Goed planquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan date je maar met iemand uit Hoorn
Nou precies dat dus.quote:[..]
Geen idee vraarie wilde niet zeggen waar hij last van heeft/had maar wel de godganse dag sip en saggerijnig doen
JAKKIEBAHquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is hij ook ondergeniest.
[ afbeelding ]
die zit ff niet zo goed in zijn vel geloof ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Geen idee vraarie wilde niet zeggen waar hij last van heeft/had maar wel de godganse dag sip en saggerijnig doen
quote:
3FM ook, steeds dezelfde chatters daarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
die fles topics worden ook minder zeldzaam
Ja het is lekker makkelijk nu hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
die fles topics worden ook minder zeldzaam
nou kom dan maar snelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
net per se je eigen mama, gekkie
Dat lijkt mij ook wel watquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:[..]
Maar dat wil niet zeggen dat je kusjes niet helpen, toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
en daarna vraag je gewoon of iemand de wiki kan doenquote:
He, wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3FM ook, steeds dezelfde chatters daar
Joh je meent het?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zit ff niet zo goed in zijn vel geloof ik
das nie echt he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij mij helpen ze prima. Ik voel me ineens een stuk beter
![]()
...
lui varkenquote:
nee, liever heel erg langzaamquote:
Tuurlijk, je bent een luie big of je bent het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daarna vraag je gewoon of iemand de wiki kan doen
was me niet opgevallenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zit ff niet zo goed in zijn vel geloof ik
Ik wacht gewoon totdat die gedaan is en plak hem er dan in als het me teveel werk isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daarna vraag je gewoon of iemand de wiki kan doen
jij vraagt het tenminste nogquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk, je bent een luie big of je bent het niet
ja doei jij bent toch vlieft op een meisje, dan moet je niet daten met mijquote:
zit wat in ... heb het aangeboden maar nee hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat je kusjes niet helpen, toch?
ja met komen bedoel ik hierheen, daarna mag je zo langzaam en zo vaak komen als je blieftquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, liever heel erg langzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |