Niemand?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
Wie wil mij een pm sturen?
Graag wel tettenplaatjes.
Zoniet dan is het ook goed.
LooooooooooooooooooooooooooooooovelyLadyquote:
slijmbalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
LooooooooooooooooooooooooooooooovelyLady![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi weer
Jan 'Oom van Laura' Dekker heeft gewonnen
Ik heb geen tetten.quote:
lovelyquote:
joh echtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi weer
Jan 'Oom van Laura' Dekker heeft gewonnen
Ik ook niet en ik ga ook geen foto's van mezelf sturen want iedere hetero man wordt dan spontaan homo en ik ben zelf hetero dus daar zit ik niet op te wachtenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:25 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond saam!
hoop dat alles bij toek omhoog komt..
ehm...barretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:25 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond saam!
hoop dat alles bij toek omhoog komt..
ehm...Jij.. Jij.. Seksmaniak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Die van Muck stuur ik je nietquote:
Zo wanhopig ben ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik ga ook geen foto's van mezelf sturen want iedere hetero man wordt dan spontaan homo en ik ben zelf hetero dus daar zit ik niet op te wachten
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij.. Jij.. Seksmaniak!mijn gat was groot genoeg geen idee hoe het met muck d'r gat is ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |