hij komt uit nijmegen ofzo....daar praten ze allemaal een beetje ongeïnteresseerd vind ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef CindieY het volgende:
Cas klinkt niet bepaald enthousiast. Alsof ie net uit z'n bed is gebeld ofzo.
Volgens mij klinkt ie altijd zo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef CindieY het volgende:
Cas klinkt niet bepaald enthousiast. Alsof ie net uit z'n bed is gebeld ofzo.
Heb een klasgenoot uit Nijmegen, daar zit behoorlijk wat meer enthousiasme inquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij komt uit nijmegen ofzo....daar praten ze allemaal een beetje ongeïnteresseerd vind ik
ik kom uit die buurt en ik ken toch aardig wat mensen uit die buurt met zo'n monotoon stemgeluidquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb een klasgenoot uit Nijmegen, daar zit behoorlijk wat meer enthousiasme in
Van waar naar waar en hoe laat zijn je reisplannen ongeveer?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ik moet morgen naar mijn ouders en dat kan evt 's avonds. dan kan ik voor 2,50, maar waarschijnlijk wel tyfusdruk. wat is wijsheid?
Nope, was een experiment tijdens SR09 idd (of was het al SR08?), maar tegenwoordig niet meer beschikbaar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:49 schreef gerbenp het volgende:
Heeft de NPO nog iets met IPv6 streams? had gezien dat ik een update voor mijn router had, en die had ook IPV6, dus nu er van genieten.. met sr09 hadden we wel IPV6 streams, zijn er eigenlijk wel van de vsr of audio?
van Grunn richting Nijmegen. en de reistijd was in eerste instantie begin vd middag, maar als ik 's avonds na 19u voor 2,50 kan scheelt me dat zeker een tientje....quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van waar naar waar en hoe laat zijn je reisplannen ongeveer?
Kortere treinen zeiden ze toch? Ik denk trouwens dat het best wel moet kunnen hoor, na 19:00 's avonds. Zeker Zwolle - Nijmegen is 's avonds niet zo'n druk traject.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van Grunn richting Nijmegen. en de reistijd was in eerste instantie begin vd middag, maar als ik 's avonds na 19u voor 2,50 kan scheelt me dat zeker een tientje....
nja, die 2,50 korting geldt pas na 19u he! en buiten de spits mogen 2e klas abo-houders 1e klas zitten. maar dat vind ik niet zo boeiend....quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kortere treinen zeiden ze toch? Ik denk trouwens dat het best wel moet kunnen hoor, na 19:00 's avonds. Zeker Zwolle - Nijmegen is 's avonds niet zo'n druk traject.
Dat betekent overigens wel voor mij kutdrukte vrijdagmiddag naar Grunn
Ik zou normaal gesproken gratis reizen op vrijdagmiddag, maar ov-chipkaart verlorenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, die 2,50 korting geldt pas na 19u he! en buiten de spits mogen 2e klas abo-houders 1e klas zitten. maar dat vind ik niet zo boeiend....
http://bit.ly/hpBoNe voor meer info
SR09, SR08 niet echt wat van gehoord.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, was een experiment tijdens SR09 idd (of was het al SR08?), maar tegenwoordig niet meer beschikbaar.
das mooi naatje!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou normaal gesproken gratis reizen op vrijdagmiddag, maar ov-chipkaart verlorenIk mag gewoon de volle 18.10 betalen van Zwolle naar Zuidbroek.
Doe studentikoos, haal een maaltijdsalade en eet em in de trein opquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das mooi naatje!
mmm, om half 11 bij mn ouders zijn ipv in de loop vd middag. als ik die beker appeltaartyoughurt nou niet in 1 keer leeggevreten had, had dat de keuze vergemakkelijkt.....
nja, ik kan vantevoren wel eten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe studentikoos, haal een maaltijdsalade en eet em in de trein op
Beterschap en slaap lekker!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Joe, ik ben pitten. Onmeunig ziek imo![]()
![]()
Doei!
trusten en beterschap!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Doei!
Beterschap!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Doei!
Had dat dan gelijk gezegdquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik kan vantevoren wel eten.
wat ik bedoelde is dat ik wanneer ik die halve beker yoghurt nog had niet hoefde te kiezen. dan was ik sowieso na 19u gegaan om die heerlijk bak nog leeg te kunnen eten
misschien, hangt een beetje af van hoe druk ik volgende week ben met spullen inpakken enzo....en ekstra weekend en stenders komen op de radio....quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Rock volgende week ook richting Eurosonic air?
Ook echt een FOK!ker hèquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien, hangt een beetje af van hoe druk ik volgende week ben met spullen inpakken enzo....en ekstra weekend en stenders komen op de radio....
met die pleuriskou? dat brengt me wel aan t twijfelen ja. en ik houd niet zo van drukte...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook echt een FOK!ker hèLiever binnen zitten dan live optredens checken.
Dansen om de kou te verdrijvenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met die pleuriskou? dat brengt me wel aan t twijfelen ja. en ik houd niet zo van drukte...
ik ben niet zo'n danser...behalve als hans meedanst. is overigens wel mijn enige makkelijke kans dat mee te maken....mmmm.....quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dansen om de kou te verdrijvenEn nja, drukte, Grote Markt is groot genoeg.
Ach, ik heb bij deze mijn zusje gehosseldquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n danser...behalve als hans meedanst. is overigens wel mijn enige makkelijke kans dat mee te maken....mmmm.....
Eerste kan ik goed begrijpenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien, hangt een beetje af van hoe druk ik volgende week ben met spullen inpakken enzo....en ekstra weekend en stenders komen op de radio....
sjit!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, ik heb bij deze mijn zusje gehosseld
over mooi gesprokenquote:
Het is ook deels overdektquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dansen om de kou te verdrijvenEn nja, drukte, Grote Markt is groot genoeg.
Whut?! 19 graden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is ook deels overdekt. Biertje erbij en als je daar met een paar honderd man staat merk je niets van de kou. Overigens wordt het al weer wat warmer. Volgende week 19 graden!
.
19 graden overdrijf je zeker? Overdekt wist ik niet. En dat warm worden met zoveel man? Niet vorig jaar Kerstavond, dacht dat ik geen voeten meer had omdat ik ze niet voelde en ik was prompt ziek met Kerstmis.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is ook deels overdekt. Biertje erbij en als je daar met een paar honderd man staat merk je niets van de kou. Overigens wordt het al weer wat warmer. Volgende week 19 graden!
.
Ah leuk ja!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:26 schreef CindieY het volgende:
Wel tof trouwens, dan kom ik opeens in een hele korte tijd vaak in Groningen. Komende zaterdagavond en volgende week donderdag- en vrijdagavond. Tof
Ik begin nu ook wel weer kriebels te krijgen om gewoon eens Groningen door te lopen. Ik ben en blijf een noorderling en de laatste tijd zie ik niet veel meer van Groningen dan het stationquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah leuk ja!!. Vorig jaar was het gruwelijk!!! Glazen huis in december en een maand later Eurosonic/Noorderslag en een paar maand later weer feestend op de grote markt om een kampioenschap te vieren
.
quote:
19 graden is wat overdrevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
19 graden overdrijf je zeker? Overdekt wist ik niet. En dat warm worden met zoveel man? Niet vorig jaar Kerstavond, dacht dat ik geen voeten meer had omdat ik ze niet voelde en ik was prompt ziek met Kerstmis.
Dat lijkt mij vreselijk!!! Leef met je meequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik begin nu ook wel weer kriebels te krijgen om gewoon eens Groningen door te lopen. Ik ben en blijf een noorderling en de laatste tijd zie ik niet veel meer van Groningen dan het station
Sia heet die tut toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh!!
Ik hoor die laatste!!
Weee like you, this is a... dinges!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ach joh, stop trying.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh!!
Ik hoor die laatste!!
Weee like you, this is a... dinges!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Us girls we are so magical, soft skin, red lips, so kissable...
Heel goed! Liepen vanavond langs een bushalte met kinderen die hem leuk vonden, eindelijk! Tot nu toe kwamen we alleen maar bange kids tegen. Voor een meisje van een jaar of 4 ging hij heel rustig zitten en wat aan de handen snuffelen en likken. Niks geen gespring of gestoei. Prachtig om te zienquote:
Ziet er uit als een schatjequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Heel goed! Liepen vanavond langs een bushalte met kinderen die hem leuk vonden, eindelijk! Tot nu toe kwamen we alleen maar bange kids tegen. Voor een meisje van een jaar of 4 ging hij heel rustig zitten en wat aan de handen snuffelen en likken. Niks geen gespring of gestoei. Prachtig om te zien![]()
Gisteravond heeft hij me wel gebeten (lees klaagtopic), maar daarna heb ik hem zo streng aangepakt (op het juiste tijdstip) dat hij dat niet meer durft te doen... Hij leert echt heel snel.
Voor iedereen die zich afvraagt waar dit over gaat: sinds zondag hebben m'n beste vriend en ik samen een Duiste herder X rottweiler pup van 12 weken, genaamd Boy: *klik*![]()
En nu ga ik slapen, morgen extra vroeg op (4:30) om hem uit te laten voor het werk.
Ik vind 'm niet zo heel erg sterkquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
de nieuwe graffitti 6!
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo heel erg sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |