Eindhoven, Nuenen, Geldrop, Son, Waalre...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:24 schreef Perenijsje het volgende:
Wat versta jij onder "omgeving Eindhoven" en is het voor een bepaalde of onbepaalde tijd?
Nop, werkend.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Studeer je nog? Dan heeft vestide best leuke opties.
Werd me aangeraden. Je mag m wat mij betreft ook verplaatsen naar V&A.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:06 schreef ElisaB het volgende:
Dit is niet echt iets voor FHF zo op het eerste gezicht. Is er een speciale reden dat je voor FHF hebt gekozen en niet (bijvoorbeeld) voor V&A?
Ik reageer daar op alles wat ik zie. Helaas zo weinig lotingskans daar he.... Maar ik blijf stug proberen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:03 schreef DjimmyR het volgende:
Heb je ook al eens op www.kansrijkhuren.nl gekeken? Staan vaak wel leuke huizen tussen en iedereen heeft evenveel kans.
Ligt er een beetje aan of ik huurtoeslag kan krijgen of niet. Met huurtoeslag (dus eigen huisnummer) 630,- kale huur per maand. Zonder huurtoeslag zo'n 550,- all in.quote:
Wij wonen in Tongelre en er is nog een huis vrij dat ik weet in mijn straat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Lieve FOK!'ers,
Met enige spoed ben ik op zoek naar een zelfstandige woonruimte in of om Eindhoven. De huurprijs hangt een beetje af van de mogelijkheid tot aanvragen van huurtoeslag (het hebben van een eigen huisnummer).
Nu ben ik natuurlijk al lang ingeschreven bij allerhande verhuurbedrijven en woningbouwverenigingen, maar tot dusverre heb ik weinig geluk. Daarom schakel ik jullie hulp in!
Ben, of ken jij iemand die een woonruimte te huur heeft in of om Eindhoven, laat het me weten via PM!
Alvast bedankt!
Janneke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |