koenquote:
mijn knopje is er van versleten vandaagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, ik heb er een leuk knopje voor...
Het zouden je problemen maar zijn zegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen dus tot 15:30 op school![]()
Dankzij die invaldocent
Dat was ik ook zeker niet van plan, want zijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doei jij bent toch vlieft op een meisje, dan moet je niet daten met mijdas nie netjes he?
[..]
zit wat in ... heb het aangeboden maar nee hoor
Dat wil ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je woont in London. LONDON!
Ik kan nu mensen bellen, dan kan je het morgen ophalen
Jamaar, jij bent toch ook een beetje bezet eigenlijk stiekem toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doei jij bent toch vlieft op een meisje, dan moet je niet daten met mijdas nie netjes he?
[..]
komt door zijn regenpakquote:
hij weet nog niet welke kleur hij wilquote:
Zeg dan niet dat je wel wilt datenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was ik ook zeker niet van plan, want zij
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jij bent toch ook een beetje bezet eigenlijk stiekem toch?
Eigenlijk moet het zijn 'in the war'... het schijnt bij de warenhuizen in Engeland een slagveld te zijn om nog een blauw regenpak te kunnen bemachtigen...quote:
Je had alleen gezegd dat ik het moest zeggen als je iets voor mij kon betekenenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
dilemma dilemmaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij weet nog niet welke kleur die wilt
Ooow, slotje, die zet ik niet veel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn knopje is er van versleten vandaag
Iets van 20 slotje in een half uur
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk, je bent een luie big of je bent het niet
Slotje op mijn mond?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, slotje, die zet ik niet veel.
Wel 'verwijder dit bericht en ban de gebruiker'...
Wil je dan wel gezellig op stap met mij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je wel wilt daten
[..]
Nee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |