ik hoef deze hele week nog maar 8 uur te werkenMorgen
Vrijdag vrij. Dan ga ik eens kijken of ik mijn voorraadkast beetje kan vullen met nuttige dingen
En de Lidl eens even bekijken
Heb je dat ook tegen je zussen verteld? Of ga je ze vanaf nu gewoon uit de weg?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
jarenlang moeizame relatie met ze. ze gaan anders met mij om dan met andere zusjes en ik krijg alleen iets te horen als ik volgens hun iets fout doe. kan ik nu ff niet erbij hebben dus kies ervoor om even geen contact met ze te zoeken
3, 1 nog thuiswonend en ik doe dat laatstequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je dat ook tegen je zussen verteld? Of ga je ze vanaf nu gewoon uit de weg?
Hoeveel zusjes heb je eigenlijk?
Succesquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
3, 1 nog thuiswonend en ik doe dat laatste
nee dat is zus. heb een zusje van 23 bij wie t het ergste is en nog een zusje van 17 die thuiswoont en met wie het wel gaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Maar degene met de babi spreek je nog wel?
Lijkt me een lastige situatie waarbij je nogal in een spagaat moet gaan leven.
die je trouwens letterlijk vast wel zal kunnen![]()
er gaat een hele geschiedenis aan vooraf. vooral met zusje van 23. al jaren proberen gesprekken te voeren maar dat gaat gewoon niet. vroeger werd het gewoon genegeerd (heel hard lalala zingen als ik wat wil zeggen...) en nu is t nog niet beter. helpt gewoon niet. ben niet iemand die zomaar opgeeft hoor. maar ik dacht eigenlijk dat ik hier al eerder had gepost over zusjes of nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
Ze uit de weg gaan is volgens mij niet echt een oplossing.
Lijkt mij beter om ze een keer tijdens een goed gesprek te confronteren met jouw gevoelens.
fout is goudquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Sarabi het volgende:
Heb net een hele slechte photoshop gedaan met nog foutere foto's van mijn vriend en ikmaar goed heb nu wel een leuke achtergrond voor op de computer
Ik geloof dat een van je eerste posts hier ging over je zusjes die je negeerden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee dat is zus. heb een zusje van 23 bij wie t het ergste is en nog een zusje van 17 die thuiswoont en met wie het wel gaat
[..]
er gaat een hele geschiedenis aan vooraf. vooral met zusje van 23. al jaren proberen gesprekken te voeren maar dat gaat gewoon niet. vroeger werd het gewoon genegeerd (heel hard lalala zingen als ik wat wil zeggen...) en nu is t nog niet beter. helpt gewoon niet. ben niet iemand die zomaar opgeeft hoor. maar ik dacht eigenlijk dat ik hier al eerder had gepost over zusjes of niet
Past wel bij je, die selectieve mensenschuwheid.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga maar eens op huis aan....
... toch hier gezeten om die huisgenoten van L. te mijden, hoewel ik een briefje in de keuken had opgehangen met mijn komst en dat ik ze graag ontmoet. Beetje mensenschuw hier toch.
Raar.
Ik zou me met zo'n kont ook niet aan vreemden durven tonen hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga maar eens op huis aan....
... toch hier gezeten om die huisgenoten van L. te mijden, hoewel ik een briefje in de keuken had opgehangen met mijn komst en dat ik ze graag ontmoet. Beetje mensenschuw hier toch.
Raar.tot zo
Jaquote:
ik lust geen konijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
JaKan ik tenminste jullie voederen de 22e
Zin in
Volgens mij gaat het lekker worden
Jullie zijn vermoedelijk wel proefkonijn
Wij zijn graag jouw proefkonijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
JaKan ik tenminste jullie voederen de 22e
Zin in
Volgens mij gaat het lekker worden
Jullie zijn vermoedelijk wel proefkonijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |