Onderste een klaverjasser. M'n vorm krabbelt gestaag weer heel langzaam omhoog, maar nog niet op de plekken waar ik eigenlijk zou willen.quote:Pieter Derveld Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van formidabel naar uitmuntend.
Oktay Pamukkale Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van redelijk naar goed.
quote:Arvid Dijns (IM) (250727386)
22 years and 7 days, Next birthday: 22-04-2011
In inadequate form, excellent stamina.
A pleasant guy who is calm and upright.
Has poor experience and wretched leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius
(since 05-07-2009 (7/39), 4s 14wk 5d)
Total Skill Index (TSI): 29 390
Wage: 5 790 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Quick
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: brilliant
Playmaking: outstanding
Winger: wretched
Passing: solid
Scoring: poor
Set pieces: disastrous
Ja klopt.. Ga passing trainen.. heb begrepen dat mijn middenveld, vleugel en spitsen daarop verbeteren als ze spelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vooral begonnen bent met een goede trainingslinie te kopen. De rest komt vanzelf wanneer die linie goed loopt en je geld gaat maken?
Begon je nou net, of switch je alleen van training?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:16 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ja klopt.. Ga passing trainen.. heb begrepen dat mijn middenveld, vleugel en spitsen daarop verbeteren als ze spelen
Net begonnen met Hattrick...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Begon je nou net, of switch je alleen van training?
Of passen dan zo goed is om mee te beginnen weet ik niet. Als je jonge spelers met goed als hoofdskill één of twee levels optraint qua passen en dan weer verkoopt kun je wel veel geld maken. Je team wordt dan denk ik alleen wel minder snel goed dan wanneer je een hoofdskill gaat trainen. Op lange termijn passen trainen is imo alleen aantrekkelijk als je veel spelers met behoorlijke hoge hoofdskills hebt.quote:
Volgens die gids die ik gebruik welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Of passen dan zo goed is om mee te beginnen weet ik niet. Als je jonge spelers met goed als hoofdskill één of twee levels optraint qua passen en dan weer verkoopt kun je wel veel geld maken. Je team wordt dan denk ik alleen wel minder snel goed dan wanneer je een hoofdskill gaat trainen. Op lange termijn passen trainen is imo alleen aantrekkelijk als je veel spelers met behoorlijke hoge hoofdskills hebt.
Mooie spec ook, icm met dat passenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef Nixx- het volgende:
Zo, eindelijk is een speler gepopt:
Tom Aaen (237225095)
23 jaar en 5 dagen
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Scoren: Wereldklasse
Passen: Wereldklasse
Denk dat ik hem er voor 5 miljoen op de transferlijst gooi
Inderdaad, maar die komt uiteindelijk ook op het hoofdskill trainen uit en in dat geval is is het zeker een goed plan, wel voor de lange termijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Volgens die gids die ik gebruik wel(http://www94.hattrick.org/Community/Press/?ArticleID=6110)
Tering, die is best fijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef Nixx- het volgende:
Zo, eindelijk is een speler gepopt:
Tom Aaen (237225095)
23 jaar en 5 dagen
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Scoren: Wereldklasse
Passen: Wereldklasse
Denk dat ik hem er voor 5 miljoen op de transferlijst gooi
Ach ik speel het ook vooral voor de leut, en ik hoef niet perse over een paar seizoenen 1e van de hoogste divisie te zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die komt uiteindelijk ook op het hoofdskill trainen uit en in dat geval is is het zeker een goed plan, wel voor de lange termijn!
Als je die al fijn vind, dan ken je zijn kamergenoot nog niet:quote:
Teams die in de 1e divisie komen zijn er gekomen door veel handel:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef MMUFC het volgende:
Ach ik speel het ook vooral voor de leut, en ik hoef niet perse over een paar seizoenen 1e van de hoogste divisie te zijn, dus ik zie wel wat er van komt
Ga wel mijn best doen om zo hoog mogelijk te komen, maar zie wel hoe ver ik komquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Teams die in de 1e divisie komen zijn er gekomen door veel handel:
1. Goedkoop spelers kopen en snel weer te koop zetten voor een hoger bedrag
2. Kort trainen van spelers. 14 spelers kopen met hoge mainskill + zwak passen. Gelijk verkopen bij matig passen.
quote:Marco Marrocco (CM) (303067132)
Switzerland 17 jaar en 85 dagen, volgende verjaardag: 03-02-2011
matig in vorm, conditie matig
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: AFC Hueso Pirata
(sinds 22-10-2010 (11/43), 11w)
Total Skill Index (TSI): 3 010
Loon: 468 ¤ (390 ¤) /week inclusief 20% bonus
7 488 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
een pop gisteren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:45 schreef klootzzz het volgende:
Morgen!![]()
Helaas maar 1 pop gisteren, ben weer begonnen aan me saaie PM training. Wordt wel een leuk spelertje zo, wel balen dat hij 2 weken training gemist heeft door een blessure.
[..]
Dat snap ik wel...maar...gisteren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Ja een pop als in stijger, nee niet als in poppers!![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel...maar...gisteren?
quote:Geraldo Mascate
Zag zijn mate van keepen toenemen van bovennatuurlijk naar reusachtig.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel...maar...gisteren?
Wilde je m nou al kopen of train ik m nog even verder?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:27 schreef Drassss het volgende:
Barend
Zelf 2 prutsers die gepopt zijn... achja de vorm is iig weer top hier.
quote:Spelersontwikkeling
07-01-2011 Seizoen 33, Wedstrijdronde 6
Vaardigheidsniveau gestegen!
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.
10-12-2010 Seizoen 33, Wedstrijdronde 2
Vaardigheidsniveau gestegen!
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van goed naar uitstekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |