Ik solliciteer uiteraard alleen naar manager he, niet naar assistentquote:
Hehehehehequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik solliciteer uiteraard alleen naar manager he, niet naar assistent
straks raak ik nog in de war met mn werk
Idd, slecht voorbeeld zegquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehehe
Ik heb jou en Gijs_ net geaccepteerd en 3 per functie gemaakt. Zo kan er evt nog iemand bij en is er nog plek voor koekje. Die had via de pm hiero gesolliciteerd mja zo werkt dat natuurlijk niet.
Hoe bedoel je? Solliciteren via de pm hiero?quote:
Inderdaad, een manager hoort alles te doen zoals het hoort!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Solliciteren via de pm hiero?
ps er zit geen verschil tussen manager en asistent manager hoor.Het is puur t naampje. Ze hebben alle 2 de zelfde rechten. ook al is de ene level 9 en de andere level 10.
Ja ik snapte t ook al niet. Zeker niet voor iemand die al zo lang mee gaat als hij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad, een manager hoort alles te doen zoals het hoort!
I know
Ook medemanagers?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik snapte t ook al niet. Zeker niet voor iemand die al zo lang mee gaat als hij.
Je kan dat nu ook allemaal zelf aanpassen ed he.
Zelfs mensen bannen van de Fed.
Jep ook die. Al zou ik niet weten of dat (meteen) werkt.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
* Flappek wil de fok!fed vanaf nu wel trekken
Want het zou zonde zijn..............zon leuke groep!
Misschien wilde ik alleen Vullie pleasenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jep ook die. Al zou ik niet weten of dat (meteen) werkt.
PS. Fijn dat je weer terug bent op t oude nest Flap.Zeker na dat ik je post (van een jaar geleden) las vandaag.
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien wilde ik alleen Vullie pleasen
Dat is altijd maar 15 min langquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat doe je maar in je eigen tijd. Daarbij als ik GotC dr reactie lees kan t dan een dolle boel worden \ zijn bij jullie thuis.
Dat dacht ik ook al.quote:
Done!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.
Accepteer mijn sollicitatie ff Flap. Ik heb een stapje terug gedaan zodat jij als Hoofd beheerder staat mja nou moet ik weer solliciteren.
Wat is de nut van een fed zonder topics?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
@Nixx
Waarom ben je weer weg uit de fed? Had je verwacht dat we daar net zo aan t spammen waren op t forum als hiero?
ik wil best maar door mijn onregelmatige werktijden ben ik niet meer zo vaak online. ik log wel sowieso 1 keer per dag in om even te kijken. ik weet niet of dat problematisch is, zo niet dan solliciteer ik wel even...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
4 namen: Possie, Moon, Gijs, Koekie
Ik? Hoeft niet per sé, mag wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |