DIe waar zo een randje in gemaakt is ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ook niet blanke penen van een cm of 12?
Ok gedaan maar moet YPPY nu in de tuin slapen ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef Joene het volgende:
[..]
HIER OOK , RAMEN EN DEUREN SLUITEN ?
Ken jou het schelen J, denk om je veiligheid ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ok gedaan maar moet YPPY nu in de tuin slapen ofzo?
Waar gehakt wordt vallen spaanders?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef KingOfMars het volgende:
Ok gedaan maar moet YPPY nu in de tuin slapen ofzo?
Sorry schat maar het moest van de tv? Zoiets??quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ken jou het schelen J, denk om je veiligheid ?
dat is wel een goede idd?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sorry schat maar het moest van de tv? Zoiets??
Echt gewoon compleet al die groenten helemaal slap en overgaarquote:
Het is niet verbrand Jk, het is overcookedquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hangt er nu ook een dikke rookwolk boven de Wieringerpolder?
Te lang in de pan idd op te laag vuur idd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh? Te lang in de pan op te lage temp?
Hmmm ja zou kennen , het overkomt me weinig maar ik zat hier dus te kutten en ondertussen een overhemd aan te trekken en te koken dus , gaat nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Op die manier kun je hutspot ook vernachelen. Dan wordt het zo'n weeïg papje.
Caps voor J!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
ED ALDUS OP RTV RIJNMOND!!!!!!!!!!!!!!!11
Wie ?quote:
Echt lek of zegt dat ding alleen maar LEK terwijl die band hard is dus zoals onze megane ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:35 schreef KingOfMars het volgende:
Ok vrouw belde dus, de hendig sjieke Megane heeft een lekke band. Gelukkig zitten er pas een half jaar 4 hendig sjieke banden onder dus.
Ze werkt dus tegenover de Renault garage waar we dat ding gekocht hebben en die zeiden ook echt lek. Gaat weer een meiertje koste dus J!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Echt lek of zegt dat ding alleen maar LEK terwijl die band hard is dus zoals onze megane ?
In YPPY?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kenne ze d'r geen prop in schieten, KOM?
Jou prop ?quote:
Dat scharminkel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Noem je KOM's dochter nou dik, J?
ik wel vanaf hier dus ,en ik vind het prachtigquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis wel een aardig fikkie. En zover zit ik er nou ook weer niet vanaf.
Gewoon hopen dat het een beetje over zo een moslimwijk in rotterdam waait Swets.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou wij hebben hier echt geen idee wat voor meuk er allemaal hier in de regio ligt opgeslagen. Was ook wachten op een serieus probleem een keer.
Nu maar hopen dat de wind draait
Dus.quote:RT @patrickbrinksma: Typisch hoe mensen hun onkunde om medeleven te tonen verbergen met zwakke en flauwe grappen. #moerdijk
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dus..
Drie keer raden van wie?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |