You, koop me a blauw onequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef DaMart het volgende:
Stu is still not out of it if he will buy a blue or a red rainpack?
Zie, jij snapt me tenminstequote:
quote:
quote:
dat Fles me tenminste snapt!quote:
Me toquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben moe en niet snap![]()
quote:
ooooooh gut meid wat een ellendequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Mensen, hou mij, ik word gek
M'n koptelefoon valt de hele tijd uit aan één oor, en alleen als ik m'n hoofd een beetje naar links draai doet ie het weer, maar dan krijg ik last van m'n nek.
Dus al met al, de wereld vergaat.
Wie troost mij?
Ik zeg open een topic en voel de liefdequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef TheFamousMan het volgende:
M'n koptelefoon valt de hele tijd uit aan één oor, en alleen als ik m'n hoofd een beetje naar links draai doet ie het weer, maar dan krijg ik last van m'n nek.
Wie troost mij?
Niets, als ik het moet uitleggen dan is het niet leuk meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]!
Hij wel en ik niet. Wat is er dan snoetje?
* MPG geeft je chocolade en knuffels...
* Stuart troost TFMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie troost mij?
Hoe was het met de playmates?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niets, als ik het moet uitleggen dan is het niet leuk meer
quote:
bedankt, ik ben echt heel erg wanhopig en emotioneel op dit puntquote:
Ja, alstublieft, dankuwel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..].
I go well coffee drink. You want a cappuccino and a glaasje water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |