Ja ik weet het ook niet J. Maar ik heb wat last van opgekropte frustraties ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Weer -1 op de twittert je je postrechten wat doe je?!
Maar jouw gedachte ?quote:
Whehehehe ik moest lachen Jquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:54 schreef KingOfMars het volgende:
Whehe, uit het ramp topic:
[ afbeelding ]
BAM!
Bedankt voor de update S! Hou vol daar!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
IK BEN ER NOG!! ROTTERDAM IS NOG OK! IK HERHAAL: ROTTERDAM IS NOG OK!!
Touché.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef KingOfMars het volgende:
Je zit in R'dam het zou raar zijn als je 5 minuten geen zwaailichten zou zien?
Je postrechten wat doe je dus!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Joene het volgende:
Ik lees net dat iedereen kanker krijgt daar dus.
Ach, krijg je het niet hiervan, dan wel van de aspartaam ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Joene het volgende:
Ik lees net dat iedereen kanker krijgt daar dus.
Grip voor 4?quote:De brand valt nu onder de GRIP 4 fase waarmee het officieel een ramp is geworden. Omroep Brabant is officieel tot rampenzender benoemd.
Ja mediastilte denk ik Jquote:
IK HEB ALLEEN AL 20 MINUTEN NIETS UIT CAPELLE GEHOORD! ZULLEN MIJN BLOEDJES HET WEL OVERLEVEN VRAAG IK JE!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Bedankt voor de update S! Hou vol daar!!
HEB JE JE TEOTWAWKI PAKKET WEL KLAAR LIGGEN?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
IK HEB ALLEEN AL 20 MINUTEN NIETS UIT CAPELLE GEHOORD! ZULLEN MIJN BLOEDJES HET WEL OVERLEVEN VRAAG IK JE!!!!
Anders Bel je FF ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
IK HEB ALLEEN AL 20 MINUTEN NIETS UIT CAPELLE GEHOORD! ZULLEN MIJN BLOEDJES HET WEL OVERLEVEN VRAAG IK JE!!!!
Oja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef Joene het volgende:
Maar goed back to normal , over 1,5 uur afscheid nemen van Marijn dus.
JA! MET 5 LITER SCHOON DRINKWATER PER PERSOON! IK HEB DUS EEN TANKAUTO IN MIJN TUIN STAANquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
HEB JE JE TEOTWAWKI PAKKET WEL KLAAR LIGGEN?
Ja, sterkte.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef Joene het volgende:
Maar goed back to normal , over 1,5 uur afscheid nemen van Marijn dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |