Ja, klopt. Ik meende dat het over zelfmoord ging...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, zij is De Dood in dit verhaal. Wellicht bedoel je dan een andere, maar hierin is De Dood echt het thema.
Romanticusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik meende dat het over zelfmoord ging...
Maar het kan ook heel goed deze prachtige dans zijn en dat ik 'm in m'n hoofd nog verder geromantiseerd heb of zo
Ik bedoel dit seizoenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
Zelfmoord uit vorig seizoen weet ik niet, dit seizoen wel, maar die zal je dan niet bedoelen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
De hiphop fast van Roberto Dacosta is 1 van mijn favorieten, ook Els&Angelo.
DIE bedoel ik, Vind dat zo'n prachtige, emotionele dansquote:
Heel mooi!quote:
Ik noem 't altijd spitzenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel mooi!
En wat knap, op die pointes!
Ik heb toen ik heul klein was eens de spitzen van m'n moeder aangedaan en daarmee bijna m'n voet gebrokenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik noem 't dingen waar ik niet op kan dansen.
Ik kon het. Ooit. Een heul klein beetjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik noem 't dingen waar ik niet op kan dansen.
Zo handig ben ik dus ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb toen ik heul klein was eens de spitzen van m'n moeder aangedaan en daarmee bijna m'n voet gebroken
Ik heb die sierlijkheid en gratie wel, maar ik heb ten eerste het figuur en de lengte niet en ten tweede is mijn pijngrens aan de voeten niet hoog genoegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo handig ben ik dus ook.
Ik heb een blauwe maandag op ballet gezeten, omdat ik er het figuur/de lengte voor heb. Ik mis echter wel wat sierlijkheid, zeg maar.
Maar dan zijn we samen dus wel een heel goede balletdanseres.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die sierlijkheid en gratie wel, maar ik heb ten eerste het figuur en de lengte niet en ten tweede is mijn pijngrens aan de voeten niet hoog genoeg
He! Goed puntquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar dan zijn we samen dus wel een heel goede balletdanseres.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ben ff iemands CV aan t verkrachten
Dat is wel gaaf, wil je dat ook serieus doen? Dan moet je er ook een fotoshoot bij doen
Ja, weer iets waar ik in faalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |