Ja ?quote:
Oh daar hebben J en ik geen probleem mee!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik kan dat niet verstaan, J.
Pcies als JK nou gewoon ook zo een brabo zou liggen douwe is er niks an de hand ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh daar hebben J en ik geen probleem mee!
OMG JE HUIS J , gaan ze het nat houwe ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef KingOfMars het volgende:
Rijnmond is ook rampenzender JK! Dat ken je prima verstaan!!
Oh en de brandweer hier is ook opgeroepen lees ik net!!
Ik heb mijn vriendin juist uitgekozen op haar evenredige afkeer van alles van beneden de grote rivieren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef Joene het volgende:
Pcies als JK nou gewoon ook zo een brabo zou liggen douwe is er niks an de hand ?
Nou het is hier soiweso een natte boel J whehehehehe!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef Joene het volgende:
[..]
OMG JE HUIS J , gaan ze het nat houwe ?
ik moest lachen J en jij weet waaromquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou het is hier soiweso een natte boel J whehehehehe!
Ik weet het J!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:45 schreef Joene het volgende:
[..]
ik moest lachen J en jij weet waarom
y woont in Dordt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef KingOfMars het volgende:
Nouja met een beetje mazzel zijn we vanavond van Dordrecht én Papendrecht af dus, ik zeg win-win!
NEEEEEEEEE NIET HET SCHEEPVAARTVERKEER OP HET HOLLANDSCH DIEP WAAR MOET HET NAAR TOE MET DE WERELD MENSE OPE JE OGE!!!1111111quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OH GOD, HET SCHEEPVAARTVERKEER OP HET HOLLANDSCH DIEP IS STILGELEGD!!!!!!!!1111
Check mn tweet aan tante yvonnequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef KingOfMars het volgende:
Nouja met een beetje mazzel zijn we vanavond van Dordrecht én Papendrecht af dus, ik zeg win-win!
Godverdomme J wilde ik net vanavond met jou een rondje vaeren op het Hollandsch Diep men.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE NIET HET SCHEEPVAARTVERKEER OP HET HOLLANDSCH DIEP WAAR MOET HET NAAR TOE MET DE WERELD MENSE OPE JE OGE!!!1111111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |