Eerste rij!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
Oeh, oeh, die site heeft ook de WolfbeaterDan kan de Zombie stomper niet ver weg zijn
Ja, ik vond ze alquote:
Tot morgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
allemaal, ik ga weer een leuke vergadering in. Kijken of ik nog wat mensen over de rode kan krijgen. Pleur, tot morgen!
Waar is de webcam?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
allemaal, ik ga weer een leuke vergadering in. Kijken of ik nog wat mensen over de rode kan krijgen. Pleur, tot morgen!
dat moet ik eigenlijk ook doen, ik heb over 1 uurtje een afspraak ivm. een mogelijk werk-traject voor na de vakantie.quote:
Dat zijn mooie meevallers jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat moet ik eigenlijk ook doen, ik heb over 1 uurtje een afspraak ivm. een mogelijk werk-traject voor na de vakantie.
En deze maand ff een "baantje" geregeld, ga de zaterdagen en zondagen tot mijn vertrek ff wat computerles gevenen krijg per les 60 eurotjes terwijl ik zelf om 25 vroeg, maar omdat die persoon me graag mag en nog eens een soort oom was vroeger(broer van mijn ex-stiefpa) dat is nog een financiele meevaller
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik bij iedere winkel in Emmen waar ze ook maar iets wat in de verte grappig zou kunnen zijn langs. Met gevaar voor eigen leven natuurlijk want het centrum is gewoon bedekt met 1 dikke laag ijs.
Uiteraard konden ze het fileflirtbordje nergens tot ik bij de laatste winkel aankwam.
Ik: hallo hebben jullie fileflirtbordjes?
Meneer: Haha ja die hebben we gehad ja.
Ik: oh gehad![]()
Meneer: Ja dat verkocht voor geen meter, maar ja er is hier ook nooit file he. Hahaha![]()
Het bewuste fileflirtbordje:zijn wel leuk die bordjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen ik heb geen auto anders zou ik ze ook halen
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik bij iedere winkel in Emmen waar ze ook maar iets wat in de verte grappig zou kunnen zijn langs. Met gevaar voor eigen leven natuurlijk want het centrum is gewoon bedekt met 1 dikke laag ijs.
Uiteraard konden ze het fileflirtbordje nergens tot ik bij de laatste winkel aankwam.
Ik: hallo hebben jullie fileflirtbordjes?
Meneer: Haha ja die hebben we gehad ja.
Ik: oh gehad![]()
Meneer: Ja dat verkocht voor geen meter, maar ja er is hier ook nooit file he. Hahaha![]()
Het bewuste fileflirtbordje:Is dat alles? Dat kan je toch ook met handgebaren doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja alleen nergens meer te krijgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
zijn wel leuk die bordjesalleen ik heb geen auto anders zou ik ze ook halen
Dat is al oeroud en al lang gefloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef PeuRac het volgende:
nieuwe gadgethttp://www.youtube.com/googlewave
Ook Halfords geprobeerd? Want daar hadden ze ze eerder ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alleen nergens meer te krijgen
Je kan ook met de hand afwassen, toch gaat iedereen voor de makkelijkere manierquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat alles? Dat kan je toch ook met handgebaren doen?
Ik zit er serieus over na te denken om de mijne aan jou te gevenquote:
Yepz ook daar ging die meneer me uitlachen want hier in de omgeving zijn toch geen filesquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook Halfords geprobeerd? Want daar hadden ze ze eerder ook.
hmm, jammer. Ik maak al veel gebruik van Google.Docs dat is ideaal met het delen van documenten en aanpassingen erin maken. Dat Wave lijkt me nog fijner omdat je ook kan aangeven wáarom je die een aanpassing doet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is al oeroud en al lang geflopt
Ik weet niet waar je woont, maar in grote steden zouden ze toch echt wel van die bordjes moeten hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz ook daar ging die meneer me uitlachen want hier in de omgeving zijn toch geen files
Emmen voldoet niet aan die kwalificatiequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar in grote steden zouden ze toch echt wel van die bordjes moeten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |