Nee, dat is een fistalist.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:56 schreef Duderella het volgende:
Maar hij fist dus ook. Oh Oh Cheesio toch!
Do it to me babyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef Duderella het volgende:
Ik belast vooral anderen. Ben ik nu ook een fistalist?
Altijd ja zeggen tegen je voorgevoel dat je eigenlijk nee zou moeten zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Liefjes, ik ga naar bed. Morgen vroege dienst ipv vrij. Collega belde dat ze zich niet lekker voelde, morgen vroege dienst had maar zich niet ziek wilde melden (kortom: ze maakte van haar probleem, mijn probleem). Nu ben ik vrijdag vrij (Isa!! Ik ben vrijdag vrij!!) en moet ik morgen om 05.45 uur uit bed.
Schijt aan mensen die van hun probleem, mijn probleem maken.
Schijt aan mensen die geen nee kunnen zeggen (ik dus)
Trusten en van de arbo mag je morgen geen vroege dienst draaien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Liefjes, ik ga naar bed. Morgen vroege dienst ipv vrij. Collega belde dat ze zich niet lekker voelde, morgen vroege dienst had maar zich niet ziek wilde melden (kortom: ze maakte van haar probleem, mijn probleem). Nu ben ik vrijdag vrij (Isa!! Ik ben vrijdag vrij!!) en moet ik morgen om 05.45 uur uit bed.
Schijt aan mensen die van hun probleem, mijn probleem maken.
Schijt aan mensen die geen nee kunnen zeggen (ik dus)
Ik doe het ook nooit meer. Sterker nog: iik ga denk ik helemaal kappen met het ruilen van diensten die niet in mijn voordeel zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:58 schreef Duderella het volgende:
Altijd ja zeggen tegen je voorgevoel dat je eigenlijk nee zou moeten zeggen.
Truste lief popke.
Arbo schmarboquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
Trusten en van de arbo mag je morgen geen vroege dienst draaien.
Je bent te goed voor anderen.
Nee hoor, de fiscus levert je een mooie studie op.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:31 schreef borisz het volgende:
Voorlopig kost de fiscus mij alleen nog maar geld.
Maar goed over een aantal jaar mag ik dat natuurlijk ruimschoots goedmaken.
Je was toch verhuisd al? Vandaag?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, teruggelezen, morgen reageren.
Nuals loge in L.'s bed, wat lief dat ik hier een paar nachtjes mag blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |