Ik ken ze al! Helaas vind ik Rachel Berry een van de ergste dingen in Glee. Gewoon, de manier waarop ze bij iedere moeilijke noot d'r ogen dichtknijpt.quote:
Milk & sugar moet aangeklaagd worden voor aanranding van de oren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef Allrounder het volgende:
Als je zo'n plaat al uitbrengt doe het dan in de zomer. Dan slaat het veel beter aan denk ik.
die kop als ze geschokt kijkt .. zoals gister.. prachtigquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken ze al! Helaas vind ik Rachel Berry een van de ergste dingen in Glee. Gewoon, de manier waarop ze bij iedere moeilijke noot d'r ogen dichtknijpt.
Is nie erg..quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:18 schreef alors het volgende:
Ik doe instrumentale solo's altijd fonetisch mee
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:19 schreef borisz het volgende:
Suarez is terug in NL en direct komende de bijtende stoffen los.
ik zag je grap op twitter..quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:19 schreef borisz het volgende:
Suarez is terug in NL en direct komende de bijtende stoffen los.
Yoooooo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nou, dan mag je nu beginnen met springen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Yoooooo!
zeg, ga jij mij wakker houden de komende uren? m'n oogleden staan op t punt van dichtvallen...
ik begin iig alvast op de maat met mijn hoofd te knikken!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, dan mag je nu beginnen met springen.
Als je nou springt, ben je gelijk wakker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik begin iig alvast op de maat met mijn hoofd te knikken!
dan zak ik ook door de vloer....quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je nou springt, ben je gelijk wakker.
hoor die gitaar huilenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God deze plaat van MJ. Ongekende schoonheid!!Michael Jackson - Give In To Me
Geweldig inderdaadquote:
Hier in Schiedam leef ik nog!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen maar eens even een half uurtje sensatie tv kijken bij de NOS. #NOSjournaal.
ADHD pillen slikken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand hoe je je concentratie terugkrijgt als je die kwijt bent geraakt, daardoor flipte ennu niet meer flipt maar wel concentratieloos bent terwijl je dat écht niet kan gebruiken?
nee, eigenlijk niet. iets met mediteren en je hoofd leegmaken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand hoe je je concentratie terugkrijgt als je die kwijt bent geraakt, daardoor flipte ennu niet meer flipt maar wel concentratieloos bent terwijl je dat écht niet kan gebruiken?
5x je bericht gelezen, maar ik begrijp er niets van. Ik ga er even een half uurtje over nadenken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hehe ja maar dan moet ik ontspannen en flip ik weer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, eigenlijk niet. iets met mediteren en je hoofd leegmaken?
Hoezo flip je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hehe ja maar dan moet ik ontspannen en flip ik weer.
Ik zat te leren met concentratie, toen belde mijn moeder, toen flipte ik, toen niet meer en nu is mijn concentratie weg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
5x je bericht gelezen, maar ik begrijp er niets van. Ik ga er even een half uurtje over nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |