O.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wordt het niet gewoon "avond"? Je zit immers wat noordelijker dan mij!
Wie ? Ed al dus ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft Ed Aldus zijn visie al gegeven?
Ik zat echt te denken van say what, hoezo ken je Ed Aldus niet enzo maar toch bedacht ik me dat jij helemaal niet uit de buurt komt enzo.quote:
Nee precies geen idee wie die man is dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zat echt te denken van say what, hoezo ken je Ed Aldus niet enzo maar toch bedacht ik me dat jij helemaal niet uit de buurt komt enzo..
Ja ?quote:
Oh daar hebben J en ik geen probleem mee!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik kan dat niet verstaan, J.
Pcies als JK nou gewoon ook zo een brabo zou liggen douwe is er niks an de hand ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh daar hebben J en ik geen probleem mee!
OMG JE HUIS J , gaan ze het nat houwe ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef KingOfMars het volgende:
Rijnmond is ook rampenzender JK! Dat ken je prima verstaan!!
Oh en de brandweer hier is ook opgeroepen lees ik net!!
Ik heb mijn vriendin juist uitgekozen op haar evenredige afkeer van alles van beneden de grote rivieren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef Joene het volgende:
Pcies als JK nou gewoon ook zo een brabo zou liggen douwe is er niks an de hand ?
Nou het is hier soiweso een natte boel J whehehehehe!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef Joene het volgende:
[..]
OMG JE HUIS J , gaan ze het nat houwe ?
ik moest lachen J en jij weet waaromquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou het is hier soiweso een natte boel J whehehehehe!
Ik weet het J!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:45 schreef Joene het volgende:
[..]
ik moest lachen J en jij weet waarom
y woont in Dordt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef KingOfMars het volgende:
Nouja met een beetje mazzel zijn we vanavond van Dordrecht én Papendrecht af dus, ik zeg win-win!
NEEEEEEEEE NIET HET SCHEEPVAARTVERKEER OP HET HOLLANDSCH DIEP WAAR MOET HET NAAR TOE MET DE WERELD MENSE OPE JE OGE!!!1111111quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OH GOD, HET SCHEEPVAARTVERKEER OP HET HOLLANDSCH DIEP IS STILGELEGD!!!!!!!!1111
Check mn tweet aan tante yvonnequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef KingOfMars het volgende:
Nouja met een beetje mazzel zijn we vanavond van Dordrecht én Papendrecht af dus, ik zeg win-win!
Godverdomme J wilde ik net vanavond met jou een rondje vaeren op het Hollandsch Diep men.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE NIET HET SCHEEPVAARTVERKEER OP HET HOLLANDSCH DIEP WAAR MOET HET NAAR TOE MET DE WERELD MENSE OPE JE OGE!!!1111111
Ja ik weet het ook niet J. Maar ik heb wat last van opgekropte frustraties ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Weer -1 op de twittert je je postrechten wat doe je?!
Maar jouw gedachte ?quote:
Whehehehe ik moest lachen Jquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:54 schreef KingOfMars het volgende:
Whehe, uit het ramp topic:
[ afbeelding ]
BAM!
Bedankt voor de update S! Hou vol daar!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
IK BEN ER NOG!! ROTTERDAM IS NOG OK! IK HERHAAL: ROTTERDAM IS NOG OK!!
Touché.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef KingOfMars het volgende:
Je zit in R'dam het zou raar zijn als je 5 minuten geen zwaailichten zou zien?
Je postrechten wat doe je dus!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Joene het volgende:
Ik lees net dat iedereen kanker krijgt daar dus.
Ach, krijg je het niet hiervan, dan wel van de aspartaam ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Joene het volgende:
Ik lees net dat iedereen kanker krijgt daar dus.
Grip voor 4?quote:De brand valt nu onder de GRIP 4 fase waarmee het officieel een ramp is geworden. Omroep Brabant is officieel tot rampenzender benoemd.
Ja mediastilte denk ik Jquote:
IK HEB ALLEEN AL 20 MINUTEN NIETS UIT CAPELLE GEHOORD! ZULLEN MIJN BLOEDJES HET WEL OVERLEVEN VRAAG IK JE!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Bedankt voor de update S! Hou vol daar!!
HEB JE JE TEOTWAWKI PAKKET WEL KLAAR LIGGEN?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
IK HEB ALLEEN AL 20 MINUTEN NIETS UIT CAPELLE GEHOORD! ZULLEN MIJN BLOEDJES HET WEL OVERLEVEN VRAAG IK JE!!!!
Anders Bel je FF ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
IK HEB ALLEEN AL 20 MINUTEN NIETS UIT CAPELLE GEHOORD! ZULLEN MIJN BLOEDJES HET WEL OVERLEVEN VRAAG IK JE!!!!
Oja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef Joene het volgende:
Maar goed back to normal , over 1,5 uur afscheid nemen van Marijn dus.
JA! MET 5 LITER SCHOON DRINKWATER PER PERSOON! IK HEB DUS EEN TANKAUTO IN MIJN TUIN STAANquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
HEB JE JE TEOTWAWKI PAKKET WEL KLAAR LIGGEN?
Ja, sterkte.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef Joene het volgende:
Lekker Swets ,ik zou voor mezelf een litertje extra nemen je bent zo lekker bezig met afvallen weet je.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
JA! MET 5 LITER SCHOON DRINKWATER PER PERSOON! IK HEB DUS EEN TANKAUTO IN MIJN TUIN STAAN
Succes !quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga kijken of tegen de stroom vluchtelingen uit Moerdijk en omstreken in kan komen.
Moet je misschien geen uien snijen ?quote:
Lekker ? als je er van hou ?quote:
Sterkte ermee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef Joene het volgende:
ik laat me gaarne fotograveren naast een paar puike jesters ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand nog wat brandjesters in de aanbieding? Voor het goede doel dat Moerdijk teweeg gaat brengen natuurlijk.
ik vinnut wel te doen ? H walgt ervanquote:
Wij zijn er niet vies van? Als linksorganisch verantwoord gezin zeg maar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:08 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vinnut wel te doen ? H walgt ervan
Wordt keurig ingehouden op de loonstrook Jk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geef je dat wel op aan de belastingdienst, is toch loon in natura J.
Hilde lust geen Peen ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wij zijn er niet vies van? Als linksorganisch verantwoord gezin zeg maar?
HIER OOK , RAMEN EN DEUREN SLUITEN ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HET WORDT HIER HELEMAAL DONKER BUITEN!!!!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |