ik had hem ook ff geretweet met een kutopmerking ervoorquote:
whhehehehehhee Watjes zijn jullie allemaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ik moet zeggen dat ik gemoedsrustmatig wel blij ben dat die longontsteking van de kleutert al een tijdje voorbij is met al die swineflu berichten nu. Dat had ik denk ik wél slecht getrokken.
Mja ik weet ook wel dat etc, maar het gaat toch in je kop zitten zoiets. Ze was echt behoorlijk ziek (zeker voor haar doen) en als er dan kleuters in het nieuws komen die omvallen dan tsja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:50 schreef Joene het volgende:
[..]
whhehehehehhee Watjes zijn jullie allemaal.
ik snap je J ik heb makkelijk lullen dus he !quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik weet ook wel dat etc, maar het gaat toch in je kop zitten zoiets. Ze was echt behoorlijk ziek (zeker voor haar doen) en als er dan kleuters in het nieuws komen die omvallen dan tsja.
Mja. Morgen begrafenis ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef Joene het volgende:
[..]
ik snap je J ik heb makkelijk lullen dus he !
Oh en ik heb dus een kutavond enzo
Ja maar besloten ,dus dit was "het"quote:
Dat , maar het is ok zo . Nog even gezien , een berichtje in zn gastenboek , en de familie gecondoleerd wat moet er ook meer gebeurenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh ok. Mja. Lastig altijd. Maar keuze van de familie he.
't Is gewoon ruk J.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat , maar het is ok zo . Nog even gezien , een berichtje in zn gastenboek , en de familie gecondoleerd wat moet er ook meer gebeuren
Klopt maar goed gehad enzo. Nu alleen maar leuke dingen in 2011 ofzoquote:
Goed idee?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef Joene het volgende:
DUs laten we het over tieten hebben ofzo
Nou die tieten van diegene waarvan jij een tweet quote zijn best ok dus.quote:
Zakynthos / Cyprus / Sicilie / Portugalquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef KingOfMars het volgende:
Waar zou jij naar toe gaan J? Wensen: zon, warm, niksdoen en je de tiefus eten?
Anders besteed je dat soort gezeik uit aan je vrouw ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef KingOfMars het volgende:
Anders zoek ik vanavond even een vakantie uit?
Turkije valt zeker af ey?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Zakynthos / Cyprus / Sicilie / Portugal
Ik ben nogal kritisch.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Anders besteed je dat soort gezeik uit aan je vrouw ?
Noway dat ik ooit 1 voet op turkse bodem zet Jquote:
ik ook dusquote:
Strand een vereiste? hoe lang maximaal vliegen? inentingen of niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef KingOfMars het volgende:
Waar zou jij naar toe gaan J? Wensen: zon, warm, niksdoen en je de tiefus eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |