Lekker Swets ,ik zou voor mezelf een litertje extra nemen je bent zo lekker bezig met afvallen weet je.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
JA! MET 5 LITER SCHOON DRINKWATER PER PERSOON! IK HEB DUS EEN TANKAUTO IN MIJN TUIN STAAN
Succes !quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga kijken of tegen de stroom vluchtelingen uit Moerdijk en omstreken in kan komen.
Moet je misschien geen uien snijen ?quote:
Lekker ? als je er van hou ?quote:
Sterkte ermee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef Joene het volgende:
Maar goed back to normal , over 1,5 uur afscheid nemen van Marijn dus.
ik laat me gaarne fotograveren naast een paar puike jesters ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand nog wat brandjesters in de aanbieding? Voor het goede doel dat Moerdijk teweeg gaat brengen natuurlijk.
ik vinnut wel te doen ? H walgt ervanquote:
Wij zijn er niet vies van? Als linksorganisch verantwoord gezin zeg maar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:08 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vinnut wel te doen ? H walgt ervan
Wordt keurig ingehouden op de loonstrook Jk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geef je dat wel op aan de belastingdienst, is toch loon in natura J.
Hilde lust geen Peen ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wij zijn er niet vies van? Als linksorganisch verantwoord gezin zeg maar?
HIER OOK , RAMEN EN DEUREN SLUITEN ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HET WORDT HIER HELEMAAL DONKER BUITEN!!!!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |