Jep en uiteraard ga ik gewoon niet bieden. Eigenlijk wil ik hem zo zieken dat als hij hem straks voor 1k erop zet dat ik 20k ga biedenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij wil er gewoon dolgraag nog meer verlies op maken...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep en uiteraard ga ik gewoon niet bieden. Eigenlijk wil ik hem zo zieken dat als hij hem straks voor 1k erop zet dat ik 20k ga bieden
Ter infoquote:06-01-2011 Youth Academy problems
Because of a database issue, a small number of users who's matches were yesterday afternoon seem to be stuck in youth leagues that should have ended. We also have those same matches that don't appear on the league page, and the coaches from those teams might not have sent a training report. We are aware of the situation and are investigating.
Volgens mij zijn die problemen ook nog niet over...quote:
Mocht de eigenaar/beheerder van de competitie deze wel kunnen/willen verwijderen ben je waarschijnlijk van dat probleem af en kun je 'gewoon' tot een nieuwe competitie toetreden. Heb alleen zelf geen idee hoe 'groot' de JA-problemen ditmaal zijn en of het mogelijk isquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die problemen ook nog niet over...
Mijn laatste wedstrijd is nu bezig, maar ik kan de competitie nog niet verlaten, en hij geeft de wedstrijden ook al niet meer weer... Hopen dat ik er straks wel uit kan, want ik wil zsm weer in een nieuwe competitie zodat ik weer kan spelen
Het probleem is alweer opgelost en zaterdag spelen we de volgende competitie wedstrijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mocht de eigenaar/beheerder van de competitie deze wel kunnen/willen verwijderen ben je waarschijnlijk van dat probleem af en kun je 'gewoon' tot een nieuwe competitie toetreden. Heb alleen zelf geen idee hoe 'groot' de JA-problemen ditmaal zijn en of het mogelijk is
Ja ik krijg soms alleen van Drassss reactie... mede vandaar mijn lage aantal posts...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die werktijden maken t juist handig. Jij bent er denk ik ook op tijden dat andere al hebben afgehaakt.
Zonde dat je duurste speler dan net een belg is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja met een familie team moet je niet te moeilijk qua loon doen wil je nog een beetje een team hebben.Daarnaast is ie t wel waard. (Ook al is ie Belg)
[..]
Ja ik ben soms nog "laat" wakker, maar de laatste tijd ook niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ja ik krijg soms alleen van Drassss reactie... mede vandaar mijn lage aantal posts...
Voor de liefhebbers, vers uit eigen jeugdquote:Hermannus Cloo (309935599)
17 jaar en 6 dagen, volgende verjaardag: 22-04-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 06-01-2011 (6/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 490 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 09-01-2011 19:30 (2 dagen 23u 59m)
Vraagprijs: 0 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
zonde.. dan lees ik pas de volgende ochtend/middag de reactie..quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik ben soms nog "laat" wakker, maar de laatste tijd ook niet meer
hijs fijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers, vers uit eigen jeugd
Ben er nog, maar ga nu pittenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zonde.. dan lees ik pas de volgende ochtend/middag de reactie..
Waarvoor dank. Nu ga ik ondanks mijn 4 - 4 tegen rpp aan kopquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef Gijs_ het volgende:
Avond![]()
Ik heb mijn tweede overwinning binnen met de jeugd zag ik net, sta ik iets minder stijf onderaan!
pitse.. ik zie mn training ook morgenvroeg wel..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ben er nog, maar ga nu pitten
Morgenvroeg de training bekijken.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef Drassss het volgende:
, hij zet nu de trainee op de TL voor 15k.
Mja sorry. Ik was ooit ook wel actiever. Ik merk all1 de laatste tijd dat t me steeds minder en minder boeit (Fok en Hattrick). Mede daarom probeer ik ook meerdere mensen op die managers of assistent managers positie te krijgen. Het zou zomaar kunnen dat ik er zo maar ineens de brui aan geef en dan moeten er toch mensen zitten op de "belangrijke" functies.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ja ik krijg soms alleen van Drassss reactie... mede vandaar mijn lage aantal posts...
Heuy kap eens, nou heb je aanspraak en ga je er vandoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
pitse.. ik zie mn training ook morgenvroeg wel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Outpost76 op 07-01-2011 01:29:55 ]
quote:Trainingsrapport
Je trainer Roberto Belmonte heeft het volgende vastgesteld:
Aad van den Bosch : Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van matig naar redelijk.
Barend Prent : Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van redelijk naar goed.
quote:Lester Zander (304827458)
17 jaar en 53 dagen, volgende verjaardag: 07-03-2011
matig in vorm, conditie redelijk
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
(sinds 15-11-2010 (15/43), 7w 4d)
Total Skill Index (TSI): 2 790
Loon: 490 ¤/week
7 840 ¤/ seizoen
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Lam Feng Choon (299046256)
18 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 29-03-2011
zwak in vorm, conditie redelijk
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
(sinds 17-09-2010 (6/43), 1s)
Total Skill Index (TSI): 4 160
Loon: 1 212 ¤ (1 010 ¤) /week inclusief 20% bonus
19 392 ¤/ seizoen
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht