anders ff allemaal stemme op LL forum!
Greetz!,
^_^
PS. 25juni LESS THAN JAKE IN MELKWEG!!
volgend jaar komt pas album van teamsleep, waarschijnlijk dan ook pas een tour....
quote:ze waren in 2000 ontzettend goed op lowlands... ze hebben vast wel geleerd van hun waldrockafgang
Op woensdag 05 juni 2002 16:30 schreef nietzman het volgende:
Kzou der niet te veel op rekenen na dat debacle van vorig jaar op waldrock....volgend jaar komt pas album van teamsleep, waarschijnlijk dan ook pas een tour....
quote:ja daar heeft ie een flinke bek met zand gehapt..
Op woensdag 05 juni 2002 16:30 schreef nietzman het volgende:
Kzou der niet te veel op rekenen na dat debacle van vorig jaar op waldrock....volgend jaar komt pas album van teamsleep, waarschijnlijk dan ook pas een tour....
quote:en gods hands
Op woensdag 05 juni 2002 17:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
Je moet het nummer "milk (early demo)" eens opzoeken van ze... Die komt nog uit de tijd dat de Deffies nog goeie muziek maakten
maar team sleep vind ik nog niet zo geweldig... deftones blijft roeleren
quote:Sterker nog, Teenager was oorspronkelijk een Team Sleep nummer.
Op woensdag 05 juni 2002 17:13 schreef morfine het volgende:
lijkt wel veel op de rustige White pony nummerz..
quote:WAT EEN FUCKING VETTE SHOW WAS DAT!
Op woensdag 05 juni 2002 16:31 schreef Nevermind het volgende:[..]
ze waren in 2000 ontzettend goed op lowlands...
quote:Ze beschouwen het zelf niet als een afgang.
ze hebben vast wel geleerd van hun waldrockafgang
quote:Volgens de geruchten komt iedereen naar Lowlands.
Op woensdag 05 juni 2002 16:31 schreef Nevermind het volgende:
kheb wel geruchten gehoord dat ze naar lowlands zouden kunnen komen
Nee, ze komen sowieso niet, ze blijven werken aan het album en hopen het voor de volgende Pledge Of Allience tour af te krijgen (die rond oktober/november is). Dus verwacht geen tournee van ze dit jaar.
quote:dat klopt. wat was het ook alweer? "the most fucking hardcore moment we've ever had" ofzo?
Op donderdag 06 juni 2002 20:37 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ze beschouwen het zelf niet als een afgang.
quote:Best punk moment they ever had.
Op donderdag 06 juni 2002 22:29 schreef Nevermind het volgende:[..]
dat klopt. wat was het ook alweer? "the most fucking hardcore moment we've ever had" ofzo?
maar ik denk toch, dat als ze nog vaker optredens in Nederland willen, ze zich wel zullen moeten inhouden. dus ze zullen dat vast niet vaker doen (in NL dan)
Wat me sowieso opvalt is dat punkers die normalitair een hekel hebben aan Nu Metal de Deftones wel goed vinden. Misschien komt dat omdat vooral Adrenaline punkelementen heeft? (Vooral de eindstukken van o.a. Bored, Nosebleed en Birthmark zijn gewoon punkdrumritmes)
Overigens vind ik White Pony by far hun beste album. Gewoon een perfecte plaat.
wat hebben ze nou precies gedaan op waldrock?
quote:Chino was megadronken en neergeslagen door security omdat'ie zonder band door de artiesteningang rende omdat hij te laat was. Door zijn dronkenschap ging hij allemaal rare dingen roepen ("It makes my dick fuckin' hard") enzo, vragen aan het publiek om zand naar hem te gooien, hij trok zijn broek naar beneden, disste een Fries (hij vroeg aan die Fries om iets in zijn eigen taal te zeggen om te antwoorden met "Isnt't that the gayest shit you've ever heard?") en nog een zooi andere vage dingen. Ik heb de bootleg voor je als je geïnteresseerd bent. In het begin was ik een beetje geshockeerd, maar nu kan ik er echt om lachen en heb ik er spijt van dat ik er niet bij kon zijn.
Op vrijdag 07 juni 2002 13:18 schreef Evil_Koekje het volgende:wat hebben ze nou precies gedaan op waldrock?
Greetz ^_^
quote:Ik deel niet op KaZaA, maar als je die bootleg wil hebben moet je me FF ICQ'en. Dan laat ik mijn PC vannacht aanstaan zodat je hem kunt binnenhengelen (wel als ik slaap, anders kan ik zelf niet meer internetten
Op vrijdag 07 juni 2002 14:35 schreef morfine het volgende:
Hey kun je die Bootleg ff MP3je en ergens op server zette ofzo,of delen op kazaa??? kwil um wel ff horenhad er ook wel bij wille zijn als ik van te voren wist dat zo'n lijp optrede ging worde... maar had ze al 5x gezien
Greetz ^_^
Ik weet niet of die links nog werken, Internet is hier traag op mijn werk, dus ik kan het niet even checken.
-geen links plaatsen naar bootlegs-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 07-06-2002 20:28]
quote:Een uur of acht/negen. Dan gooi ik om twaalf uur vannacht mijn server de lucht in en dan kun je gewoon alles in de queue gooien (verwacht niet teveel van de snelheid, heb maar een Chello uploadje
Op vrijdag 07 juni 2002 16:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
werkt niet meerhoe laat ben je op icq?
quote:Zo zo.. had je de Less Than Jake topic al wel gevonden?
Op woensdag 05 juni 2002 16:19 schreef morfine het volgende:
PS. 25juni LESS THAN JAKE IN MELKWEG!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |