Je postrechten wat doe je dus!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Joene het volgende:
Ik lees net dat iedereen kanker krijgt daar dus.
Ach, krijg je het niet hiervan, dan wel van de aspartaam ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Joene het volgende:
Ik lees net dat iedereen kanker krijgt daar dus.
Grip voor 4?quote:De brand valt nu onder de GRIP 4 fase waarmee het officieel een ramp is geworden. Omroep Brabant is officieel tot rampenzender benoemd.
Ja mediastilte denk ik Jquote:
IK HEB ALLEEN AL 20 MINUTEN NIETS UIT CAPELLE GEHOORD! ZULLEN MIJN BLOEDJES HET WEL OVERLEVEN VRAAG IK JE!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Bedankt voor de update S! Hou vol daar!!
HEB JE JE TEOTWAWKI PAKKET WEL KLAAR LIGGEN?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
IK HEB ALLEEN AL 20 MINUTEN NIETS UIT CAPELLE GEHOORD! ZULLEN MIJN BLOEDJES HET WEL OVERLEVEN VRAAG IK JE!!!!
Anders Bel je FF ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
IK HEB ALLEEN AL 20 MINUTEN NIETS UIT CAPELLE GEHOORD! ZULLEN MIJN BLOEDJES HET WEL OVERLEVEN VRAAG IK JE!!!!
Oja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef Joene het volgende:
Maar goed back to normal , over 1,5 uur afscheid nemen van Marijn dus.
JA! MET 5 LITER SCHOON DRINKWATER PER PERSOON! IK HEB DUS EEN TANKAUTO IN MIJN TUIN STAANquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
HEB JE JE TEOTWAWKI PAKKET WEL KLAAR LIGGEN?
Ja, sterkte.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef Joene het volgende:
Lekker Swets ,ik zou voor mezelf een litertje extra nemen je bent zo lekker bezig met afvallen weet je.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
JA! MET 5 LITER SCHOON DRINKWATER PER PERSOON! IK HEB DUS EEN TANKAUTO IN MIJN TUIN STAAN
Succes !quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga kijken of tegen de stroom vluchtelingen uit Moerdijk en omstreken in kan komen.
Moet je misschien geen uien snijen ?quote:
Lekker ? als je er van hou ?quote:
Sterkte ermee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef Joene het volgende:
ik laat me gaarne fotograveren naast een paar puike jesters ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand nog wat brandjesters in de aanbieding? Voor het goede doel dat Moerdijk teweeg gaat brengen natuurlijk.
ik vinnut wel te doen ? H walgt ervanquote:
Wij zijn er niet vies van? Als linksorganisch verantwoord gezin zeg maar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:08 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vinnut wel te doen ? H walgt ervan
Wordt keurig ingehouden op de loonstrook Jk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geef je dat wel op aan de belastingdienst, is toch loon in natura J.
Hilde lust geen Peen ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wij zijn er niet vies van? Als linksorganisch verantwoord gezin zeg maar?
HIER OOK , RAMEN EN DEUREN SLUITEN ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HET WORDT HIER HELEMAAL DONKER BUITEN!!!!11
DIe waar zo een randje in gemaakt is ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ook niet blanke penen van een cm of 12?
Ok gedaan maar moet YPPY nu in de tuin slapen ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef Joene het volgende:
[..]
HIER OOK , RAMEN EN DEUREN SLUITEN ?
Ken jou het schelen J, denk om je veiligheid ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ok gedaan maar moet YPPY nu in de tuin slapen ofzo?
Waar gehakt wordt vallen spaanders?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef KingOfMars het volgende:
Ok gedaan maar moet YPPY nu in de tuin slapen ofzo?
Sorry schat maar het moest van de tv? Zoiets??quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ken jou het schelen J, denk om je veiligheid ?
dat is wel een goede idd?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sorry schat maar het moest van de tv? Zoiets??
Echt gewoon compleet al die groenten helemaal slap en overgaarquote:
Het is niet verbrand Jk, het is overcookedquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hangt er nu ook een dikke rookwolk boven de Wieringerpolder?
Te lang in de pan idd op te laag vuur idd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh? Te lang in de pan op te lage temp?
Hmmm ja zou kennen , het overkomt me weinig maar ik zat hier dus te kutten en ondertussen een overhemd aan te trekken en te koken dus , gaat nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Op die manier kun je hutspot ook vernachelen. Dan wordt het zo'n weeïg papje.
Caps voor J!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
ED ALDUS OP RTV RIJNMOND!!!!!!!!!!!!!!!11
Wie ?quote:
Echt lek of zegt dat ding alleen maar LEK terwijl die band hard is dus zoals onze megane ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:35 schreef KingOfMars het volgende:
Ok vrouw belde dus, de hendig sjieke Megane heeft een lekke band. Gelukkig zitten er pas een half jaar 4 hendig sjieke banden onder dus.
Ze werkt dus tegenover de Renault garage waar we dat ding gekocht hebben en die zeiden ook echt lek. Gaat weer een meiertje koste dus J!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Echt lek of zegt dat ding alleen maar LEK terwijl die band hard is dus zoals onze megane ?
In YPPY?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kenne ze d'r geen prop in schieten, KOM?
Jou prop ?quote:
Dat scharminkel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Noem je KOM's dochter nou dik, J?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |