Je snapt 'm!quote:
Ook ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:43 schreef -Engel- het volgende:
Ja op zoek ja
Jij wil gewoon een huishoudster
Amen to thatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
Maar schoenen wil ik wel van iedereen, seks niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan mag je er niet meer aan zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
Zo, maskertje af en m'n wangetjes zijn weer zo zacht als babybilletjes
Lame.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar dan mag je er niet meer aan zittenheb geen pedopas
Yukiquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb ooit zo'n doosje vol geluk gehad en nu kreeg ik het volgende briefje:
Zoek leuke kleren uit waarin je je goed voelt, trek ze niet meer uit.De kleren zijn symbolisch, denk ik zomaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
En stil.......quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En die moeten geld krijgen uit donaties?
Hadden ze geen brand verzekering?
Maar dat is hartstikke snel! Krijg ze wel eens een dag laterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat de toegevoegde waarde van DM is als ik een bericht bijna 20 minuten nadat iemand 'm stuurt pas krijg?
Lionelquote:
Nope so go awayquote:
*pakt een luier*quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
Zo, maskertje af en m'n wangetjes zijn weer zo zacht als babybilletjes
Als babybilletjes, m'n wangen zijn geen babybilletjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar dan mag je er niet meer aan zittenheb geen pedopas
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als babybilletjes, m'n wangen zijn geen babybilletjes
hmm.. dat zal wel.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
[..]
De kleren zijn symbolisch, denk ik zomaar.
schoteltje (glas) (choco)melk neerzetquote:
Je bent gewoon bij mij om de hoek geweest?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
Zooo.
Nou Yuki, die kapper van jou, ze was wel haastig.
Die kleuren kan je ook met bodypaintenquote:
Dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die kleuren kan je ook met bodypainten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |