Over welke kleuren hebben we het eigenlijk? Even voor mijn beeldvormingquote:
Ja, echt prachtigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
Mooiste dans uit de laatste twee seizoenen:
Jij woont toch niet op de Oerol hè?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent gewoon bij mij om de hoek geweest?
Als ik zou gaan bodypainten, zou ik blauw, wit en zilver pakken.......quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over welke kleuren hebben we het eigenlijk? Even voor mijn beeldvorming
MI van Engel als Smurfinquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik zou gaan bodypainten, zou ik blauw, wit en zilver pakken.......
prutsers dus....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
ComCen zit nu gewoon op 2 kanalen tegelijk![]()
Hoe zou je het laten schilderen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik zou gaan bodypainten, zou ik blauw, wit en zilver pakken.......
Toevallig, heb ik ook net gekeken!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
Ik zoek die dans waarin verdriet om de dood wordt uitgebeeld. Maar ik kan 'm niet vinden...
Nee, maar scheelt niet veelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij woont toch niet op de Oerol hè?
Wauw...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
Mooiste dans uit de laatste twee seizoenen:
Ik zeg wel niets meerquote:
Zie mijn andere link.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw...
Er was er vorig jaar ook één zo ontzettend mooi. Daar moest ik steeds om huilen
Is dat deze? Ik heb 'm heel anders in m'n hoofdquote:
Ja, zij is De Dood in dit verhaal. Wellicht bedoel je dan een andere, maar hierin is De Dood echt het thema.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat deze? Ik heb 'm heel anders in m'n hoofd
Deze is ook fenomenaal trouwens
Oh, geen idee dan, denk ik. Enig idee wie het danste? Ik moet om deze áltijd huilen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is een andere, maar deze is ook prachtig!
Els en... Angelo? Ik weet het niet meer, ben al druk op zoekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, geen idee dan, denk ik. Enig idee wie het danste? Ik moet om deze áltijd huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |