Metershoge vlammen en een gifzwarte rookwolk die tientallen kilometers verder terecht komt.. *Jaloers is*quote:
Ja best fikkie daar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Metershoge vlammen en een gifzwarte rookwolk die tientallen kilometers verder terecht komt.. *Jaloers is*
Ongelofelijk gaaf echt dit... Ik zag vorige week toevallig ook nog twee foto's van gebouwen in Detroit in de Volkskrant staan, ik geloof van een verlaten theater (volgens mij niet dezelfde als op die pagina) en nog een ander gebouw dat ik even vergeten ben.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.thetunes.nl/co(...)ieuw-een-groot-feest
Leuk dit.
Welkom.quote:
Ik quote flauwe moerdijk grapjes.quote:
quote:Zijn de woningen in Moerdijk nu ook in de aanbieding?
quote:Dit soort branden ken ik alleen van Sim City, als ik een monster door mijn pas gebouwde stad liet lopen.
quote:Stoppen met roken, in Moerdijk hebben ze het dit jaar 5 dagen volgehouden.
quote:Iets zegt me dat de ramp minder groot was wanneer er 400.000 examplaren K3 ipv K13 de lucht in vloog.
Ook een leukequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef problematiQue het volgende:
De mooiste was van de NOS, die na de nieuwsuitzending droogjes verder gingen met: "En dan nog het weer, vanavond trekt er een storing over..."
quote:"Brand Moerdijk breidt zich uit via Twitter"
Ok. Ik ken je niet maar je mag blijven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik quote flauwe moerdijk grapjes.
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok. Ik ken je niet maar je mag blijven.
Je bent verdacht en draagt een enkelband?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef peterzx9r het volgende:
door dat gezijk op moerdijk mag ik mn huis niet uit
Sowieso echt een übertrieste uitzending van de NOS...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef problematiQue het volgende:
De mooiste was van de NOS, die na de nieuwsuitzending droogjes verder gingen met: "En dan nog het weer, vanavond trekt er een storing over..."
Dat domme wijf durfde zelfs te vragen of het al onder controle was..quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:42 schreef Omniej het volgende:
[..]
Sowieso echt een übertrieste uitzending van de NOS...
RTL staat er al de hele middag live, en zij komen een paar uur later nog even herhalen wat RTL al uren daarvoor gemeld had. "Ja ehhh... er woedt nog steeds een brand. Dus. En er zijn explosies of zo."Zend dan gewoon niks uit als je toch niks te melden hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |