Nicequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
5 pitten gas! en vanaf komend weekend ook eindelijk met barretje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Liefde is mooi! Jammer dat wij het verneuken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
5 pitten gas! en vanaf komend weekend ook eindelijk met barretje![]()
![]()
ik hou van mijn keuken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel als jij het doet schatjequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef Yuki het volgende:
Who needs love when you can have new boots?
Moet verdorie wel tot morgen wachtenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik hou van mijn keuken...Ik wil jouw keuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nu ik heb gezien wat voor een keuken jij daar hebt, wel te overwegen om toch ook aan die kant van de A2 te gaan kijken
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik hou van mijn keuken...Het valt niet meer goed te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach ik ben niet anders gewend eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Na jaren op gas..... uhm dat ik het opnieuw moet leren
Het is idd héél anders koken, vooral waardelozer. Ik zet er meestal meteen 4 aan, 2 heel heet en 2 minder heet. Daarna stel ik het wel verfijnd afquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Na jaren op gas..... uhm dat ik het opnieuw moet leren
Kom maar bij mij hoor schat, laat die nare snuit maarquote:
Ik vind de seks met new boots zo slecht, als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef Yuki het volgende:
Who needs love when you can have new boots?
En energieverspilling boeit nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is idd héél anders koken, vooral waardelozer. Ik zet er meestal meteen 4 aan, 2 heel heet en 2 minder heet. Daarna stel ik het wel verfijnd af
Verbeterd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Liefde is mooi! Jammer dat het voor ons verneukt wordt.
Nou dat is bij mannen ook nog maar afwachten altijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind de seks met new boots zo slecht, als ik eerlijk ben.
Mja. Daar probeer ik niet aan te denken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind de seks met new boots zo slecht, als ik eerlijk ben.
quote:
NEE! Doe het niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil jouw keuken.
Ik zit nu ik heb gezien wat voor een keuken jij daar hebt, wel te overwegen om toch ook aan die kant van de A2 te gaan kijken
nopequote:
de roze!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nieuwe nagellakjes gekocht![]()
Nu weet ik alleen niet welke kleur ik op zal doen
What a waste...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nopeHier staan sowieso alle 8 de pitten van 18u tot 20u vrijwel non-stop aan
Er is altijd wel ieman aan het koken.
Welke heb je????quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
Het is dat of Kanalen-Eiland/Overvecht, maar dat vind ik echt zo Pauperquote:
Maar ik draag al zo vaak roze... Ik zat de denken aan de nachtblauwequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:03 schreef L-E het volgende:
Ik haal net de kussens van de bank. Vind ik vijf (!!) paar sokken van Peuter.
Elke nagel een andere kleurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
Roze, donkerpaars, nachtblauw en bloedrood.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:03 schreef L-E het volgende:
Ik haal net de kussens van de bank. Vind ik vijf (!!) paar sokken van Peuter.
Kanaleneiland FTW!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is dat of Kanalen-Eiland/Overvecht, maar dat vind ik echt zo Pauper
Hmz. Hoe mooi was dat meisje precies?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar L-E... het kassa meisje ging echt zo van.. Zeg meneer, wat u daar allemaal koopt is wel heel lekker, hoe laat kan ik aanschuiven???
Ik trok der aan der hesje dichterbij om even op der naambordje te kijken.. "Nee, geen L-E, jij mag niet mee eten." En ik liet haar huilend achter, alleen omdat............................... jij
Ik ben geen peuter die in mama's beautycase rommeltquote:
Nachtblauwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Roze, donkerpaars, nachtblauw en bloedrood.
Oh, half Singles kan het bevestingen trouwens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Kanaleneiland FTW!
Snuit en Yuki kunnen bevestigingen dat ik hier best heel tof woon.En dat maar op 10 minuten fietsen van de Oude Gracht.
!
Kijk je natuurkunde ff na, het op temperatuur houden kost minder energie dan het op temp brengenquote:
Jij woont heul niet op kanaleneilandquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Kanaleneiland FTW!
Snuit en Yuki kunnen bevestigingen dat ik hier best heel tof woon.En dat maar op 10 minuten fietsen van de Oude Gracht.
!
En wat is daar mis mee?!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen peuter die in mama's beautycase rommelt
quote:
Waar woon je dan precies? Ik ken het wel een beetje namelijk. Mag ook per PM/DMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Kanaleneiland FTW!
!
Toen ik naar buiten liep hadden alle mannen van de winkel een haag gevormd waar ik doorheen moest lopen en een ieder gaf me een knal voor de kop dat ik haar liet lopen.quote:
Nee, aan het glijmiddel, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit die van jou bij de drogist ook altijd met zijn vingers in de ogenschaduw enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |