quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitgezogd, zo slecht zie je het niet vaak.
over de TT zeiken is lekker origineel wou je zeggen?quote:
Fijne avondquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik had van de week mix van dr Oetker waar geen chocola inzat, krijg ik ter compensatie een heel bakpakket van ze
serieus?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik had van de week mix van dr Oetker waar geen chocola inzat, krijg ik ter compensatie een heel bakpakket van ze
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Dat magquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:04 schreef Ripley het volgende:
Ik ken jou helemaal niet Peurac, maar ik heb best wel een Kudfokker beeld van je
Wie beweert dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat magmaar ik schijn irl wel mee te vallen
Weet ik nog niet, een pakketje met diverse bakprodukten, dus ik hoop dat er lekkere dingen tussen zittenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
serieus?cool
Wat zit er allemaal in? Of weet je dat niet?
Nouquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef YipYip het volgende:
Lekker fikkie bij Chemie-Pack in Moerdijk *marshmallows pakt*
want?quote:
Klopt, zijn ze zelfs verplicht. Ben heel benieuwd wat je allemaal krijgtquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, een pakketje met diverse bakprodukten, dus ik hoop dat er lekkere dingen tussen zittenWas een tip van een vriendin van me, die heeft wel vaker gehad dat er iets ontbrak en als je dan een mailtje stuurt krijg je het gewoon alsnog
Doe eens lief enzo?quote:
Er lopen er nog een miljoen rond van dat soort types helaasquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef CherryLips het volgende:
En de wereld is gered van de ondergang:
http://www.nu.nl/achterkl(...)an-niet-trouwen.html
Hopelijk zit er iets met chocola tussen, anders zou het wel heel wrang zijn. Dat ik zometeen niet allemaal pakken met oliebollenmix heb ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
want?
[..]
Klopt, zijn ze zelfs verplicht. Ben heel benieuwd wat je allemaal krijgt
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe eens lief enzo?ga jij maar lekker boven je papier dromen
Mooie publiciteitsstuntquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef CherryLips het volgende:
En de wereld is gered van de ondergang:
http://www.nu.nl/achterkl(...)an-niet-trouwen.html
Dan zou ik je wel een beetje uitlachenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk zit er iets met chocola tussen, anders zou het wel heel wrang zijn. Dat ik zometeen niet allemaal pakken met oliebollenmix heb ofzo
Giftige wolken, familie die daar woontquote:
quote:[..]
Klopt, zijn ze zelfs verplicht. Ben heel benieuwd wat je allemaal krijgt
En als ze t met elkaar blijven doen, wordt het ook niet echt beterquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er lopen er nog een miljoen rond van dat soort types helaas.
Ik zou je ze dwangvoederenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik je wel een beetje uitlachen
Idiocracy, over een paar honderd jaar zijn er gewoon geen slimme mensen meerquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als ze t met elkaar blijven doen, wordt het ook niet echt beter
Zou ik niet eens erg vinden, mits je een beetje redelijk bakt natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idiocracy, over een paar honderd jaar zijn er gewoon geen slimme mensen meer.
Ziet er niet best uit nee. Mijn familie woont in de Hoekse Waardquote:
Hmm, t is wel serieus, dit ding komt er aan: http://twitpic.com/3n8zt1quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Giftige wolken, familie die daar woont
[..]
Er worden daar zwaar chemische stoffen opgeslagen toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, t is wel serieus, dit ding komt er aan: http://twitpic.com/3n8zt1
een van de weinige gepanserde, vuurbestendige brandweerwagen in NLDie sturen ze niet zomaar. Als ik daar nu zou zitten, zou ik toch ff regelen dat ik voor vannacht weg kon.
Ja mijne ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ziet er niet best uit nee. Mijn familie woont in de Hoekse Waard
Je dacht dat ik een grapje maakte?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, t is wel serieus, dit ding komt er aan: http://twitpic.com/3n8zt1
een van de weinige gepanserde, vuurbestendige brandweerwagen in NLDie sturen ze niet zomaar. Als ik daar nu zou zitten, zou ik toch ff regelen dat ik voor vannacht weg kon.
Ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er worden daar zwaar chemische stoffen opgeslagen toch?
Nee, maar je hebt een flinke brand en je heb iets waarbij ze een speciale brandweerwagen een uur laten rijden. Zit wel verschil in voor mij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja mijne ook.
Enige voordeel is dat de pa van mn zoon er ook woont
[..]
Je dacht dat ik een grapje maakte?
Ik ook niet, maar het lijkt me gewoon een feit.quote:
En zijn alle roodharigen uitgestorven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt me gewoon een feit.
Domme mensen neuken aan en fokken bij het leven, slimme mensen krijgen misschien 1 of 2 kinderen, of 0.
Uiteindelijk komen er dus alleen maar domme mensen. Jaja, ik snap dat 2 domme mensen niet perse domme kinderen krijgen, maar ook dan zullen die slimmere koters bijv minder opgeleid worden door geldgebrek oid.
Over 500 jaar heeft iedereen het IQ van een Oh Oh Cherso type.
Blanken sowieso.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
En zijn alle roodharigen uitgestorven.
quote:
Thanks, jij ook, en de rest hier ook uiteraardquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:17 schreef Yuki het volgende:
[..]!!!
Nog de beste wensen he!
Ik ren even naar het postkantoor!![]()
Dan kan ik em straks ook zienquote:UPDATE: Brand is amper te controleren en slaat over op ander panden. Rook gaat op 500 meter hoogte richting Amsterdam en IJmuiden.
LOL, ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Nou zeg, ik hoor de brandweer hier zelfs.
* Kijkt even uit het raamquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan ik em straks ook zienjammer dat t donker is
![]()
trouwens, ik bedenk me net dat schiphol wel eens dicht zou kunnen gaan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |