Ohja en aub geen reacties van '100 euroquote:Maximum Power Output:
Front/Rear: 50 W per channel
Continuous Power Output (RMS):
Front/Rear: 19 W per channel into 4 Ω,
40 Hz to 20 000 Hz at no more
than 0.8% total harmonic
distortion.
Load Impedance: 4 Ω (4 Ω to 8 Ω allowance)
Tone Control Range:
Bass: ±12 dB at 100 Hz
Treble: ±12 dB at 10 kHz
Frequency Response: 40 Hz to 20 000 Hz
Signal-to-Noise Ratio: 70 dB
Line-Out Level/
Impedance:
2.5 V/20 kΩ load (full scale)
Output Impedance: 1 kΩ
Other Terminal: AUX (auxiliary) input jack
Zou je denken dat het niet veel gaat schelen? Ik vind het namelijk met de huidige speakers nog niet eens zo slecht klinken en het gaat ook nog wel op een aardig volume, dus dat is een beetje mijn referentiekaderquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:03 schreef ukga het volgende:
Zonder versterker gaat dit helaas niet veel worden.
het vermogen van je radiouitgang effectief is 4 x 15 watt ongeveer
Zelf heb ik de MTX via marktplaats bij een beundehaas-importeur gekocht. scheeld eiets van 30 euro als ik ze bij pim tensen zou moeten kopen
klopt maar voor de echt lage tonen zet je een sub in je auto, al is de TS dat niet van planquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:10 schreef RiKe het volgende:
Ik heb zelf de RTC653 en ik moet zeggen dat er een goed geluid in zit!
1 nadeel, lage tonen kennen die dingen volgens mij niet.
Kijk das een mooie dealquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb nog een versterker liggen.. 6 kanaals bakbeest. kratje bier en hij is van jou
Het zal zeker een stuk schelen als je MTX in je auto zet ipv van 16 jaar oude japanse flutspeakers.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:09 schreef lst128 het volgende:
[..]
Zou je denken dat het niet veel gaat schelen? Ik vind het namelijk met de huidige speakers nog niet eens zo slecht klinken en het gaat ook nog wel op een aardig volume, dus dat is een beetje mijn referentiekader
Ja die MTX had ik hier in de buurt voor 70 euro ook via zo'n handelaartje, had alleen de linkjes er bij gezet voor wat meer info
u kidding me? vanwaar zo goedkoop? (prijs van een krat pils)quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb nog een versterker liggen.. 6 kanaals bakbeest. kratje bier en hij is van jou
JBL GTO 755.6
Dat ding ligt hier stof te happen en doe er al jaaaaaren niets mee (heb nu lease auto). Dus vandaar.. Wel hertogh jan dan he!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:14 schreef ukga het volgende:
[..]
u kidding me? vanwaar zo goedkoop? (prijs van een krat pils)
Bullshit, zonder versterker is dat uitstekend te doen. Waar TS even op moet letten, is dat de speakers een hoge gevoeligheid hebben <90 Db als het even kan, en dat de speakers een relatief laag maximaal vermogen hebben, dus max 50 Watt ofzo, dan komt alles goed .. genoemde speakers zijn dus prima bruikbaar voor TS, en ik zou dan voor de MTXen gaan, die hebben de beste gevoeligheid zo te zienquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:03 schreef ukga het volgende:
Zonder versterker gaat dit helaas niet veel worden.
het vermogen van je radiouitgang effectief is 4 x 15 watt ongeveer
Zelf heb ik de MTX uit de THX serie via marktplaats bij een "beundehaas-importeur" gekocht. scheelt iets van 30 euro als ik ze bij pimtensen zou moeten kopen.
Komt een zeer goed geluid uit (via een 1600 watt 4 kanaals versterker)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bullshit, zonder versterker is dat uitstekend te doen. Waar TS even op moet letten, is dat de speakers een hoge gevoeligheid hebben <90 Db als het even kan, en dat de speakers een relatief laag maximaal vermogen hebben, dus max 50 Watt ofzo, dan komt alles goed .. genoemde speakers zijn dus prima bruikbaar voor TS, en ik zou dan voor de MTXen gaan, die hebben de beste gevoeligheid zo te zien
klopt rms vermogen ligt rond de 50 watt per kannaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tevens gaf ik al aan dat het met die mtx uit de Op best te doen is![]()
jawel, want ik wil die al overnemenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef lst128 het volgende:
s ook niet de bedoeling om die eventuele JBL in de huidige situatie de integreren. Maar voor een kratje bier kan ik 'm niet laten liggen![]()
Ga dan als eerste sparen voor een betere HU zou ik zeggen; die JBL is am sich zelfs wel geschikt voor de setjes die je nu wilt inbouwen, als je hem niet plankgas zet (wat toch meestal niet werkt), en dan kan er nog een lichtere sub bij ook. Je zult alleen wel een HU moeten hebben met 3 X pre-out en subwoofer aansturing inclusief filters, anders wordt het een zooitje; werken met filters in de amp werkt bijna nooit, en bij JBL zéker niet..quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef lst128 het volgende:
@ Sounddragon: Nee precies, daar zat ik ook mee. Is ook niet de bedoeling om die eventuele JBL in de huidige situatie de integreren. Maar voor een kratje bier kan ik 'm niet laten liggenDus dan ga ik nu voor zo cheap mogelijk en dan ik later altijd nog kijken naar meer.
Maar wat zeg jij voor achterin, gewoon 13 cm of wat groter? Neem aan dat de lage tonen vooral daarvandaan moeten komen of zit ik mis?
Lousyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |