Waar gaat dit trouwens over?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Photoshoptijdschrift is wel een goede trouwens.
Ik heb 50 euro aan boodschappen bij de C1000 gewonnen maar moet in één keer op en ik heb maar één vrieslade en een hele kleine koelkast en mijn boodschappen zijn elke week maar 15-20 euro.quote:
Wc papier .. keukenrol , brood beleg.. koffie en of thee..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro aan boodschappen bij de C1000 gewonnen maar moet in één keer op en ik heb maar één vrieslade en een hele kleine koelkast en mijn boodschappen zijn elke week maar 15-20 euro.
Heb je geen zolder of kelder die je kan volproppen met wijn, bier, chips etc.?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro aan boodschappen bij de C1000 gewonnen maar moet in één keer op en ik heb maar één vrieslade en een hele kleine koelkast en mijn boodschappen zijn elke week maar 15-20 euro.
quote:
Geef mij die 50 euro maar. Even omgerekend en daar kun je dik 17 pizza's voor kopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hehe ja pizza ga ik ook inslaan, die nemen niet zoveel ruimte in in de vriezerrrrrquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Ineens gaat het ergens over en ik kan maar niet ontdekken hoe het is begonnen. Vaag eigenlijk
[..]
Geef mij die 50 euro maar. Even omgerekend en daar kun je dik 17 pizza's voor kopen.
Maar gefeliciteerd! Voor 50 euro kun je best veel kopen en zeker als je alleen bent.
THEE! Dat ik dar zelf nog niet opgekomen ben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef miieejj het volgende:
[..]
Wc papier .. keukenrol , brood beleg.. koffie en of thee..
waarom ga je eerst nie een kijkje nemen bij die c1000 wat ze allemaal hebben
Is dit serieus?quote:
Zeker de Casa di mama neemt weinig ruimte in beslagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hehe ja pizza ga ik ook inslaan, die nemen niet zoveel ruimte in in de vriezerrrrr
[..]
en mischien van die honig producten en mischien plakband of een schaar ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hehe ja pizza ga ik ook inslaan, die nemen niet zoveel ruimte in in de vriezerrrrr
[..]
THEE! Dat ik dar zelf nog niet opgekomen ben.
Ja ga ik ook haha, maar ik dacht misschien hebben jullie nog goede ideeën.
Slimmerdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik laat net serieus de magnetron half ontploffen. Vlees in een zakje (oke dat was al dom maar niet aan gedacht)m et nog een plasticje eromheen met zo'n ijzerdraadje erin. Hoor ineens BZZZZZ en zie een oranje flits WHUTHij deed het nog wel daarna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |