Deze foto's kwamen toevallig van één blog, http://thetreasuretrail.blogspot.com. Waar overigens ook foto's zijn te vinden die welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:16 schreef welkominspace het volgende:
jezus,waar haal je dat allemaal vandaan?
zitten wel paar goeie bij
je bent toch gewoon Mike!quote:
Geen idee. Naar de dierenarts? Topic over openen in het dieren-gedeelte van Fok?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:28 schreef welkominspace het volgende:
ja,en wat doe ik nou tegen m'n snurkende kat?
Breath right neusstrips?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:28 schreef welkominspace het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:28 schreef welkominspace het volgende:
conclusie: flapperende labia's, dus huisartsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Breath right neusstrips?
Ik dacht trouwens dat jij wel raad wist met poesjes?
beetje zielig als je die er weer afhaaltquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Breath right neusstrips?
WTF?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:33 schreef creno het volgende:
[..]
[..]
conclusie: flapperende labia's, dus huisarts
Ik deed niks dit keerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
Welles, via DM zei je hoe ik moest reagerenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welles, via DM zei je hoe ik moest reageren
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Breath right neusstrips?
zit er geen levertijd op een scooter ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:04 schreef welkominspace het volgende:
mogguh
zit de hele tijd te hopen dat die scooterzaak al open is en dat ie nu belt
neuh,betaling is rond en hij heeft hem op voorraad.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit er geen levertijd op een scooter ?
Hoe vaak per week (of per dag zelfs) kom jij op zulke sites?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Deze foto's kwamen toevallig van één blog, http://thetreasuretrail.blogspot.com. Waar overigens ook foto's zijn te vinden die welzijn, maar niet geschikt om te posten in dit topic.
g-e heeft vast rss ingeschakeld zodat je in 1 oogopslag de nieuwe postings kan zienquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe vaak per week (of per dag zelfs) kom jij op zulke sites?
Alleen de ultrabrave Hunk du Jour bekijk ik dagelijks.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe vaak per week (of per dag zelfs) kom jij op zulke sites?
Ik alleen zo af en toe Beautiful men, maar die staat wel eens maanden stil.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Alleen de ultrabrave Hunk du Jour bekijk ik dagelijks.
De 16e appeltjes mee dus?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Snoep verstandig, eet samen met een lekkere kerel een appel.
En voor jou een lekkere kerel dan nog.quote:
Ach, ik ga al voor een lieve. Het is 2011, mijn laatste levensjaar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En voor jou een lekkere kerel dan nog.
Ik had inderdaad zo'n beeld toen ik de tekst lasquote:
je bent allergisch voor riet?quote:
Hakuna Matata!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie Ang3l ook al helemaal voor me in een hoelarokje.
Zowel de tekenfilm als de musical zijn zo tofquote:
De musical spreekt me dan niet zo aan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zowel de tekenfilm als de musical zijn zo tof
Mufasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat wisten we toch al?quote:
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al?
Want we zaten nog te beslissen dat chantal jansen geen elpheba mocht worden maar giegelend als Glenda beter zou zijn
Ik kan me niet herinneren dat ik die gezien hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mufasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Say it again!
[ afbeelding ]
Dat is Hawaii Mufasaquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik die gezien heb
Speelt ook in Stargate Atlantis.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:46 schreef Ang3l het volgende:
Het is trouwens Jason Momoa, uit Baywatch Hawaii.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het een smakelijk heerschap, hij zou een van de 13 mogen zijn
Ja ik borduur maar even voort op eerder werkquote:
niks mis meequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik borduur maar even voort op eerder werk
Jezus, dat aantal keren Enter the Void!quote:1. El Secreto de Sus Ojos
2. Up in the Air
3. The Social Network
4. Enter the Void
5. Agora
6. The Ghost Writer
7. Submarino
8. Another Year
9. Invictus
10. Cell 211
1. The Social Network
2. Inception
3. Up in the Air
4. Toy Story 3
5. Another Year
6. A Serious Man
7. Un Prophète
8. The Kids Are All Right
9. Invictus
10. Lebanon
1. Winter’s Bone
2. A Serious Man
3. Shutter Island
4. Where the Wild Things Are
5. Toy Story 3
6. The Ghost Writer
7. Inception
8. Symbol
9. Fantastic Mr. Fox
10. Submarino
1. Inception
2. Toy Story 3
3. El Secreto de Sus Ojos
4. Rapunzel
5. The Social Network
6. Fair Game
7. The American
8. Up in the Air
9. The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans
10. Loft
1. Enter the Void
2. Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives
3. Fantastic Mr. Fox
4. Un Prophète
5. El Secreto de Sus Ojos
6. Schemer
7. The Social Network
8. Lebanon
9. Where the Wild Things Are
10. Toy Story 3
1. The Social Network
2. Un Prophète
3. Enter the Void
4. Agora
5. Kick-Ass
6. Dogtooth
7. Yo
8. Inception
9. Shutter Island
10. Scott Pilgrim vs. the World
1. The Social Network
2. Lebanon
3. The Road
4. Lourdes
5. Buried
6. Cold Souls
7. Shutter Island
8. Me and Orson Welles
9. Catfish
10. Cell 211
1. The Road
2. The Social Network
3. Shutter Island
4. Fantastic Mr. Fox
5. The Expendables
6. Winter’s Bone
7. Le Quattro Volte
8. Iron Man 2
9. Submarino
10. Snel Geld
1. Un Prophète
2. Winter’s Bone
3. The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans
4. The Road
5. Inception
6. Buried
7. The Hurt Locker
8. Kick-Ass
9. How to Train Your Dragon
10. The Expendables
Dat vond ik best een mooie film.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef TheVulture het volgende:
The Social Network moet ik maar eens gaan kijken dan
Ja die staat zowat in iedere recensent z'n top 10quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef TheVulture het volgende:
The Social Network moet ik maar eens gaan kijken dan
Geen idee. maar vernieuwend hoeft niet een criterium te zijn om in je top 10 te komen van dit jaar. Je kan ook gewoon een geijkte formule goed doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Toy Story 3... wat is daar in hemelsnaam zo vernieuwend aan dat die overal terugkomt?
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:44 schreef Baltar het volgende:
Absoluut![]()
Ze zijn zo leuk
![]()
[ afbeelding ]
Dat maakt het ook erg leuk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben ook echt allemaal een eigen karakter.. geweldig gemaakt
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:16 schreef Steve het volgende:
Ik heb de film nog niet gezien, maar vertrouw toch meer op Ang3l en Eriks smaak..
Ik dus ook. Een van de grotere tegenvallers van het jaar zelfs.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond die wezentjes eigenlijk best tegenvallen. En de film zelf ook een beetje.
Ik ook. Maar dat zijn de lollige momenten van dat meisje. Die van de trailer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:23 schreef Steve het volgende:
Ik vind in de trailer eigenlijk vooral dat kleine meiske lollig.
Wie spelen daarin de hoofdrol?quote:
Ach ga rondleidingen eisen jij!!!quote:
Dat vind ik echt zo'n kutacteursquote:
Volgens mij heeft ie iets geraakt bij het scheren.quote:
"Ik zal je even alle hoeke van de kamer laten zien!"quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik een kamer ben je zo klaar.
Volgens mij hangt zijn wastafel te hoog.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie iets geraakt bij het scheren.
Z'n hersenen of zo. Hij kijkt alsof ie een infarct heeft gehad.
RED DIE KNAPPE MAN!!!!!!!!!!
Of ze is ongesteld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie een rood kruis dus ik denk dat mijn baas het te opwindend vindt
Of ze wordt hulpverleensterquote:
Misschien houdt ie die wel al balancerend omhoog met een soort van stutpaal of zo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij hangt zijn wastafel te hoog.
Ik denk dat zijn wastafel naar beneden is gekomen en dat ie nu gewond isquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Hey nou zie ik ook die hulpverlener
En 10 min geleden zag ik bijna z'n tampeloeres.
Ah kijk! That makes sense!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn wastafel naar beneden is gekomen en dat ie nu gewond is
hoe vond je die?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
De musical spreekt me dan niet zo aan.
Vorige week in Londen het vervolg op the Phantom of the Opera gezien
, over musicals gesproken
Dan heb je er blijkbaar tóch iets mee te maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:29 schreef welkominspace het volgende:
ik heb blijkbaar een gestolen tv ofzo gekocht van marktplaats
Die heb ik ook in Londen gezien. Vrij bombastisch.quote:
Ach ja, bescherming van de koper bla bla bla.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan heb je er blijkbaar tóch iets mee te maken..
nog nooit ook maar iets van elektronica op marktplaats gekochtquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan heb je er blijkbaar tóch iets mee te maken..
Oh zo, ik dacht dat je wel een tv had gekocht, die achteraf gestolen bleek.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nog nooit ook maar iets van elektronica op marktplaats gekocht
nee,daarom snap ik er ook niks vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat je wel een tv had gekocht, die achteraf gestolen bleek.
Marktplaats wordt zover ik weet niet als bedrijfsruimte gezien, dan kan degene die bestolen is dat wat gestolen is nog 3 jaar opeisen. (Simpel gezegd, komen nog wat andere eisen e.d. bij.)quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, bescherming van de koper bla bla bla.
Tenzij je het redelijkerwijs had kunnen weten.
Maar ik denk dat marktplaats wel een alibi is.
het vervolg op de Phantom, love never dies?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik ook in Londen gezien. Vrij bombastisch.
maar aangezien het 1 van mijn eersten was vond ik 't wel leuk.
Wat voor zaak is het? Straf, civiel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:09 schreef welkominspace het volgende:
weet niet eens of ik wel erheen ga ,tis vrijdag al
ik stuur m'n advocaat wel met wat bewijs dat ik nog nooit iets van waarde op marktplaats heb gekocht
ARGH! Hoe DURF je!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
De musical spreekt me dan niet zo aan.
Vorige week in Londen het vervolg op the Phantom of the Opera gezien
, over musicals gesproken
strafzaak maar ik heb vandaag alleen een kopietje van m'n advocaat gekregen en nooit voor een dagvaarding getekend dus ik hoef niet te gaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat voor zaak is het? Straf, civiel?
Euhm. Apart.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:57 schreef welkominspace het volgende:
strafzaak maar ik heb vandaag alleen een kopietje van m'n advocaat gekregen en nooit voor een dagvaarding getekend dus ik hoef niet te gaan
Niks voor Jake om zo te poseren maar welquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:46 schreef Peter het volgende:
Ga ff liggen. Doet Jake ook...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niks voor Jake om zo te poseren maar wel
Agnesquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:23 schreef Steve het volgende:
Ik vind in de trailer eigenlijk vooral dat kleine meiske lollig.
Wat kijkt ie daar boosquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:46 schreef Peter het volgende:
Ga ff liggen. Doet Jake ook...
[ afbeelding ]
Ja, vind je het gek, als hij zomaar gefotosoept wordtquote:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Nu.nl trapt er iig in http://www.nu.nl/filmrecensies/quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jake is fake, dit is een Photoshop.
Het smelt. Maar geloof dat het dit weekend weer gaat sneeuwen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
![]()
hoe is de sneeuwpret daar?
In de trailer heeft ie borsthaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Nu.nl trapt er iig in http://www.nu.nl/filmrecensies/
Echt waar? Tis allang bekend dat het nep is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:19 schreef Peter het volgende:
[..]
En toch wordt die foto, met Jake, gebruikt op nu.nl voor z'n nieuwe film.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het al raar dat ie zo poseerde
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:19 schreef Peter het volgende:
[..]
je telefoon weer stuk ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben de kou hier ook wel beu. Gelukkig nog een week en dan ben ik weg.![]()
![]()
o, was nog gisteren uitgeweest. Club Air.. Leuke jongen ontmoet blablabla..beetje praten and shit.. Hij allerlei dingen vragen waar en hoe ik mezelf zie over 5 jaar zie. ook financieel ....(watch out, zijn meestal de golddiggers/hoerenjongens die dat vragen Blijkt dat uiteindelijk dat ie een beetje verontwaardig was om hem te laten denken dat ik een relatie met hem wilde.
QUE?
zal waarschijnlijk komen toen ik vertelde dat ik nog niet helemaal out was.
dumb bitch..
Nee, xag letterlijk 5 minuten geleden dat je had gebeld.quote:
nu wel jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:40 schreef mike_hunt het volgende:![]()
[..]
Nee, xag letterlijk 5 minuten geleden dat je had gebeld.lag in mijn jas. Kwist niet of al in je nest lag..
wel je handen boven de dekensquote:
quote:
Zeker niet onaardig, maar wel minder dan The Phantom. Een van de nadelen was, dat ik de liedjes nog niet kende. Ook zeker niet de beste musical die ik ooit gezien heb.quote:
Nu nog iets zeggen over karakterverkrachting en ik vind je weer lief...quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zeker niet onaardig, maar wel minder dan The Phantom. Een van de nadelen was, dat ik de liedjes nog niet kende. Ook zeker niet de beste musical die ik ooit gezien heb.
Da's altijd met Darren. Die films kun je blijven kijken en na iedere keer denken "O wacht!!"quote:Op donderdag 6 januari 2011 04:47 schreef wonderer het volgende:
Black Swan had beter "Close up" kunnen heten, maar verder wel tof. Alleen heb ik het idee dat ik de helft van wat de regisseur allemaal wilde vertellen heb gemist
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu nog iets zeggen over karakterverkrachting en ik vind je weer lief...
Ik zat meer te wachten op "de personages zijn eendimensionaal en lijken in de verste verte niet meer op de originelen"quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Even kijken....
Minpunten zijn, dat er nummers herhaald / terugkomen uit de Phantom. En sommige karakters hebben ineens een raar accent wat nergens op sloeg, engels met een duits accent enzo.
Een typisch deeltje 2 dus?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat meer te wachten op "de personages zijn eendimensionaal en lijken in de verste verte niet meer op de originelen"
Hij mag ook wel eens investeren in een steadycam, trouwens. Werd er zowat waegnziek van.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's altijd met Darren. Die films kun je blijven kijken en na iedere keer denken "O wacht!!"
Gister toevallig weer The Fountain gezienEn nog steeds ontdek ik nieuwe dingen
Ik moet mezelf echt tegenhouden Black Swan te downloaden. Wil hem het liefst in de bios zien. Met Erkjeperikje!
Het deel twee dat nooit en te nimmer gemaakt had mogen wordenquote:
Ik denk wel dat ie die heeft hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij mag ook wel eens investeren in een steadycam, trouwens. Werd er zowat waegnziek van.
De musical is ook een maand of 2 uit de roulatie geweest, ALW heeft toen hele scenes herschreven / bijgewerktquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het deel twee dat nooit en te nimmer gemaakt had mogen worden
maar blijkbaar moest en zal dat deel 2 er dus toch komen onder druk van commericeel belangquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
De musical is ook een maand of 2 uit de roulatie geweest, ALW heeft toen hele scenes herschreven / bijgewerkt
Life is to short to be annoyedquote:
Gister dreamer the fountain laten zienquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Op sommige dagen is life echt pretty damn long.
Dan is het leven eindeloos.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister dreamer the fountain laten zien
Tosca is leuk verder vond ik het flutquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
O, Iemand btw Walhalla gezien? Was best leuk!Helemaal omdat Tosca erin zit.
advocaat? wtf? wat heb je allemaal uitgespookt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:40 schreef welkominspace het volgende:
m'n advocaat komt zo langs.
net toch de echte dagvaarding gekregen
you don't dodge the bullet
Heerlijk absurdistisch. Sterk begin met Juf Tineke die lazarus was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tosca is leuk verder vond ik het flut
Die serie is tijden geleden al opgenomen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heerlijk absurdistisch. Sterk begin met Juf Tineke die lazarus was.Ik weet niet hoeveel delen de serie is, maar Tosca zit alweer in Japan voor haar reisblog etc..
ik kan dat niet aan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Gek eigenlijk dat ik bij zo'n programma als Uit de kast (KRO) gewoon zenuwachtig wordt als zo'n jongen aan zijn familie vertelt dat ie homo is. En als je dan ziet dat zo'n vader het er (aanvankelijk) toch niet zo makkelijk mee heeft dan breekt mijn hart een beetje.
In die serie komt ook een jongen voorbij waarmee ik in een orkest gespeeld heb (en hij gaat uit de kast komen bij dat orkest). Ik ken hem en al die mensen
.
heb je het ook gezien?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Die serie is tijden geleden al opgenomen.
Oh wel grappig om te zien dan dat laatste.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Gek eigenlijk dat ik bij zo'n programma als Uit de kast (KRO) gewoon zenuwachtig wordt als zo'n jongen aan zijn familie vertelt dat ie homo is. En als je dan ziet dat zo'n vader het er (aanvankelijk) toch niet zo makkelijk mee heeft dan breekt mijn hart een beetje.
In die serie komt ook een jongen voorbij waarmee ik in een orkest gespeeld heb (en hij gaat uit de kast komen bij dat orkest). Ik ken hem en al die mensen
.
Ja. Ik vond het op zich wel oké, wilde er graag om kunnen lachen, maar het is het toch net niet. Volgens mij gaan veel grapjes ook teveel herhaald worden, zoals Johnny de Mol die continu toespelingen maakt over de vermeende homoseksualiteit van die ander...quote:
Ja heurquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, zal ik Rabbit hole op een usbstick meenemen voor de filmavond?
jij kent natuurlijk alleen maar advocaat met slagoorm met een lepeltje uit een glaasjequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
advocaat? wtf? wat heb je allemaal uitgespookt?
blijkbaar meer dan ik dachtquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
advocaat? wtf? wat heb je allemaal uitgespookt?
welkominspace straks ook al het morgen tegenzitquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:23 schreef Ang3l het volgende:
Mijn nek en schouders zitten muurvast
Au.
Ik kreeg het ook Spaans benauwd en vond het best confronterendquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
.
gewoon kijken bitchquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik kan dat niet aan.Raar, want ik zou het eigenlijk moeten kijken om te zien hoe ik het moet doen.
![]()
Nee. Gewoon doen bitch.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Gewoon doen bitch.
Je bent een volwassen vent.
Qua leeftijd dan.
Niet qua VK magazine smaak.
Ja die vond ik echt heel tofquote:
zullen we Mieke gewoon aanmelden voor seizoen 2?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Gewoon doen bitch.
Je bent een volwassen vent.
Qua leeftijd dan.
Niet qua VK magazine smaak.
dat zal ook wel meevallen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welkominspace straks ook al het morgen tegenzit
volgens mij moet je jezelf aan meldenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen we Mieke gewoon aanmelden voor seizoen 2?
Aflevering 1.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:20 schreef wonderer het volgende:
Ik heb alleen de aflevering met Thijs gezien?Wie is Theo dan?
Staat al online.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Wait whut, Thijs? Die jongen ken ik, maar ik wist niet dat die aflevering er al was.
je speelde vast een blaasinstrumentquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Het orkest van Thijs, daar heb ik jarenlang meegespeeld.
Ja, maar dat is logisch in een harmonieorkest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je speelde vast een blaasinstrument
ik heb in een heel grijs verleden trompet gespeeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat is logisch in een harmonieorkest.
waarom moet ik nu weer direct aan het grote misverstand denken aan het begin van Priscilla Queen of the Desert als Bernice haar man "The Thrumpet" gaat begravenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat grappig, ongeveer alles te herkennen in zo'n aflevering.
Bernadettequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom moet ik nu weer direct aan het grote misverstand denken aan het begin van Priscilla Queen of the Desert als Bernice haar man "The Thrumpet" gaat begraven
die aflevering is al te zien onlinequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Is het dan Guy Pearce die haar met Bernice aanspreekt?????quote:
Half uurtje steeds ongeveer. Ik zie nu 3 afleveringen op de site staan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Hoe lang duren die afleveringen en hoeveel zijn d'r al van?
Nou heb ineens de avond vrij dus misschien vanaaf eens kijken dan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Half uurtje steeds ongeveer. Ik zie nu 3 afleveringen op de site staan.
Ik zat met iemand te msn'en die live zat te kijken en commentaar leverde en daarna keek ik de aflevering van Thijs en ik dacht van "huh... zo erg was het toch niet"quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die moeder "oh dat wist ik al" "schoondochters zijn toch vervelend"
Ja, en soms vind ik 'm echt woest aantrekkelijkquote:
ik was net op tijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Ow stroooeeeeeeeeeeeek!!!!
Vergadering gaat niet door. Juul is ziek!
Jaheur, lekker lui daggiequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo dat is lang geleden![]()
alles wel met u ?
Oh, qua uiterlijk vind ik het helemaal niks, maar karakter...quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en soms vind ik 'm echt woest aantrekkelijk. Dan zie ik die nek en die baard
.
En op andere momenten vind ik 'm een beetje een slijmbal.
Ik voel me na lange afwezigheid niet geroepen om te polsen of daar animo voor is en het te organiserenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Stroekie het volgende:
Zullen we nog eens zo'n tournament organiseren in homo ?
Zin an!quote:
toch geen angst voor een beetje reuring ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik voel me na lange afwezigheid niet geroepen om te polsen of daar animo voor is en het te organiseren
Reuring is primaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef Stroekie het volgende:
toch geen angst voor een beetje reuring ?je zou wel een goede neutrale jury zijn
was jij eigenlijk uit de kast toen jij bij die harmonie zat?quote:
Waarom wil jij zo nodig een tournament, en wat voor tournament?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch geen angst voor een beetje reuring ?je zou wel een goede neutrale jury zijn
Ja. Dat gebeurde toen er aan de lopende band homograpjes gemaakt werden tijdens een repetitieweekend. Toen heb ik er met de nodige boosheid en adrenaline wat van gezegd, dat het heus niet leuk ik om dat allemaal maar aan te moeten horen al je zelf homo bent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
was jij eigenlijk uit de kast toen jij bij die harmonie zat?
omdat het 5 jaar terug een groot succes was toen cdp het organiseerde en we waxxer tot winnaar hebben gekroondquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo nodig een tournament, en wat voor tournament?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Dat gebeurde toen er aan de lopende band homograpjes gemaakt werden tijdens een repetitieweekend. Toen heb ik er met de nodige boosheid en adrenaline wat van gezegd, dat het heus niet leuk ik om dat allemaal maar aan te moeten horen al je zelf homo bent.
Toen waren ze wel even stil, en verder nooit een probleem geweest.
rellen die zich afspeelden zonder de invloed van roelquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat het vooral voor veel drama zorgde.
oeps. Vanaf volgende week pas. Maar ik mocht van de conducteur wel blijven zittenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Stroekie het volgende:
Wow dank je wel ns dat ik ter compensatie nu in de 1e klasse mag zitten
Lekker toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat het vooral voor veel drama zorgde.
He snoepjepoepje... vandaag nog aan je gedachtquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Reuring is prima
Maar neutrale jury is iets anders dan organisator!
Moest je weer overgeven?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He snoepjepoepje... vandaag nog aan je gedacht![]()
Nee was tijdens het rukken, nou goedquote:
Sexy!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee was tijdens het rukken, nou goed
Yeah, it just popped inquote:
Daar ben ik bij Ang3l mee bezig, niet doorvertellen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*frustratierant*
Mensen die je hele vriendenkring overnemen maar jou dan links laten liggen.[/rant]
Ja. Ik heb het gemerkt ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik bij Ang3l mee bezig, niet doorvertellen.
Je bent de spoilertags vergetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik bij Ang3l mee bezig, niet doorvertellen.
Te laat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent de spoilertags vergeten
SPOILER: verboden voor Ang3lOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
SPOILER: verboden voor Ang3lOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
ik heb het ook in overwegingquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yeah, it just popped in
Nee dacht aan 22-01
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee dat werkt nietSPOILER: verboden voor Ang3lOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Gonna be a fun night <3quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yeah, it just popped in
Nee dacht aan 22-01
Neeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gonna be a fun night <3
heb er echt zin in, al aangemeld op bit.ly/gjbday ?
Gaat echt heel leuk worden! Komen genoeg tweeps die je vast al kent online!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeej
Jamaar ik ken je bf niet
En de rest! En de kroeg! En en en I freak out
Like?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gaat echt heel leuk worden! Komen genoeg tweeps die je vast al kent online!
Damnquote:Er is alleen geen keukentafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |